o en de Prenatal multistanden buggy is ook een MISKOOP! stuurt niet lekker, Joey huilt al zodra hij hem ziet.
laten we die nu net vorige week in de aanbieding gekocht hebben... nouja ik neem aan dat het die is. Nouja, m'n ouders gaan zondag kijken voor een topmark of voor de nijntje buggy geloof ik, bij babysuperstore... Misschien kunnen we ooit nog ruilen als hij echt zo tegenvalt
Afrader: Badje en tummytub...1 x gebruikt door de kraamzuster. Daarna lekker met pappa of mamma in bad/ onder de docuhe! Aanrader: fleece dekentjes
MacLaren is echt een aanrader. Stuurt heerlijk, en je kunt er makkelijk mee het ov in (bij de bus vooraan instappen .
Eens ff denken. Aanraders: * badsteuntje voor in badje waar het kindje op kan liggen. * reisdoosje voor fopspeen (gekocht bij V&D) * adapters op het wandelwagenonderstel voor de maxicosi * koop meerdere knuffels of doekjes van dezelfde als dat het tutlapje van je kind wordt, want die zijn later vaak niet meer te krijgen Afraders: * babyhangmatje, past het beste als de box op de laagste stand staat, maar ja... wie heeft dat met een baby... * draagzak * spiegeltje voor in de auto om maxicosi te kunnen zien, werkt niet goed... te ver weg
In plaats van spiegeltjes die je tegen het raam plakt heb je ook spiegelbeesten die je aan de hoofdsteun van de achterbank hangt. Die spiegels zijn groter en dan kun je je kindje goed zien.
die heb ik gister gekocht; een heel blije kikker, haha! denk dat het wel werkt, want deze spiegel is wel 20cm. in doorsnede.
Vera, weet je dat zeker? ik heb al veel baby´s in zo´n hangmatje gezien en dan stond de box gewoon op de hoogste stand. Als je het hangmatje goed installeert, dan ligt de baby bijna horizontaal, gelijk aan de bovenste rand van de box (en ze liggen er altijd zo heeerlijk in te pitten...) groet Amber
Weet het wel zeker, ik gaf zelfs de link aan mijn collega. En wat kreeg ik? En speelgoed spiegeltje zodat ze achterin na haar zelf kan kijken met toeters en bellen.....
Ja, die luca spiegel is het. Wij hebben de kikker. Nu Thijmen in de tobi zit hangt ie in de box. Vindt ie ook leuk om naar te kijken We hebben nu een extra spiegel onder de achteruitkijkspiegel om Thijmen goed te kunnen zien. Dan hoef je niet steeds achterom te kijken.
Wij hebben ook de kikker. Volgens mij is die gewoon te koop bij de babydump of prenetal. Wij hebben hem op de beurs gekocht.... Wat ik trouwens ook een beetje een afrader vind, zijn die slabbetjes met gat erin, die je over het hoofd moet trekken. Bij mij zit altijd het hele slabbetje onder... (uhh correctie, bij Sasha natuurlijk) Als ik het slabbetje weg wil halen, zit het eten door dr haar heen. En dat gat is een beetje groot geworden en alles kruipt langs haar nekje alsnog onder het slabbetje. De nuby anti-lek beker vind ik wel superhandig en lekt hier niet! Je hebt trouwens verschillende van nuby. Ik zal wel eens een foto zoeken.
Dit is hem... de nuby two handle... Mijn ma heeft hem gewoon uit de supermarkt meegenomen. Geweldig ding... Op de kop en schudden en niets komt eruit. (ok je moet natuurlijk niet op de kop en op het tuutje drukken, want dan zit je onder hihi)
Tot nu toe gaat het hier goed. Ik rol het slabbetje op voor ik ze wegtrek... heb nog niks in haar haren gekregen. Aanrader vind ik overigens de handdoekstof slabbetjes. Die van de Zeeman. Lekker groot en nemen goed vocht ed op.
Als je hem echt goed wilt laten hangen wel. Je kan hem wel geimproviceerd ophangen met de uiteinden dubbel om de box, maar dan wiegen ze niet goed en kan het kind er ook best snel uitvallen. Geen succes dus.