Mijn af-,aanraders: Aanrader: -Silly Billy Slaabers, zeker als ze tandjes beginnen te krijgen...scheelt een hoop x verkleden - Mutsy kinderwagen en autostoeltje - Difrax flessen S - Purflo slaapzak - Heel veel hydrofiele luiers ( je kan ze bijna overal voor gebruiken, zalig!) - Natusan Goede nacht -Badzitje Afrader: - Avent flessen - rompers van Hans Textiel - Zwitsal olie in het badje, ( wat een bocht krijg gewoon het badje incl. badzitje niet meer schoon door die troep) en voor de rest weet ik het even niet meer. groet
Lijkt me onhandig, dan moet je dat iedere keer doen. Dan kan je beter een ander product gaan gebruiken toch?
Meteen schoon vegen met hydrofiele luier na leeglaten lopen badje, hielp heel goed met vlekken van Weleda Welterusten badje.
Thanks..hihihi Ik ga het proberen maar toch gebruik ik het niet meer....terwijl het wel lekker is Gelukkig Nieuwjaar!
Thanks voor de tip maar zoals men eerder opmerkte is dat niet handig om ieder keer te doen... Maar ik ga deze eens uitproberen...
Aanraders: Slabbetjes van de kruidvat. Dubbelzijdig en lekken niet gauw door. Kolf apparaat van Medela Alleproducten en kleding van de Hema Knuffelbeer (uren lol omgehad, waarom? geen idee!) Biotex (kan niet zonder om alle vlekken weg te krijgen) Miskoop: Regenhoes voor over de kinderwagen van de babydump, was al kapot toen ik 'm uit de verpakking haalde. Parasol voor de kinderwagen. Splinternieuw nooit gebruikt. Tummy-tub (huilen en recht op blijven staan) boodschappen netje voor de kinderwagen van prenatal. ( heb geen idee hoe dat ding vast moet, zelfs niet bij navraag!)
Parasol heel erg vaak gebruikt bij zowel de kinderwagen als de wipstoel. (Lekker in de zomer met wipstoel op het balkon gelegen ). Boodschappennetje, ik heb er eentje van de HEMA. Daar zitten vier stukken klittenband aan, die ergens door het netgaas zitten gehaald, en dan op een willekeurige plek aan de buggy kunnen worden vastgezet. Ervaar het wel als miskoop. Klittenband laat erg makkelijk los, juist aan de bovenkant. Netje kanteld om, en met een beetje pech ligt alles eruit. Verder heb ik een Buggy waar een klein vakje in de kap zit voor ander klein spul, en met het netje ervoor kan ik daar niet meer bij.