Ja, en nog beter is de schommelstoel van FP, want die is geschikt voor kinderen van 0 tot 4 jaar, dus die kan echt jaren mee.
aanraders: bibi fopspenen hij wil niet anders muziek mobiel voor in de box hij vindt het prachtig hydrofiel luiers slabbetjes met klitteband (hoef je het niet over het hoofd te wurmen) avent flessen + sterilisator afraders: Flessenwarmer ik heb hem gelukkig geleend maar gebruik hem nooit. buikdrager hij vindt er niks aan
Hij zakt heel erg in, zodat ze er echt zoals in een maxicosi komt in te zitten. Echt helemaal geknikt zeg maar.
^^ Bij mij spuit het er ook aan de andere kant uit, maar ik doe tijdens het voeden altijd een hydrofieldoek in m'n hempje, bh doe ik uit.
Ik probeer het nog eens (aangezien iedere keer mijn bericht wordt verwijderd)? Is er iemand bekend met de 3 in 1 schommelstoel van fisher Price. Er wordt gezegd dat je deze tot ongeveer 4 jaar kunt gebruiken. Aangezien deze schommelstoel prijzig is wil ik graag weten als ik dan ook waarde voor mijn geld krijg!
Goede topic! Graag tips van nieuwe moeders! Wat gebruiken jullie bv om de baby te verzorgen qua producten? Ik heb ergens gelezen dat weleda zeepvrije wasgel en bv een olie al genoeg is?
Ik gebruik hoofdzakelijk Zwitsal producten. Sinds kort heb ik het merk Bumblies ook geprobeerd, en ik moet zeggen dat mij dit niet tegen valt. Ruikt ook lekker, en is een keer wat anders als de geur van Zwitsal. (waarschijnlijk zal deze post nu ook wel gedeleted worden, ik maak nu reclame voor Zwitsal en Bumblies)????
Ik gebruik eigenlijk alleen maar natusan. Zwitsal kreeg sasha uitslag van helaas. Olie gebruik ik niet eigenlijk. Voor babymassage gebruik ik weleda.
Veel kindjes schijnen overgevoelig te zijn voor zwitsal, gek is dat! Wij gebruiken met wassen alleen warm water, of ze moet echt heel erg vies zijn. Als ze in bad gaat gooi ik er een paar ruppels olie in, en na het zwemmen smeren we dr goed in met olie, verder eigenlijk niet. Gewoon een eigen merk van de dorgist ofzo is prima!
ik gebruik vooral natusan. Vind het erg lekker ruiken en ik heb het idee dat de baby bedtime lijn, met lavendel ons meisje echt wel goed doet om lekker te slapen. qua verzorging gebruik dus: baby bedtime badolie baby bedtime spul om te wassen natusan olie om in te smeren na het bad (tot nog toe nog steeds mini flacons uit dozen) en van zwitsal: zwitsal goedemorgen haarlotion. Ruikt toch ook wel erg lekker en ik heb het idee dat haar hoofdhuidje daardoor minder uitdroogt. Ik heb nog zwitsal schuimbad liggen, maar omdat ze s avonds in bad gaat, komt dat er eigenlijk niet van om te gebruiken, omdat ik dan dus perse die bedtime spulletjes wil gebruiken.
bedoel je deze? zo ja, superding! leuk als wipper en mijn oudste gebruikt m nu als stoeltje. ik heb er 50 euro voor betaald nieuw, wel uit oostenrijk.
Ik vind het wel lastig om te kijken wat er nu echt nodig is.. Zo zie ik bij ieder badset zo'n waskom staan met aan 2 kanten een bakje, waar word dat voor gebruikt? En zo'n potje wat er dan bij zit? Wat doe je daarin? Is dat handig om erbij te hebben of een miskoop?