grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanshawn, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    mg2009, mag ik vragen waarom je de fresco niks vind. Wil hem namelijk straks (tot nu toe) wel gaan aanschaffen.

2. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Tuurlijk mag je dat vragen :)
    Wij hebben hem voornamelijk gekocht omdat we hem zo mooi vonden, past perfect in ons interieur.
    Maar ik vind hem in gebruik echt niet prettig. Mijn zoontje zit er niet fijn in, hij lijkt een beetje onderuit te hangen. Het blad zit in verhouding erg laag, en mijn zoontje is ook nog eens groot, dus bij kleine(re) kindjes, lijkt me dit al helemaal niet praktisch. Ook is het niet handig qua schoonmaken met al die richeltjes.
    Moet wel zeggen dat ie de eerste maanden wel handig is. Baby's kunnen er al vanaf hun geboorte in liggen.

Ik vind hem zijn geld niet waard.

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    miskopen:
    doomoo zitzak (zit veel liever in haar wippertje)
    de hele uitzet van zwitsal (gebruik maar een paar dingen)

aanraders:
    Wipstoel van topmark!
    easywalker kinderwagen en maclaren buggy!
    Hele avent set (flessen, steralisator, bortskolf)
    Aerosleep matras
    Chicco polly stoel
    Babyfoon alecto
    badcapen (ze gaat veel mee onder de douche en bij het zwembad)
    ramelaar van fisher price van ongeveer 4 euro! (ze is er al maanden gek van!)

4. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    nog een echte aanrader de puck-a-baby!!!

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh ik vind die doomoo handig!

Nu vindt hij er even niet veel aan maar hij heeft er vaak in gezeten en als hij groter is dan kan hij er lekker op zitten om tv te kijken of om te spelen aan de salontafel.

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier de bloom fresco wel een echte aanrader! Geen problemen met schoonhouden en dochter zit prima rechtop. Ze is juist erg klein voor haar leeftijd, maar wij ondervinden geen enkel probleem :)

Puckababy, superslaapzak, daar worden ouders blij van :D

Luvion babyfoon, na 8 maanden al kapot (led lampjes werken niet meer). Bewaar de bon heel goed, want wij zijn net na de garantieperiode en dus 200 euro weg :(. Hebben nu via het tijdschrift KINDEREN goedkoop de babyfoon met camera van avent besteld. Wij zijn benieuwd!

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    voor iedereen die puckababy heeft, welk maatje hebben jullie gekocht? want je hebt ze van 0 tot 3 maanden en van 3 tot 6 maanden. Kunnen ze er echt maar in tot 3 maanden bij die van 0 tot 3?

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Mijn dochter en ik hadden niets aan de puck-a-baby. @ Joyce86, de maten lopen ook op gewicht. Volgens mij is die 'tot drie maanden' ook wel: 'tot vijf kilo'. Mijn dochter kon er met 4,5 maand nog in.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij hebben ruim drie maanden plezier gehad van de PIEP, in de MINI heeft ze korter gelegen omdat ze vrij vlot kon rollen, ongeveer twee maanden. Nu slaapt ze in de Puckabag een slaapzak van Puckababy :D

10. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier tot 3 maanden inderdaad de piep en toen was ze er echt uitegegroeid en zijn we over gegaan op de mini. Inmiddels slaapt ze alleen nog in een gewone slaapzak maar ze is inmiddels ook al 7 maanden.

11. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Aanraders:
    -Hydrofiele luiers en washandjes
    -Zwitsal zachte creme (heerlijk om het gezichtje mee in te smeren)
    -Zwitsal talkpoeder (om in t nekje en andere plooien te strooien na het badderen)
    -Voedingskussen (HEMA), gebruik em nu nog met voeden
    -Voedingsbeha van de H&M, beter dan die van de HEMA
    -Grootste aanrader is toch echt een mooie kleurrijke muziekmobiel voor boven de box! Onze zoon kan er geen genoeg van krijgen en dat is erg handig als je even wilt douchen of andere dingen moet doen. Muziekje hoeft alleen niet altijd aan van hem.

