grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussion in 'De babyuitzet' started by mamavanshawn, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

uhmmmmm:$wat doen jullie dan met dat kussen:p

2. natjes

natjes Niet meer actief

Knuffeluhhhh!! Neej hoor alleen slapen..haha

3. Alita

Alita Niet meer actief

whahahaha...:Djaja?:p

4. natjes

natjes Niet meer actief

Tis maar goed dat je die hoes kan wassen... hehehe ;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha en dan je kind erop voeden baaaaaahhhhhh:p

6. natjes

natjes Niet meer actief

" het zijn maar melkvlekken hoor die erop zitten "

:D:D:D:D:D:D:D

So, de rest mag weer on-topic!

Aanrader: Kiddy Guard traphek! Ruimtebesparend!

7. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    aanrader: Bugaboo!

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    O,hemel ja!! Die S flessen vind ik ook een drama. Maar vind nog eens ergens de gewone. Heb mazzel dat ik er nog eentje heb gevonden voor onze jongste.

Miskoop

Sudo Creme. Dikke klodders en het prikt ook nog als ze luier uitslag hebben. Liever een tube bepanthen. Ook handig voor jezelf.

Rietjes beker. Mijn oudste krijgt er dus geen drup uit. (ik zelf trouwens ook niet)

Standaard voor het badje. Ik zet hem gewoon op de keuken tafel in verband met de hoogte. Krijg ik tenminste geen zere rug. Maar dit verschilt dus per persoon.

Aanrader.

Specie kuip. Tja, dit klinkt een beetje raar. Maar ik gebruik een grote als wasmand, speelbak, buiten vlug even de kids afspoelen. (tuinslang met warm water en dan later het water voor de plantjes) De oudste zet hem vaak op de kop en gaat er op zitten.

Magnetron sterilisator. Lekker snel en geen gekloot met pannetjes water.

Een goede metalen termoskan met opdraai dop. Je kunt hier warm water in mee nemen voor een voeding. En een gewone kan gaan lekken door dat lipje waar mee je de kan laat stromen ingedrukt word in de tas. (Snappen jullie het wat ik bedoel;))

Hydrofyle luiers.
    Hema heeft ze ook in van die leuke kleurtjes en ze zijn overal voor te gebruiken. Poets er maar eens een spiegel mee na. Glimt hij prachtig. En op de kookwas en bijna alle vlekken zijn weg.

Tja en verder kan ik zo snel niks meer bedenken

groetjes Janna

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Hier qua traphek: het driedelig hek van Bambinoworld. Ideaal bij een (half)open trap.

10. Jeluna

Jeluna Bekend lid

Aug 27, 2008
    571
    0
    0
    Aanrader:
    Mobiel van tinylove voor boven de maxi-cosi en kinderwagen, zodat als je weg gaat je ze ook even zoet kan houden, mijn zoontje kan hier wel een uur naar kijken!
    Draait rond met leuke muziekjes!

11. StarMoon

StarMoon Bekend lid

Nov 11, 2009
    894
    0
    0
    Eerst maar het positieve :D

Aanraders:
    -puckababy, hij is sinds deze week over van piep naar mini
    -nuby flessenborstel, stevige haren en sponsje, los te gebruiken spenenborstel
    -voedingskussen, tijdens de zwangerschap met slapen en nu ligt de kleine man erin te chillen :D
    -badzitje/ligding, geen gestunt om hem met 1 hand proberen te wassen
    -mc mura 4, wat een heerlijke wagen (we hebben het oude model vanwege de kleur)
    -poedertoren van difrax, 3 vakjes met elk een eigen schenktuitje.

Afraders:
    -hema flessenborstel, slappe hap met lastig spenenborsteltje
    -poedertoren van de hema, steeds het schenkding op het volgende bakje schroeven en er moeten 3 voedingen doorheen dus steeds aangekoekte poeder (door hete water) weghalen.

Voor de rest heb ik niks tegen de hema hoor haha, vooral hun luiertruitjes zijn geweldig. (die waren zo handig tijden de eerste dagen) Dus ook weer een aanrader :D en eindig ik ook weer positief!

