Ik had een draagdoek. Zo'n hele lange! Die heb ik echt super veel gebruikt....ik vond het heerlijk en mijn dochter ook..... Miskopen kan ik me zo niet bedenken....
Het is even oefenen, maar je hebt het zo door. De kindjes liggen er heerlijk in. Nova heeft heel veel gehuild door haar reflux, had ik 'm maar eerder gehad.
navelbandjes de kraamzorg gebruik ze hier niet dus heb 3 zakjes voor jan snot gekocht hoorde ik gister molton en molton hoeslaken hoefde ook niet eens
ja hier hoeft het niet dus ga er niet 1 speciaal aanschaffen. dat is ieder zijn haar mening ik doe dus hoeslaken flanelle luier die dus onderaan bedje onder hoofdje hydrofiele luier zo heeft de kraamzorg gister mijn bedje opgemaakt.
oke nee hier doe ik het zo: 1 molton 2 hoeslaken 3 hydrofiel onder haar hoofdje 4 laken 5 deken mijn grootste miskoop was zeiltjes want die mag je niet gebruiken en ik zou ook niet weten waarvoor je ze zou gebruiken. gr kim
Ook hier heb ik de navelbandjes voor niets gekocht. Ik vind de molton opzich wel handig, want Demi begon met 3 weken de hydrofielluier die bij haar hoofdje lag al los te trekken. De molton ligt eronder dus die kan ze niet lostrekken.
hoi, Misschien heeft het nix met de baby artikelen te maken, Maar ik ben van plan om een sluitlaken voor me zelf te kopen heeft er iemand ervaring mee of is het ook een miskoopje?
De grootste miskoop die wij hebben gedaan zijn van die hoekjes voor aan de tafel voor als je kindje er tegenaan valt. Werkelijk wat een ondingen!
MISKOOP: de DiaperChamp! Het gaat vreselijk stinken! ale: AANRADER: Eetstoeltje van Ikea! En slabbetjes van Silly Billyz!
je hebt voor de zindelijkheidstraining een speciale molton hadden we toen bij zijn bed gekocht als hij geplast heeft is het matras niet nat ideaal
Even reageren werk als kraamverzorgende Een zeiltje mag je niet gebruiken wanneer je kleine in zijn bedje ligt MET KRUIKEN. Dit omdat een zeiltje de warmte vasthoud met alle gevolgen van dien. Die kruiken zal je niet de hele babytijd gaan gebruiken hoor. Wanneer de beeb zich goed op temperatuur kan houden hoeft er geen kruik meer in het wiegje of bedje. Gebruik je dus geen kruiken meer dan mag het zeiltje er weer in.
ja maar ja waarvoor? ze spuugt wel maar daarvoor is het hydrofiel. en plassen doet ze in har luier toch?
Hier regelmatig 'snacht een nat kind, omdat hij zoveel plast dat de luier doorlekt. Hij heeft al grotere luiers aan, maar toch af en toe is hij nog nat. Ik heb er wel een zeiltje onderliggen en dat moet regelmatig gewassen worden. de gele kringen staan er dan op. Ik ben toch blij dat dat niet in het matrasje zit.
Idd wordt het zeiltje gebruikt om evt. lekkage op te vangen van urine of ontlasting. Dan komnt het niet in het matras. Overigens mag het zeiltje nooit onder het hoofje liggen!