Miskopen:
    -Lodger shelter (gelukkig geleend), was veel te warm! Dus let op welke je koopt, je hebt de zomer en wintervariant.
    -Minimonckey, wat een onding....

Verder een tip, koop niet te veel kleren in het voor uit, heb nu nog steeds weinig hoeven kopen (hij zit nu in maat 68), Je krijgt vaak redelijk wat kleertjes. Ook was je toch regelmatig en als je iets nodig hebt is het zo gekocht! Ben blij dat ik binnenkort eindelijk zelf eens leuk kan gaan shoppen voor grotere maatjes!Hihi!

12. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Aanraders:
    -easyfix/base voor de maxicosi voor in de auto: één klik en het zit vast. Geen geklooi meer met de gordels, echt ideaal.
    -draagdoeken: reuzefijn (want ergonomisch dragen voor moeder/vader én kind) en makkelijk. Ik heb er standaard ook een in de auto liggen voor even naar de winkel ofzo. Hoef ik geen kinderwagen mee te zeulen.
    -veel meer hydrofiele luiers dan op je lijstje staan! Ik heb er wel 30, denk ik, en gebruik ze overal voor.
    -rompers met overslagvoor de eerste tijd; onze boef had een pesthekel aan dingen over z'n hoofd sjorren namelijk.
    -aankleedkussen van Knoef (soort zitzak-idee); daar rollen ze veel minder makkelijk vanaf.

Afraders:
    -teveel knuffels en speelgoed; ze kijken er dan toch niet naar om.
    -voedingsbh's van de hema; te slap als je een grote maat hebt.
    -slaapzakjes met te grote halsopeningen; doodeng want daar kunnen ze in wegzakken.
    -kleertjes met capuchons en (druk)knoopjes op de rug voor baby's: die liggen namelijk alleen maar, en dat ligt helemaal niet fijn natuurlijk!
    onhandig qua kleertjes: tuinbroekjes zonder drukkers tussen de beentjes; dan moet bij iedere verschoning je halve kind weer uitgekleed, vreselijk onpractisch.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Up :D

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Eerste de Piep gebruikt. Toen ze 2 1/2 maand was heb ik haar in de Mini gedaan. Toen begon de piep echt te klein te worden.
    Daarvoor ook al wel eens in de mini (omdat ze dan de piep onder gespuugd had), maar die was toen nog echt te groot.

15. Knuffelbeest

Knuffelbeest Nieuw lid

13 jun 2010
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Miskoop: Luieremmer. Onnodig ding waar niet mee om te gaan is.

Aanrader: Stokke Xplorer wandelwagen. Mijn zoon zit lekker hoog en ik kan hem makkelijk een hoge opgang optillen.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  17. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Aanraders:
    Bugaboo: wat een fijne wagen
    kolfset van medela: bijna een jaar gebruikt, zo makkelijk systeem en door 2 schelpen gaat het kolven ook 2 keer zo snel
    goedkope romperpakken van de hema: heerlijk die goedkope aanbiedingen, rompers kan je niet genoeg hebben.
    strandtentje voor baby's: Zoey kon vorig jaar heerlijk in haar tentje liggen op het strand.

Miskoop:
    spenen: die hard duimster is Zoey geworden
    draagzak: nooit gedaan eigenlijk, kinderwagen lekker mee (vonden wij veel handiger)
    niet doen: te veel kleren (in de aanbieding) vooruit kopen.

18. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    up :)

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    zitten goede tips bij zeg!
    :)
    supertopic!

20. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Miskoop:De flessenwarmer en een winterjas (voor de pasgeborene)

Aanrader:De omslagdoek van castle.Flessensterilisator.

Deel Deze Pagina