Ik vond de dooky juist heel handig! Wat vind je er niet goed aan? P.s. De stokke is niet echt een ergonomische drager...
Bouwjaar. Ik vind de isofix een top uitvinding. En daarbij gebruiken we de familyfix. Arya. Ik vind het gewoon overbodig. Hydrofieldoek vind ik net zo goed en dat scheelt 20 euro. Dat de stokke niet 'ergonomisch' is weet ik, maar vind hem wel heel fijn en gebruik hem regelmatig, dus is wat mij betreft wel een aanrader.
Ja oke het is zeker een goede uitvinding Ik moet zeggen dat ik een dooky toch makkelijker vind dan een hydrofiel. Waait niet weg en geen gehannes met knijpers
Ik heb een dooky omdat ik die hydrofiel maar niks vond het kan verkeren. Wbt de draagzak, ik vind het concept zelf wel een aanrader maar zou persoonlijk dan voor een ergonomische gaan. Of een draagdoek, maar dat moet je ding zijn.
Aanraders: Babyfoon met camera (Keuken in de kelder dus twee trappen op om 'even' te kijken anders). Hydrofiele luiers (wij hebben bij gekocht) Zo ook de spuugdoekjes van de zeeman waren onmisbaar. Bugaboo Donkey Chicco poly magic eet stoel (vanaf 0 maanden) Schommelstoel van fisher price en sinds een week ook een babyhapjes machine van Chicco in gebruik en vind hem ook echt heeeeel fijn! avent naturel flessen Afraders: Babyfoon zonder camera staat nu te verstoffen. slabbers met knoop touwtjes dental spenen difrax flessen, dr brown enz enz. voedingskussen (alleen tijdens zwangerschap gebruikt) draagdoek (amper gebruikt met een tweeling)
Aanraders: - Dooky! - tummy tub - draagdoek en iets later Manduca - voedingshempjes van H&M (toch net wat praktischer in mijn ogen) - babyslaapzakje - voedingskussen (zowel in zwangerschap en erna als poef om in te liggen voor de baby) - bibabad - stoommandje of goedkope koker van bijv zeeman (ideaal om eerste groentes te stomen en ook je eigen groente ) Afraders: - luieremmer - babyfoon (je hoort je kindje ook echt wel zonder zo'n ding) - babyhapjes machines (compleet overbodig geweest hier: rapley methode) - zgn universele afvoerslang voor het babybadje
Aanrader: je kindje dragen! Heeft zoveel voordelen, om r maar een paar te noemen: Je kindje voelt zich geborgen ideaal bij krampjes, kindje houdt vrijwel direct op met huilen je hebt je handen vrij heerlijk boodschappen doen met een winkelkar ipv een klein mandje onder je kinderwagen. Kies aub wel voor een ergonomische drager,of het nu een (geweven of tricot ) draagdoek is of een draagzak. Goed voor de heupjes en ruggetje van je kindje en een stuk comfortabeler voor zowel moeder als kind. Meer weten? Lees dan eens op Ergonomische draagzak versus Babybjorn - Moeders.nu . Wij hebben bijvoorbeeld een stokke babycarrier, kunnen zowel mijn vriend als ik gebruiken. De fb pagina "draagpraat" is erg fijn voor meer info! Ook hier wordt meer over ergonomische dragers uitgelegd: Draagdoek FAQ Afraders: Een baby bjorn draagzak, een chicco of stokke draagzak.
Mijn tip: ik ben lang opzoek geweest naar iets leuk qua doop/geboortesuiker maar ik vond niet echt iets leuks. Tot ik via fb deze ornamentjes tegenkwam. Wellicht ook leuk voor iemand die zoiets zoekt. Kan met naam of algemeen met boy/girl. Niet duur en ik vond ze super.
Aanraders: Hydrofiele luiers (veeeeel) Draagzak (ergonomische) zooo fijn dat je je handen vrij hebt en dat je baby zich geborgen voelt en bij kramp vrijwel direct stil is (want echt kramp huilen snijd door je ziel buiten het feit dat het zoo zielig is dat je niks voor hem kan doen Swaddle me (handjes vliegen alle kanten op dus hij ''mept'' zichzelf wakker) Voedingskussen (tijdens mijn zwangerschap moest ik met dat ding slapen en nu gebruik ik hem voor voeden of in de box om de box wat kleiner te maken) Afraders nog niets maar dat kom ik wel nog even melden binnenkort
Aanraders: - lekker viel hydrofieldoeken, worden echt overal voor gebruikt - snoozebaby wikkeldeken, onze kleine man ligt er echt de hele dag in. Er zit er ook een in de maxi cosi. - voedingskussen, tijdens de zwangerschap heb ik ermee geslapen en nu ligt onze kleine man er de hele tijd op. - dr.brown flessen, overgestapt van avent flessen omdat we veel last hadden van darmkrampjes - familyfix, ideaal! Klik en rijden maar. - hema overslagrompertjes, super makkelijk en geen gewurm over het hoofdje - diaper champ, geen last van nare geurtjes - lekker zachte shirtjes en broekjes, stugge spijkerbroekjes of shirtjes met kragen en capuchons komen er hier niet in. Afraders: - magnetronsteralisator, uitkoken vinden wij net zo handig - luieremmer met deksel, niet eens gebruikt omdat het me toch niet zo handig lijkt - flessenwarmer, de magentron is veel sneller
Haha foutje inderdaad, het is storchenwiege ipv stokke. goed dat je het zag want zou het heel erg jammer vinden als mensen toch voor die stokke zouden gaan
Dus bij deze nogmaals mijn verhaaltje maar dan goed Aanrader: je kindje dragen! Heeft zoveel voordelen, om r maar een paar te noemen: Je kindje voelt zich geborgen ideaal bij krampjes, kindje houdt vrijwel direct op met huilen je hebt je handen vrij heerlijk boodschappen doen met een winkelkar ipv een klein mandje onder je kinderwagen. Kies aub wel voor een ergonomische drager,of het nu een (geweven of tricot ) draagdoek is of een draagzak. Goed voor de heupjes en ruggetje van je kindje en een stuk comfortabeler voor zowel moeder als kind. Meer weten? Lees dan eens op Ergonomische draagzak versus Babybjorn - Moeders.nu . Wij hebben bijvoorbeeld een storchenwiege babycarrier, kunnen zowel mijn vriend als ik gebruiken. De fb pagina "draagpraat" is erg fijn voor meer info! Ook hier wordt meer over ergonomische dragers uitgelegd: Draagdoek FAQ Afraders: Een baby bjorn draagzak, een chicco of stokke draagzak.[/QUOTE]
Aanrader: -Muziekmobiel -Speelboog -Lamaze speelgoed -Koeka speendoekje -extra hoezen voor de baby bjorn wipstoel + speeltje -comfortkussen (medisch kussen, net als voedingskussen, hoge kwaliteit) Miskoop: -Silly Billyz -maxi cosi voetenzak (voor in autostoeltje... te warm) -kruiken, zomerkindje + 6 dagn ziekenhuis... ongebruikt -Badinzet -tweedehands kinderwagen van Mutsy, wat een onding, doe nu alles met draagdoek of buggy van Chico Liteway
Aanraders: - easybase voor de maxicosi, erg handig bij een 3 deurs auto - hydrofiel luiers - babyfoon met camara - Joolz kinderwagen (past in de Ford Ka) - dr brown flessen - babygym Miskoop: - badinzet, niet gebruikt, de kleine ging snel mee onder de douche - flesverwarmer