grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussion in 'De babyuitzet' started by mamavanshawn, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

Feb 15, 2009
    617
    0
    0
    Eens!!! (overigens kan t snot niet in je mond komen hoor)

2. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    vinden jullie die elastische slabben handig? als ze veel knoeien zit het toch in hun haar als je m afdoet?

3. fafje

fafje Niet meer actief

van achter naar voor uitdoen ;)

4. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    dank voor de tip :D

blauw, ik weet ook niet wanneer ze veranderd zijn hoor. een jaar geleden waren ze huidskleur en zaten ze in een blauwige doos. nu zijn ze wit in een witte doos.

pino, wat grappig dat jouw kind juist leuk speelt met herrie. mijn dochter is daar heel snel op uitgekeken en speelt veel langer met houten blokken, keukenservies etc. oma heeft veel speelgoed met geluid en drukt ze op wat knoppen en is ze er klaar mee. maar misschien is het wel afhankelijk van de leeftijd van je kind?

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Afrader: kruidvat newborn luiers! (2x 1 aangehad, 2x natte kleding door het doorlekken! (had expres overdag geproberrd, dus maar van 1 plas!)

aanrader: pampers newborn luiers! ( heeft hij alle andere keren aangehad, en kan ik gerust met 1 plas nog terug aan doen zelfs! En bij de 2de plas, of als hij gepoept heeft pas verschonen zonder lekken!)

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik denk idd dat de leeftijd ermee te maken heeft... Blokken en servies begint ze pas net mee te spelen, ze is ook pas 17 maand. Zal vast minder worden de komende tijd denk ik.

7. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    aanraders:

Bugaboo
    nuna buggy
    electrische schommel
    babyfoon met camera
    wieg voor op de kamer
    difrax flesje

Afraders:
    stokke stoel
    prenatal kleertjes (al die knopjes trekken we hier los)
    mclaren buggy
    in het begin gaat aventfles veel te hard

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Mijn aanraders:

Mura 3
    Lodger bunker
    Nuna leaf stoel (duur, maar ze zit er nu met 9 maanden nog steeds lekker en graag in dus was een goede koop.
    Nuby rietjesbeker
    Rompers van de Hema
    Bobux slofjes hoog model: lekker warm, makkelijk aan te trekken en zij krijgt ze niet uit.
    Bambino sokjes
    Luierzakjes action
    Baby producten van etos eigen merk. Ruikt heerlijk en niet zo duur. Ook mooi meegenomen dat je zegels spaart voor gratis producten.

Afraders: Bloom fresco: vind m nog steeds mooi, maar m'n dochter zakte er steeds in weg, zat er niet lekker in en ik vond m ook niet praktisch. Te groot en te zwaar. Erin liggen als baby wilde ze ook niet. Hebben we dus verkocht en nu een tripp trapp besteld. Hopen dat die beter bevalt.

9. fafje

fafje Niet meer actief

idd!

maar volgens mij heeft dat te maken met "jongetjes" ...wnat bij meisjes lekken ze niet door ( toevallig in mijn omgeving)...denk te maken heeft met dat kleine piemeltje die nog "zwemt" in de luier...wnat bij mijn zoontje was zn luier steeds droog maar zijn zij steeds nat....dus is naar boven gericht met plassen blijkbaar...!!!

wnat vele zweren bij andere merken luier,s maar zijn meestal wel meisjes....

hier ook geen succes met Huggies newborn

10. rebeccacm

rebeccacm Lid

Oct 12, 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grootste aanrader
    1: slaapzakje, vanaf week 1 trappelde onze zoon zijn dekentjes weg met als gevolg een bibberende baby. (let op! de mouwtjes zijn vaak te lang en veel mouwtjes van een kleiner exemplaar kun je gewoon op een groter slaapzakje ritsen ook al is het niet hetzelfde merk!)

2. STOKKE stoel. Er is nu een opzetstoeltje te koop voor pasgeborene. Ideaal want het bekende huiluurtje van 18.00 uur valt weg omdat je je baby aan tafel kunt zetten, vindt ie hartstikke gezellig!

Afraders:
    1. Lakentjes, moltons, dekens..Allemaal peperduur en de baby trappelt het allemaal weg..

2.Alles van Zwitsal. Je gebruikt alleen de zeepvrije wasgel en badolie. De rest droogt alleenmaar uit.

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    En over welke leeftijd heb jij het hier??? Ik vind het voor kleine kinderen echt ondingen! Voor een dreumes en peuter ideaal!

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    Ahhh ik zie het al...Is dus iets heel nieuws! Misschien eens overwegen,....

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Vraagje over slaapzak, 60 is de kleinste maat die ze hebben bij prenatal maar die mevrouw die daar werkt zei dat ze pas met 3 maanden in zo'n zak mogen is dat waar??

14. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    Oe dat weet ik niet maar mijn zoontje lag er wel eerder in...
    Al sliep hij de eerste 2 maanden wel onder een dekentje met pyama nog geen slaapzak iig.. Maar of dat waar is wat die vrouw zegt!?
    Bij de hema heb je ze ook en die zijn zelfs kleiner..

Misschien eens google?

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

nou die van mij ligt er al in hoor!
    die is nu 8 weken.

ideaal, gewoon bij prenatal gekocht..... hij ligt hele dag in zijn slaapzak, alle dekentjes trappel hij van zich af.
    ik had alleen verkeerd advies gekregen, mijn zoon was 57 cm en ik vroeg welke slaapzak hij beste kon. Toen kreeg ik advies de 60 cm. omdat ze vertelde dat de slaapzak 60cm was.
    Nou niet dus, hij heeft de slaapzak maar ruim een week aangehad.
    baalde daar best van.
    ik heb een klacht ingediend bij prenatal. Omdat ze hadden gezegd dat de slaapzak 60cm zou zijn en dat de baby er tot 70cm ongeveer in kon liggen.
    Nou kreeg mail terug diegene had dus mijn mail niet goed gelezen, reageerde heel raar. Dus ik teruggemaild, nooit meer wat van gehoord.
    nou kom nooit meer bij prenatal! Advies kan verkeerd zijn, kan gebeuren, maar reageer goed op een klacht.
    Maar vond dit z;on afknapper.

16. Blauw78

Blauw78 Actief lid

Apr 30, 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    #1376 Blauw78, Nov 30, 2010
    Last edited: Nov 30, 2010
    AANRADER
    Het is inderdaad nieuw. Het is de newborn-set van Stokke.
    Heb hem sinds een paar dagen in huis en moet zeggen dat ik hem erg prettig vind. In plaats van wipstoeltje, nu op hoogte bij de tafel. (niet al te goedkoop trouwens € 119,00)

Newborn Set - Stokke® Netherlands

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

AANrader: difrax speen (breed) op avent fles. beste van beide werelden.. handige avent fles, kleine difrax gaatjes en zachtere speen..

En hier gingen kruidvat newborn juist wel heel goed..nij een jongen..

18. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113

Maxi cosi kun je ook gewoon op de wagen klikken en je hebt hetzelfde.

Die newbornset moet je dan zeker ook weer apart kopen. Beetje verlakkerij als je het mij vraagt.

19. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Het gaat hier om de trip trap hoor :s

20. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zit niet graag met de kinderwagen aan tafel..

Share This Page