grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanshawn, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

o en de Prenatal multistanden buggy is ook een MISKOOP!
    stuurt niet lekker, Joey huilt al zodra hij hem ziet.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    laten we die nu net vorige week in de aanbieding gekocht hebben... nouja ik neem aan dat het die is. Nouja, m'n ouders gaan zondag kijken voor een topmark of voor de nijntje buggy geloof ik, bij babysuperstore... Misschien kunnen we ooit nog ruilen als hij echt zo tegenvalt ;)

3. ProudMum

Vind dat hij zwaar stuurt, met 1 hand gaat het zowiezo al niet.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Afrader:
    Badje en tummytub...1 x gebruikt door de kraamzuster. Daarna lekker met pappa of mamma in bad/ onder de docuhe!

Aanrader: fleece dekentjes :)

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    MacLaren is echt een aanrader. Stuurt heerlijk, en je kunt er makkelijk mee het ov in (bij de bus vooraan instappen :p.

6. ProudMum

Gelukkig kan ik dat ook met mijn wandelwagen Dais (FirstWheels)

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Eens ff denken. Aanraders:
    * badsteuntje voor in badje waar het kindje op kan liggen.
    * reisdoosje voor fopspeen (gekocht bij V&D)
    * adapters op het wandelwagenonderstel voor de maxicosi
    * koop meerdere knuffels of doekjes van dezelfde als dat het tutlapje van je kind wordt, want die zijn later vaak niet meer te krijgen

Afraders:
    * babyhangmatje, past het beste als de box op de laagste stand staat, maar ja... wie heeft dat met een baby...
    * draagzak
    * spiegeltje voor in de auto om maxicosi te kunnen zien, werkt niet goed... te ver weg

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    In plaats van spiegeltjes die je tegen het raam plakt heb je ook spiegelbeesten die je aan de hoofdsteun van de achterbank hangt. Die spiegels zijn groter en dan kun je je kindje goed zien.

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    die heb ik gister gekocht; een heel blije kikker, haha! denk dat het wel werkt, want deze spiegel is wel 20cm. in doorsnede.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Die wil ik ook. Helaas begrepen mijn collega's me niet, en kreeg ik verkeerde.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    waar koop je die?

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Vera, weet je dat zeker? ik heb al veel baby´s in zo´n hangmatje gezien en dan stond de box gewoon op de hoogste stand. Als je het hangmatje goed installeert, dan ligt de baby bijna horizontaal, gelijk aan de bovenste rand van de box (en ze liggen er altijd zo heeerlijk in te pitten...)

groet
    Amber

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meteen gekocht. met de zon. want manlief weigerde het varkentje op te hangen!

kus

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Weet het wel zeker, ik gaf zelfs de link aan mijn collega.
    En wat kreeg ik?
    En speelgoed spiegeltje zodat ze achterin na haar zelf kan kijken met toeters en bellen..... :evil:

16. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ja, die luca spiegel is het. Wij hebben de kikker. Nu Thijmen in de tobi zit hangt ie in de box. Vindt ie ook leuk om naar te kijken :) We hebben nu een extra spiegel onder de achteruitkijkspiegel om Thijmen goed te kunnen zien. Dan hoef je niet steeds achterom te kijken.

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hebben ook de kikker. Volgens mij is die gewoon te koop bij de babydump of prenetal. Wij hebben hem op de beurs gekocht....

Wat ik trouwens ook een beetje een afrader vind, zijn die slabbetjes met gat erin, die je over het hoofd moet trekken. Bij mij zit altijd het hele slabbetje onder... (uhh correctie, bij Sasha natuurlijk) Als ik het slabbetje weg wil halen, zit het eten door dr haar heen. En dat gat is een beetje groot geworden en alles kruipt langs haar nekje alsnog onder het slabbetje.

De nuby anti-lek beker vind ik wel superhandig en lekt hier niet! Je hebt trouwens verschillende van nuby. Ik zal wel eens een foto zoeken.

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dit is hem... de nuby two handle... Mijn ma heeft hem gewoon uit de supermarkt meegenomen. Geweldig ding... Op de kop en schudden en niets komt eruit. (ok je moet natuurlijk niet op de kop en op het tuutje drukken, want dan zit je onder hihi)

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tot nu toe gaat het hier goed. Ik rol het slabbetje op voor ik ze wegtrek... heb nog niks in haar haren gekregen.

Aanrader vind ik overigens de handdoekstof slabbetjes. Die van de Zeeman. Lekker groot en nemen goed vocht ed op.

20. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Als je hem echt goed wilt laten hangen wel. Je kan hem wel geimproviceerd ophangen met de uiteinden dubbel om de box, maar dan wiegen ze niet goed en kan het kind er ook best snel uitvallen.
    Geen succes dus.

Deel Deze Pagina