Ik heb ook die van de Hema, en ik doe hem ook alleen aan de bovenkant vast (zou ook niet weten waar ik de onderkant aan vast zou kunnen maken). BIj mij is hij ook nog nooit los gegaan, en ik stop er af en toe best zware dingen in.
Hier ook het Hema netje en zeer tevreden. Zit ook alleen bovenaan vast. En die klitteband heb ik wat versteld zodat het zover mogelijk aan elkaar klit.
parasol hier veel gebruikt ideaal met wandelen en lekker in de tuin in de zom,er ging prima wat hier n echte afrader was : de draagzak meneer vondt verschrikkelijk gelukkig had ik m van iemand geleend en niet gekocht
Miskopen: - Zitzak Doomoo - Borstkolf Avent (loeiduur, maar na 3 weken gestopt met bv) - badzitje (ondingen...) - véél te veel spuugdoekjes (ze spuugt nooit) - voedingskussen (snap niet waar dat handig voor is) - zij-ligkussen - Lodger Shelter @char: heb ook zo'n netje van de prenatal. Is wel ingewikkeld, maar werkt perfect hoor! Als je wilt maak ik wel een paar foto's hoe je hem vast moet maken.
Ik vond een voedingskussen echt de koop van de eeuw. Ik heb er de laatste 3 maanden van mn zwangerschap mee geslapen. (alleen daarom al, hihi) Daarna heb ik heeeel af en toe sasha erop gehad met voeden.
Onze grootste MISKOOP is toch echt wel de Joolz Bloom kinderwagen. Hij ziet er erg mooi en klein uit maar we hebben er al zoveel problemen mee gehad. En er zit veel speling op de duwstang (volgens Joolz mag dit wel 10 cm zijn ivm vering yeah right) heb soms het gevoel dat ik achter een poppenspeelgoedwagentje loop. AANRADER is absoluut de Avent elektrische borstkolf die we huren. Klein mooi bolletje om te zien, in een handige tas en hij maakt bijna geen geluid. In het begin twijfelde ik heel erg, al die draadjes en losse onderdeeltjes. Maar als je er eenmaal een beetje aan gewend bent is het echt ideaal. Zonder de Avent kolf had ik de borstvoeding waarschijnlijk al lang opgegeven. Verdere miskopen: - schattige korte sokjes die binnen 2 minuten weer uit zijn - kleding van het Prenatal merk zelf, stof rekt vaak niet en rare snit Toppers: - héél véél hydrofiele luiers van de Hema, als handdoek, spuugdoek maar ook bijvoorbeeld in de wieg onder z'n hoofdje over het matras gespannen, die vervang ik dan elke dag, lekker fris zonder dat je het hele wiegje hoeft te verschonen. - veel badcapen zijn al snel te klein. Heb er zelf 1 gemaakt van badstof, mega groot voor Guus 115 x 115 cm. Vooral met die kou is het heerlijk om hem er helemaal in te rollen.
Aanrader: - babymatrasje voor in bad: scheelt je rugpijn! - magnetron sterilisator - diaper champ luieremmer (dus zonder navulcassettes!) - maxi cosi easy base - belly babywarmer: ik gebruik hem bijna dagelijks voor koude voeten in bed afraders: - babyolie: kan je altijd nog kopen als het echt nodig is - babycook van beaba: uiteindelijk weinig gebruikt - maxi cosi buikdrager: teveel gedoe
Afraders: -buikdrager.......nooit gebruikt dat ding - wrapper. Mega duur en ook minimaal gebruik - badcapes. Na 2,5 maand allemaal al te klein - Alle andere spenen dan avent. Onze meid wilde niks weten van difrax,nuby en bibi - sokjes. Eigenlijk vind ik alleen kruidvat sokken fijn en de rest echt knudde. maar eht duurde een hele tijd voor ik daarachter was dus ik kan een sokkenwinkel beginnen. - babyslofjes. Allemaal OF te smal OF te groot zodat ze uitgeschopt worden Aanraders: - Bugaboo - wipstoeltje van fisher price - box is hier een heel groot succes - magnetron stabilisator - difrax S-flessen - babygym
O ja, weet je wat ik ook heeeeeeel erg fijn vond, maar dat was voor mezelf. Een bedtafeltje. Ik heb na mijn bevalling wel 1,5 week op bed moeten liggen en met dat tafeltje kon ik toch normaal eten enz.
Aanraders: - Doodoo beer (slaapt je baby heerlijk in) - Lodger wrapper - Dr. Browns flessen (tegen maagkrampjes) - Sab-simplex (druppels tegen maagkrampjes) - Magnetronsterelisator - Diaper champ luieremmer - Heel veel hydrofiele luiers - Bambino sokjes van de Kruidvat - Kiekeboe blaadjes mobiel Miskoop: - luiertruitjes (wat moet je daar nou mee?) - flannellen luiers - draagdoek (wat een gedoe)
Aanraders: - Veel hydrofielluiers, gebruik er echt heel veel. - Bambino sokjes van de kruidvat, zitten echt perfect. - Lodger Wrapper - Rainforest Schommel, mijn meisje heeft er veel plezier van. - Electrische borstkolf, krijg lamme arm van de handkolf. - Bepanthen Miskoop: - Rompertjes zonder mouwen of spagettibandjes, veel te koud voor in de winter. - Tummy tub, gelukkig gekregen maar mevrouw vind het helemaal niks. - Sudocreme, krijgt ze nog rodere billetjes van. - Diverse soorten fopspenen, ze wil uiteindelijk alleen de Difrax combi. - Unisex kleertjes, wit en beige stond mijn meisje niet en uiteindelijk veel nieuw gekocht en die kleertjes nooit aan gehad.