De Babynomade (wikkeldoek) vind ik echt een aanrader! Ik had deze echt niet willen missen, omdat het vooral in de eerste maanden zoveel handiger is dan een jasje. Vriendinnen van mij, die na mij een baby kregen, hebben er ook allemaal een aangeschaft omdat ze hem zo super handig vonden!
ik vond ook een wikkeldoek veel handiger dan jasjes. ik heb een lodger wrapper en ben er heel blij mee!
Ik heb bijna de hele uitzet bij Baby MAXX (Powered by CubeCart) vandaan. Hier staat ook de uitzet lijst op. Mooie producten en goede kwaliteit.
aanrader: Pyama's van de wibra, daar zit tenministe fatsoenlijke elastiek in (pijpjes en mouwtjes), de pijpjes en de mouwtjes stropen niet op..
Afrader: - hydrofielluiers van de Ikea, de rode geeft af in de was, ook na al eens apart gewassen te zijn op 90 graden. Leuk, met je verder witte baby-was... :x - difrax s-fles was hier een ramp, klokte ze in twee minuten naar binnen Aanrader: - Closer to nature fles, fijn om vast te houden en ze drinkt er veel rustiger uit. - Hema babyleggings, de enige broekjes die niet van dat smalle kontje zakken Hier ook een paar overslagrompers, maar het over het hoofd aankleden went zo snel dat dat eigenlijk niet echt nodig was. Nu nog wel steeds in gebruik (van de hema) omdat ze als een van de weinigen goed passen in maatje 50.
de RBB rompers vallen mij een beetje tegen. Ja, ze sluiten mooi aan. Maar ik krijg ze amper over hoofd van zoonlief (ok, geef toe, dat hoofd is aan de grote kant! maar met hema rompers geen probleem bij!). Jammer, want die kleurtjes combineren goed met tshirtjes die ik heb.
Aanrader: mobiel van tiny love, onze kleine vond hem vanaf de eerste keer dat ze hem zag mooi, en werd er altijd erg rustig van. Rompers van de hema, ideaal!! Afrader: flessenwarmer, als de kleine honger heeft duurt het een eeuwigheid voordat hij klaar is!! Als je even de tijd neemt met de magnetron weet je precies hoeveel seconden nodig zijn voor de juiste temperatuur. Rompers van zeeman, 1 keer wassen en ze pasten niet meer.
Hier idem, rood was ik altijd apart van wit.. Of eigenlijk was ik wit altijd apart van kleur. Vroeg me ook af waarom je dan rood met wit wast? Terwijl rood juist 1 van de kleuren is die gauw afgeeft.
waar ik nu dolblij mee ben, is de duokinderwagen van kees. ideaal!!!!!!!!!! sander bleef niet goed op het plankje staan en wilde paar keer niet mee.... en nu zonder probleem in de buggy en Jasper in het babynestje en ik kan overal naar toe. (we wonen in een woonwijk waar alles op loopafstand is)
ik heb ze van v/d of ?? weet het niet, maar vind dat wel voor de winter heerlijk zitten (of herinner ik me dat nog van vroeger