grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanshawn, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Nog een aanrader:
    Een flessen/spenen droogrek. Heel erg makkelijk.

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

grootste miskoop:
    *luieremmer. we gebruiken hem nooit. Stop de luiers in de zakjes van de Kruidvat.
    *babybadje. Tot nu toe heeft er pas 1x een baby ingezeten. Ze gaan of in het grote bad of in de tub.

Aanrader:
    *voedingskussens met hoes erom, zodat ze erop kunnen liggen.
    *veel hydrofieldoeken, die heb je gewoon nooit genoeg
    *urban jungle duo kinderwagen, makkelijk in en uit te klappen, gaat makkelijk in de auto en zeer licht stuurbaar. Kan overal naartoe en dat doen we dan ook.
    *maxi cosi cabrio fix met fix systeem in de auto. Nooit gedoe met de gordels, gewoon erop zetten en klaar!

3. ikke01

ikke01 Lid

28 feb 2009
    39
    0
    0
    ducky beau heeft ook prematuur en dirkje ook

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Lief heeft ook prematuur. Verder valt Noppies echt erg klein.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    mee eens!

Verder de Ikea kinderstoel. Supergoedkoop, makkelijk schoon te maken en makkelijk te demonteren.

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    #926 mejosje, 6 feb 2010
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
    miskoop
    - goedkope rot rompers
    - tummy tub

goede aankopen zijn geweest tot nu toe:
    - petit bateau rompers (overslag, hoofd, lange korte mouw... allemaal geweldig)
    - gewoon badje
    - baby bjorn wipstoel
    - snoozebaby wikkeldoek met voetjes
    - sudo (grote pot)
    - hydrofiel luiers (je kan er niet genoeg van hebben)
    - sitfix, voor om het voedingskussen heen (wordt poefje, kan de kleine lekker op liggen, straks spelen en ik kan er af en toe lekker op zitten)
    - melkpoedercontainer van avent
    - flessen van dr brown

Geen miskoop, maar gewoon te veel van gekocht:
    - baby verzorgingsproducten

7. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
  8. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Sock Ons !!

Geen last meer van vallende sokjes of zelf uitgetrokken sokjes :)

9. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Aanraders:
    -Magnetronsterilisator
    -Heeeel veel hydrofielluiers
    -Genoeg pakken maatje 1 luiers (mijn meisje zit er nog steeds in)
    -Veel maatje 50 kleding (mijn meisje past het nog steeds, terwijl ze toch al groter is dan 50 cm, maar 50-56 is nog iets te groot)
    - Easy Bath (prenatal), een "matrasje" (gevuld met piepschuim balletjes) voor in het badje, héél makkelijk, je hebt je handen vrij, je hoeft je kleintje niet met 1 arm vast te houden waardoor je snel een lamme arm of rugpijn krijgt, ook kleintje vindt het héérlijk.
    -Infacol (middel tegen buikkrampjes, werkt super)
    -Sokjes van de Kruidvat (bambino), de enige sokjes die de hele dag blijven zitten!
    -Genoeg aankleedkusssen-hoezen, door de koude natte billendoekjes wil mijn meisje nog wel eens (lees; zo'n 2-3 keer per dag) op het aankleedkussen plassen (of soms poepen als ik nét de vieze luier onder haar vandaan haal).
    -maxi-cosi voetenzak, als je alleen de auto in en uit gaat (bv op visite) is een vestje en de voetenzak voldoende, als je er met de maxi-cosi op uit gaat en een jasje aandoet is het heerlijk warm. De pasvorm is perfect en de gaatjes zitten natuurlijk precies zoals de riempjes.

Miskoop:
    -Bodycrème, veeeel te stroef, smeert absoluut niet lekker, je kan veel beter bodymilk nemen.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja dat ding is echt geweldig. Wij hebben een kinderstoel op zolder staan van € 150 , maar hij zit altijd in de ikea stoel :)
    Voor baby's is het natuurlijk niks.

Grootste miskoop, zo'n ding die je met zuignappen in bad vast kan zetten waar de baby in kan liggen. Waardeloos, 1 keer gebruikt.

11. DWA

DWA Lid

7 jun 2009
    85
    0
    0

helemaal mee eens! hou het geld lekker in je zak!

12. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aanrader
    Tripp Trapp stoel
    Rompers Hema stretch
    Avent flessen
    Maclaren buggy
    Genoeg slabben
    Hydrofiele luiers

Afrader
    Vellux ledikant deken
    Quinny buzz
    Goedkope rompers zijn na 1x wassen uit model
    Mutsy spider
    Flessenwarmer
    Al die verzorgingsprodukten vaak gebruik je toch een beetje dezelfde dingen.

13. Alita

Alita Niet meer actief

ik vindt deze dus wel weer fijn om te gebruiken eigenlijk...

14. Seth77

Seth77 Actief lid

1 jan 2010
    160
    0
    0
    Holland
    #934 Seth77, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Wij twijfelden dat aan te schaffen maar lijkt ons niet echt nodig (t of geen t? ;)).

15. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    afrader:
    mini-monkey (au mijn rug)
    babygym in pasteltinten (boeit meneer echt niet)
    voedingskussen (nou ja.. niet om te voeden iig, wel heel handig om kleine tegenaan te laten "zitten")

aanrader:
    lodger wrapper
    babygym van sesamstraat (felle kleuren)
    eadywalker sky
    avent flessen + speentje

16. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Zo'n ligsteun voor in het babybadje is ideaal. Zeker voor de papa's Tenminste hier dan.

Zo'n zitring voor in het grote bad is een drama. Krijgt ze dr niet in of uit en,,,,, nee gewoon niet fijn

17. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zet haar gewoon in die badring en kan zo lekker op de badrand blijven zitten, ik vindt het ideaal ik krijg haar er wel gewoon in en uit eigenlijk.

18. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Als ik dit topic zo doorlees zijn er ontzettend veel moeders enthausiast over de babysokjes van kruidvat (Bambino).
    Nu wilde ik die afgelopen weekend dus ook kopen, maar ze lagen niet in de schappen. Zijn die er slechts af en toe, op speciale dagen ofzo?

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

grootste miskoop was hier een voedingskussen, flessenwarmer, alle zwitsal producten ( te agressief), en veeeelste veel flessen..

grootste aanrader de woombie ( inbakerzak) hebben we nodig gehad tot de 3,5 maand omdat ons zoontje niet ging slapen zonder ingebakerd te worden. de puckababy en alle andere inbakerdoeken/zakken wurmen de kleintjes zich zooo makkelijk uit en in de woombie is dat vrijwel onmogelijk maar is toch van hele ademende stof en zeer makkelijk aan te trekken.

en de fisherprice rainforest mobiel bewegende blaadjes die boven zijn bedje hangt.. hij kan moeilijk in slaap vallen en met het mobiel lukt hem dat wel..

en een wipstoel/schommelstoel is een grote aanrader, want Giorgio hááát het om in de box te liggen..

en de dr brown speen tegen krampjes.. we hebben wel 5 verschillende merken flessen geprobeerd.. maar deze is top en speciaal om krampen te voorkomen, het ziekenhuis adviseert deze ook..

20. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Het ligt een beetje aan het filiaal, ze hebben ze zowiezo zo nu en dan in de folder staan en dan hebben ze ze allemaal. Maar sommige filialen verkopen ook standaard de Bambino babykleertjes etc. die zullen ze wel altijd hebben.

Deel Deze Pagina