Welke rolsokjes van de hema zijn dit? Sommigen hebben het over de rolsokjes met nopjes aan de onderzijde, maar de sokjes met nopjes zijn er alleen in 6-12 maanden en niet in 0-6 maanden.
nee gewone sokjes waarvan je de bovenkant omrolt van de hema. blijven prima zitten en van bambino bij de kruidvat nog beter!
Sokken is hier nog steeds drama. Thijmen trekt ze gewoon weer uit. Als ik niet snel zijn schoenen aan doe, heeft ie ze binnen 10 seconden weer van zijn voeten Echte afrader vind ik tafelhoekjes.... die dingen blijven gewoon niet zitten... Thijmen trekt ze er gewoon weer af en gaat er mee spelen Je kunt moedermelk trouwens wel in de magnetron doen hoor, als je het maar langzaam opwarmt op een hele lage stand en eventueel tussendoor even goed schudt. Je moet voorkomen dat er hete "pockets" ontstaan.
Sokjes blijven hier ook niet altijd goed zitten, maar ik doe er dan gewoon slofjes over: probleem opgelost. Trouwens nog zo'n aanrader zijn de Paco slofjes van Noukies, wel redelijk duur, maar ze blijven het best zitten hier!
Het mag wel. Maar om het op de juiste manier op te warmen ben je langer bezig dan mit een flessenwarmer. Omdat ik fulltime kolf zou ik niet kunnen/willen zonder mijn iQ van Avent.
Hier stinkt het een beetje als je erboven hangt tijdens het wegdraaien van de luier. Valt verder wel mee hoor.
Nog een grootste afrader... Babylepeltjes van de ikea... Wat zijn die dingen hard zeg! Misschien voor straks, maar niet voor nu. Babylepeltjes met hittesensor... Wat een ondingen zijn dat zeg... Je ziet trouwens toch niet eens of het eten te heet is, want je kan moeilijk door je gestampte worteltjes heen kijken hihi. Maar ik vind het maar niets...
Ik heb de wittelepeltjes met gele sensor... Misschien ligt het aan de kleur, ik zie het gewoon niet... Als ik dat zo doe, dan zit ik geheid onder, lomperd als dat ik ben haha...
hahaha, ja ok. die gele zijn inderdaad niet praktisch. Maar de groene en blauwe zijn wel erg duidelijk. Je hebt ze ook waaraan je het kan zien aan de rand van de lepel. dus ipv het midden zit de sensor aan de rand.
Over melk opwarmen in de magnetron: dit word sowieso afgeraden... zeker in de fles, want in doorzichtige flessen zit een stof bisonol ofzo heet dat en dat komt in de melk terecht en dat is weer giftig....
Mwah, er is geloof ik een tijdje terug inderdaad een artikel geweest die dat suggereerde, maar er is voor zover ik weet helemaal geen voldoende bewijs dat je nu dan maar je flessen niet meer moet verwarmen in de magnetron. Voor zover ik weet zijn de meeste flessen gewoon prima te gebruiken.
Toch hier het artikel met advies: Er is van alles te doen over Bisphenol A, dat is een van de belangrijkste bouwstenen van een bepaald soort hard, doorzichtig plastic. Deze stof kan onder andere in babyflessen zitten en komt vooral vrij wanneer een nieuwe fles in gebruik wordt genomen. Hoewel het om zeer lage concentraties gaat, maken sommige wetenschappers zich toch zorgen. Bisphenol A heeft hormoonachtige kenmerken en kan invloed hebben op vruchtbaarheid en babygroei. Tinka Murk, hoogleraar toxicologie aan de Wageningen Universiteit doet proefdieronderzoek met Bisphenol A: Het eventuele gezondheidseffect is niet zo groot, anders was er niet zon twijfel. Toch gebeurt er volgens haar wel iets meetbaars bij de proefdieren. Daarom geeft ze de volgende tips aan zwangere vrouwen: Drink geen frisdrank uit blikjes, ook hier kan Bisphenol in zitten. Hergebruik wegwerp-waterflesjes met water uit de kraan. En als de baby er eenmaal is, adviseert ze om: de babyflessen voor het eerste gebruik in flink heet water met een sopje van binnen te boenen. de flessen niet in de magnetron te zetten, maar bijvoorbeeld au bain marie te verwarmen of in de flessenwarmer. Een andere optie is het water te koken, aan te lengen met afgekoeld gekookt water en het zo in de fles te doen.
Misschien dat het al genoemd is maar mijn grootste miskoop is de lodger draagzak, wat een onding! En onveilig om te gebruiken in de maxi cosi.