Ik zou niet zonder de badcapes kunnen, vond en vind het heel makkelijk. Toen hij nog klein was na het badje, als er visite was en naar het cb...en ik gebruik ze nu nog steeds..
ik vondt de capes ook erg gemakkelijk.......nu hebben we een badjes en die gebruik ik niet eens hahha
Ok dan koop ik zeker weten 2 a 3 badcapejes Erg domme vraag misschien: wat is CB? En dan heb ik nog een vraag over magnetronsterilisators: overal in de winkels zie ik ze staan die 6-8 flesjes tegelijk steriliseren. Dan vraag ik me af: bestaan die dingen niet gewoon voor maar 2-3 flesjes? Als je maar 1 kindje hebt en die begint met flesvoeding, waarvoor zou je dan in godsnaam 8 verschillende flesjes nodig hebben? Eerlijk gezegd dacht ik dat je er maar 1 of 2 nodig hebt
CB = ConsultatieBureau Sterilisator heb ik hier nog ongebruikt op zolder staan. Wij kookten de flesjes en spenen gewoon ouderwets in een pannetje water uit. Beviel ons beter. Idd, je gebruikt over het algemeen toch maar 1 of 2 flessen; dat past makkelijk in een pannetje. Moet ik er wel bij zeggen dat onze magnetron op zolder staat, dus misschien als ie in de keuken had gestaan had ik 'm vaker gebruikt (?)
een magnetronsterilisator is zo makkelijk! Gaat veel sneller dan in een pannetje. En je hebt er je flessen in, spenen, fopspeentjes. Kan me trouwens wel voorstellen dat hij dan niet steeds vol zit bij een eenling, maar je kan je magnetron toch maar voor 1 ding tegelijk gebruiken, dus zo erg lijkt het me niet, als je wat ruimte over zou houden.
Magnetronsterilisator gebruik ik dagelijks. Niet meer zozeer voor de flessen maar wel voor de kolf-onderdelen en de fopspenen. Zoveel makkelijker en sneller als uitkoken.
Maar zijn die er dan ook in bescheiden uitvoeringen? Die ik gezien heb zijn allemaal zo groot en passen niet eens in onze magnetron. (Die is wat kleiner dan gemiddeld) Is 30euro voor zo'n ding bovendien niet veel geld voor een (overbodige) luxe?
ik heb van de Hema gewoon een steralisatiebak. Kunnen ongeveer 3 flessen in. Is echt heel simpel, dus zonder rekje om de flessen aan te hangen. Werkt prima trouwens
@Emmamick: bij de hema hebben ze een heel simpel bakje waar je 2 a 3 flessen in kwijt kunt. HEMA - baby - eten - drinken - magnetron sterilisator
De elektrische kruik van de HEMA Nu al een enorme hit hier (vooral papa is er blij mee hoeft hij niet steeds in het holst van de nacht met kokend water aan de gang). Zou echt niet meer zonder willen en Seph ook niet
Misschien wel, maar als je 'm veel gebruikt valt dat wel mee. Ik zag de reacties over de Hema sterilisator en dat is volgens mij een prima ding. Maar mocht je van plan zijn borstvoeding te gaan geven (weet niet of dat het geval is, heb niet alles gelezen...) dan passen daar niet al je kolfspullen en flesjes in. Ik heb zelf zo'n grote van Avent en die moet ik twee keer vullen na een werkdag om alle flesjes die hij gedronken heeft en mijn kolfspullen en opvangflesjes te steriliseren. Met zo'n kleintje blijf je dan bezig lijkt me. Misschien is er iets te vinden wat er qua maat tussenin zit, en dus wel in je magnetron past?