Miskopen waren hier toch echt wel het hangmatje voor in de box en de prenatal slaapzakjes - doe die van hema maar! Ook ben ik niet blij met de hoeslakentjes van Jolein, te krap allemaal. Wiegje was hier ook een miskoop, ons meisje lag met 2 weken al op haar eigen kamer in het ledikantje. (wiegje was voor bij ons bedoeld.)
Wij hebben de ledikant op de slaapkamer bij ons neergezet. Moet ik wel zeggen dat we royale kamer hadden! Ik heb nooit helemaal begrepen het nut van een wiegje. Maar misschien ben ik vreselijk nuchter hahaha gr brenda
Die paar weekjes dat hij bij ons op de kamer heeft geslapen, lag hij gewoon in de reiswieg. Wiegje is leuk, als je geld over hebt, want nodig is het niet.
De avent flessenwarmer! Daar kunnen ook de avent voedingsbakjes in. Super handig. In het begin gebruikte ik de bakjes voor de borstvoeding en nu voor groentehapjes. Je hebt ze in 2 formaten.
Aanraders; -Grote box MET grote la voor allerlei pruttel/speeltjes/doekjes etc -Magnetron sterelisator (zo makkelijk en snel) + flessen van Avent -Maxicosi Pebble met de familyfix voor in de auto! Echt ideaal! Klik-en hij zit goed vast!! Verder heb ik nog geen grote miskoop ondervonden. Tja, de tummitub hebben wij geleend maar die zou ik zelf NOOIT kopen. Badje is veel leuker.
ikwil wel graag reageren op zwitsal produkten, mijn zoon krijg uitslag ervan en veel kindjes in mijn omgeving. ruikt heerlijk, maar misschien niet te groot inkopen. We hopen nu dat nr 2 wel tegen zwitsel kan hahahaha
inderdaad een 2de kruik! Onze vent is in hartje zomer geboren. was vorig jaar ruim 30graden net als nu (hijs vandaag jarig) en hij heeft geen sec een kruik gehad, laat staan een 2de
wij hebben ze wel beide gebruikt! sander is 12 dec geboren en lag toen dik pak sneeuw en was echt koud. Ondanks we boven niet koud hadden, ook niet extreem warm, hadden we beide kruiken nodig, hij had eerste week beetje moeite op temperatuur te blijven! Helaas kon ik ze van niemand lenen, aangezien al mijn vriendinnen het van iemand anders hadden geleend die ik dan weer niet kende hahaha maar als je kan lenen, zou ik zeker doen, je gebruik het een week en dan is het niet meer nodig over het algemeen. vond dure uitgave in verhouding!
Hier was het tweede kruikje juist nodig. Dochter is van 22 juli 2009, toen was het net zo warm als nu. Maar dochter is vrij vroeg geboren, was vrij klein en kon zichzelf niet warm houden. Ze sliep met twee kruikjes, een mutsje, een lakentje en twee dekentjes. Lieten we, die eerste week, een kruikje weg, dan daalde haar temperatuur flink.
Die boxpakjes vond ik dus vreselijk. Zo lelijk en altijd te kort bij de beentjes. Ik heb ze nooit gebruikt. (Ja 1x als pyjama) Kruiken heb ik ook nooit gebruikt. Het was dan ook augustus toen Aiden werd geboren.
Tijd van het jaar zegt niks over het gebruik van kruiken; zoals ook eerder aangegeven. Lotte was niet groot en kon zichzelf moeilijk warm houden. Het was buiten 26 graden........ week lang met 2 kruiken en muts op in bedje! Boxpakjes gebruik ik nu als pyama. Niet omdat ze zo handig zijn maar omdat ik ze zo enorm scheetig vind. Heb er met bloemetjes en bijtjes van de H&M (zijn trouwens ook pyama's). Luier verwisselen is wel handig zo. Maar... al die knoopjes! Een broekje werkt dan toch echt veel sneller. Vooral met zo'n beweeglijk kindje als Lotte nu (als baby heb je daar gelukkig nog niet zo'n last van, nu is ze zo sterk en eigen wil (wil zitten, niet liggen.......))
Ik vond die boxpakjes ook helemaal niet handig. Een gewoon broekje ging bij ons veel sneller! Kruiken hebben wij in 't begin ook nooit gebruikt, maar de eerste winter wel, om z'n bedje even voor te verwarmen toen 't echt koud was (maar aan ééntje hadden we wel genoeg). Nieuwe aanrader: itti bitti's (wasbare luiers)!
@Marijntje je hebt gewoon uitzonderingen dan maar als het buiten extreem warm is heb je niet 2 kruiken nodig hoor...ik vindt de tijd van het jaar absoluut wel iets zeggen en een kruik erbij kopen heb je toch zo gedaan? Wat doe je daarna met die dingen je hebt er niks meer aan...ik leen ze altijd bij de thuiszorg... Boxpakjes vindt ik niet eens leuk hahaha...broekjes zijn veel handiger maar dat is ook ieder voor zich weer he?