grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanshawn, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo'n camera lijkt me wel leuk om te zien hoe Eva door haar bed beweegt, maar niet echt nodig. Ze gaat dus ook haar hele bed door, maar gaat uiteindelijk wel slapen. Hoe ze dan ligt, maakt mij niet zoveel uit ;). Ik ga sowieso elk uur wel even kijken, vind ik leuk :).

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook een duim. Samantha pakte in het begin zowel dental als ronde spenen. Tot ze haar duim ontdekte. Ik laat het maar even zo. Want dan kan ze zelf duimen wanneer ze wil, en niet hoeven huilen tot ik door heb dat ze haar speen wil. En afleren? Mijn moeder heeft mij ook van het duimen af gekregen. En ik heb nooit een beugel of zoiets dergelijks gehoeven. Dus daar maak ik me (nog) geen zorgen om.

3. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Wij hebben een babyfoon met camera van Luvion gewonnen. Die dingen kosten bijna 200 euro en zelf had ik dat dus nooit besteed maar als je er een voor noppes krijgt zeg je natuurlijk geen nee :-D

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij hebben er ook 1 met camera, zodat we straks niet constant het kamertje inhoeven om te kijken :)

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Een Aanrader (weet niet of hij al genoemd is, heb niet alles gelezen):
    een geluidsdoosje met verschillende geluiden (hartkloppen; water; kinderliedje en de mogelijkheid om je eigen stem bvb op te nemen) Het is een apparaatje van het merk Ph****s (vul maar in). Het hangt tegen de muur, er zit een klein lampje in waar ons meisje ook naar kijkt. Ze wordt er echt rustiger van en als we ergens heen gaan, gaat het apparaatje altijd mee. In het begin ging hij zelfs mee naar het kdv :)
    Ze is nu zo oud dat ze zelf het knopje in kan drukken, dus vlak voor het slapen gaan mag ze dat doen. Is nu onderdeel van het slaapritueel!
    Overigens, ons eigen ingesproken stukje vinden we zelf het allerleukst, we playbacken het nu altijd mee...

groet
    Amber

6. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Nog een aanrader, weet niet of ie al is genoemd (topic is best groot namelijk).

Een wipstoeltje met trilfunctie! Zowel mijn eerste als tweede zijn er weg van, het bootst een beetje het gevoel van autorijden na.

http://www.babygeardeluxe.nl/?menu=arti ... eID=791618

Die van ons heeft andere kleuren en ik heb hem voor minder dan de helft 2e hands gekocht op Marktplaats, maar het principe is hetzelfde.

Ideaal, ik kan iedere aanstaande ouder zo'n stoel van harte aanbevelen!

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    grootste miskoop: een baby mee om de maxi cosi op de fiets te doen. leek me zo handig voor boodschappen doen, maar ben er wel geteld 1 keer mee weg geweest. alleen de buggy en de maxi cosi er op zetten gaat niet, ook niet op een oerdegelijke mama fiets. vervolgens kom je op de plaats van bestemming.... wat doe je dan met de maxi cosi? je haalt em er zo af en is dus zo gejat.

nee, ik vind em niks. hier komt er alsnog een fietskar haha

beste aankoop: de easy base voor de maxi cosi. wat een handigheid joh. ook als de cosi in de auto blijft, je hoeft niks los te maken, beugel naar achter en haal em er maar uit!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    In de auto valt ze zo in slaap. Maar in de wipstoel met tril gaat ze huilen.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Maar met en een buggy en maxicosi weg klinkt sowieso niet handig...

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha, dat klopt dus, maar kan moeilijk de dreumes een hele middag op de arm nemen als ik ergens heen wil?! het past trouwens wel hoor, alleen is het een hoop acracadabra om de fiets recht te houden tijdens het opladen.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    nee, dat snap ik. :)

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    up ;)

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    beste koop: bakfiets! (van bakfiets.nl met maar 1 wiel aan de voorkant)
    Ideaal, de maxicosi kan erin en de bugaboo kon erbij, nu zit hij gewoon zelf op het bankje, ladingen boodschappen, buggy, noem maar op..... nooit meer zonder zo'n fiets!
    (wij gebruiken de auto vrijwel nooit meer, alleen om naar mijn werk te gaan en naar opa's en oma's zo ongeveer)
    Echt een aanrader!

14. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik ben nogal onhandig dus ik ben bang dat ik een bakfiets niet aankan (omsla ofzo). Hoe zijn jouw ervaringen daarmee, is het wel stabiel, trapt het niet zwaar?

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ff upen Wie heeft er nog goeie tips?

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je hebt ook bakfietsen met 2 wielen. Die kunnen niet omslaan. Ik zie deze de laatste tijd vaker dan die andere (woon in Amsterdam dus ik zie ze werkelijk overal ;)).

Ik wil ook een bakfiets maar ze zijn zo duur :(

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @Merleq, ik zag gisteren een bakfiets staan bij de gamma, was volgens mij 750 euro

18. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    Grootste plezier heb ik van het BabyBjorn campingbedje. Zo licht als wat en als ik dan ergens heen ging, nam ik het mee en gebruikte het even als box. Zo heeft ie op heel wat plekjes gestaan!

Grootste miskoop, hahaha, een speen vanaf 6 maanden. Op het moment dat hij op die speen over kon gaan, had hij genoeg van de spenen!

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    kruidvat luiers. op zich een prima luier, maar hij valt zo klein dat ze het maatje wat ik kocht al niet meer paste.

ik ben helemaal pro avent. kolf/fles/sterilisator/via-systeem/kompressen/koeltas...

qua speentjes wil ze alleen bibi. difrax/MaM/dodie wil ze niets van weten.

20. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Een aanrader : Avent net zoals moaatje zegt we gebruiken er de magnetron steralisator van, de flesjes en bevalt erg goed.

en bij ons de grootste miskoop, nou ja miskoop heb hem niet zelf gekocht, maar een draagzak van elite cruiser, Timo vindt het een drama in dat ding en ik vind het ook niks.

Deel Deze Pagina