Die vind ik dus een aanrader! Pampers vind ik goor en de kruidvat sneed in zijn beentjes. Etos vond ik ideaal! Van maatje 1 heb ik geen idee. Maar wat groter...perfect.
Hier vind ik de etos luiers ook prima hoor. En de luierbroekjes zelfs beter dan pampers (die worden klam). Moet wel zeggen dat ik pas sinds maat vijf ze gebruik. Daarvoor altijd baby dry. Maar op nieuwe kdv hebben ze etos en merkte dat die ook prima waren. Sindsdien haal ik etos, tenzij een hele goede aanbieding pampers. Voor baby vooralsnog alleen pampers ingeslagen.
Blossom85; zo zie je weer wat een verschil er is he! mijn zoontje lekt uit die etos luiers tot zijn rug toe nat na een half uur haha en kruidvat is redelijk vind ik maar pampers vind ik perfect
Dooky is een doek tegen de zon en wind. Je hangt het met ringen aan de kap van de wagen. Super uitvinding! Ook handig als ze moe zijn en willen slapen.
Leuk om te zien dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Ik ben bijvoorbeeld wel weg van de Kruidvat luiers. Heb alle merken geprobeerd en vind deze toch echt het fijnste. En ook de Difrax S flessen bevallen mij uitstekend! En nooit gebruikt bij mij is de magnetronsterilisator (gewoon alles in de vaatwasser zetten) en de flessenopwarmer (magnetron vind ik makkelijker). Is maar goed dat iedereen anders denkt over producten, anders werden bepaalde dingen nooit meer verkocht. Mijn prettigste aanschaf is het Dooky voor de kinderwagen. Wat een ideaal ding! Om de wind en de zon tegen te houden, omlaag doen als ons kindje slaapt, ook handig tegen de muggen en wespen. En het staat in het stoere kleur ook nog eens leuk!
Fijn: - met stip op 1 onze ergonomische draagzak, wat we zonder dat ding hadden gemoeten? - Dooky - voedingstorentjes - Pacco - tummytub, dochter relaxt er nog elke avond in - Etos luiers Niet fijn: - familiewiegje, hoewel erg mooi kreeg dochter er alleen maar meer last van haar reflux door. Veel te plat, niet schuin te zetten. - tig bakerzakjes, allemaal niet begrenzend genoeg - stugge kleding, niet prettig voor die kleintjes, echt een miskoop vonden wij. - Difraxflessen, ellendige dingen...
Hier ook dramatische ervaringen met etos luiers. Heb eigenlijk altijd pampers, maar laatst toch de etos geprobeerd (maat 4). Zoontje lekte er vaak na 3 uur dragen volledig in door, alsof hij in zijn broek plaste zonder luier. Opnamecapaciteit vond ik dus slecht. Billen altijd wat klam en vochtig en dat irriteerde bij hem. Eenmaal en nooit weer. Was overigens wel heel tevreden over de pasvorm en de soepelheid (kruidvat vind ik stug). Aanrader: - ergonomische draagzak (bondolino) - wipstoel baby Bjorn - houten speelboog ikea ( voor boven speelkleed, maar ook bij wipstoel) - ligstoeltje voor in t babybadje. Iets meer je handen vrij.... Geen echte afraders eigenlijk. Dankzij dit topic eigenlijk geen miskopen gedaan. Wel een ongebruikte tummy tub staan die in kraampakket zat, vond t niet fijn.
Wij hebben maatje 1 etos luiers gekregen, die zijn heeeeeldik en papierig. Niet fijn. Maar maat 4+ etos vooronze dreumes zijn wel weer fijn....
echt leuk om alle smaken te lezen!! aanrader: - baby björn balance, superding! - avent baby stoomkoker, geweldig! - bumbo seat bevalt hier super! - Béaba kabouterlampje, handig ding ... - Formfix positioneringskussen, super tijdens de zwangerschap en nu nog steeds voor onze dochter! korreltjes zijn net stevig genoeg en niet té stevig ... - muziekmobieltje van Skip Hop Alfabet Zoo was hier een schot in de roos ... - vanillebijtringen olifant en schaap van Sophie de Giraf afrader: - difraxflessen ... lekken lekken lekken ... - badstaander, dus het rekje voor onder het badje van hoppop (badje zelf is prima!) - kruidvatpampers, om de één of andere reden stinken de pampers vanaf maat 3 naar plas voor ze er iets in hebben gedaan ... maatjes kleiner hadden dit niet - maxi cosi citi ... volgende keer doen we toch maar de pearl ofzo ... - Philips avent babyfoon, type SCD535 ... hehe, je kan het volume van de afstandsbediening niet afzetten? met het gevolg dat baby telkens wakker wordt van het volumegepiep En als de batterij plat is een hels gepiep! Als de baby nog niet wakker was, dan is hij/zij het zeker! - badthermometer in het algemeen, niet nodig
Aanraders: *puckababy slaapzak *dr. Brown's flessen *Chicco schommelstoel *Maxi-Cosi kinderwagen als je van het strand houdt Afraders: *truien in de zomer *luieremmer
Aanraders: Ergonomische drager Overslagrompers Hema Wol/zijde rompers (jeeaah) De kinderstoel van de Ikea Een goede voedingskussen met vaste kleine balletjes erin Breastflow bottle voor kinderen die borstvoeding krijgen Verzorgingsproducten van de Tuinen Navelbandjes te gebruiken na de prikjes. Even dopen in de kamillethee en binden maar Afrader: Flessenwarmer ( nooit gebruikt) Parasol ( wat een ellende)
Helemaal mee eens, was ik vergeten te melden. Die Avent-babycook is echt ideaal. Je kunt er twee flinke happen in mapen als ze al echt goed eten. Dus voor die tijd, zijn het er zeker vier per keer. Als je niet meer pureert, kun je even wat van je 'eigen' groente apart stomen, zonder zout dus. En dan prakken. Of niet prakken. Potjes at ze hier slecht, maar vers uit dit ding ging prima.
@rennie wat is er met de maxi cosi citi als ik vragen mag? Wij hebben deze bij de kinderwagen gekregen nl en ik dacht dat alle maxi cosi's van maxi cosi het zelfde waren (behalve die je op de cabrio fix kan doen)