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    pakjes met knopen of drukkers op de rug zijn overigens ook behoorlijk kansloos.

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik weer: boxpakjes waarbij er geen drukkers in het kruis zitten zijn ook heeeeel vervelend!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    aanrader: tutlapje (die van woezel e pip bijvoorbeeld) Meneertje gooide altijd zn speen uit zn bed, of het nou bewust ging of in zn slaap perongeluk. Maar sinds ik de speen aan een woezel doekje heb gedan, blijft de speen netjes in het bedje en dat scheelt mij weer snachs heen en weer lopen om een speen te gaan spoelen omdat ie op de grond heeft gelegen:D

15. dolfijntjes

Jan 21, 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk topic is dit, en ook erg nuttig.

Mijn aanraders:
    - hydrofiel luiers, veeeeel
    - badcapes, ik had er 6 en heb ze de eerste maanden versleten, gebruikte ze ook al wikkeldoek in de box
    - Difrax S-flessen
    - wipstoel met speelboog, later ook ideaal voor fruithapje/groentehapje te geven
    - easybase voor de maxicosi in de auto
    - minimaal 2 boxkleden zodat je na een ongelukje kunt wisselen.

Afraders:
    - kruiken, slechts 2 weken gebruikt en zijn heel duur, ik zeg LENEN
    - boxpakjes aan 1 stuk, ik vond het ondingen met verschonen en heb ze nooit meer gebruikt
    - nagelknippertje, heb m'n dochter 2 x in d'r vingertje geknipt. Bijt nu de nageltjes af of doe het met een nagelschaartje.
    - speelkleed + boog voor op de grond......dochter vond het niks, lag liever in de box kon ze meer zien.

16. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

oooo ik ben dus niet de enige die zijn kind geknipt heeft :)

Ik heb het uitbesteed aan mijn man, die doe het nu braaf en zonder schade :)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Leuk ook die verschillen in wat iemand handig vindt en wat niet. Zo heb ik alleen de eerste paar weken badcapes gebruikt waar Lisa in sliep, nu gebruik ik ze helemaal niet meer, ja, evt. nog bij het cb.
    En zo'n speelkleed met boog vond Eva niet leuk, maar Lisa wel. Zo op de grond kan ze lekker naar Eva kijken die rond rent en door de boog struikelt Eva niet zomaar over Lisa ;)
    En met een nagelknipper heb ik nog nooit problemen gehad, maar bij Eva, die erg beweeglijk was, wel heel lang de nagels gebeten. Lisa is veel rustiger, dus knippen gaat prima.

18. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik zou nu een babyfoon met camera kopen en als heel klein is nog niet nodig, maar nu sander groter is, was het wel fijn geweest wat hij uitspookte.
    Nu moet ik het gokken.... en aangezien hij erg ondernemend is, verrast hij me vaak en had ik het eerder willen zien om in te grijpen.
    gr brenda

19. MamavanFerre

MamavanFerre Nieuw lid

Jul 29, 2010
    3
    0
    0
    juridisch adviseur
    Arnhem
    Aanraders:

Difrax s fles
    Hydrofiele luiers van de Hema (niet van ah)
    Box op wieltjes
    Lodger Shelter - door de natuurlijke houding kan je baby krampjes beter opvangen. Wel goed gebruiken anders gaat het je zeer doen en ligt je baby niet lekker.
    Spuugdoekjes van zeeman
    Pyjamapakjes van Name it met voetjes - Vanaf maat 50, heerlijk luchtig in de warme maanden
    Sokjes van Bambino
    Zoogcompressen van Natusan - volledig onzichtbaar onder je kleding

Miskoop:
    Navelbandjes, heb je niks aan.
    Baby mee - om maxi cosi op de fiets te plaatsen. Levensgevaarlijk
    Flessenwarmer van Prenatal, duurt te lang
    Draagzak BabyBjorn - echt pas geschikt vanaf 2/3 maanden als nekje goed ontwikkeld is. Niet voor pasgeborene

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik begin het nut van het voedingskussen nu toch in te zien. Is even een kwestie van doorhebben hoe je hem het beste moet kneden om baby goed te hebben liggen.

Share This Page