grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanshawn, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zolief

zolief Niet meer actief

De Babynomade (wikkeldoek) vind ik echt een aanrader! Ik had deze echt niet willen missen, omdat het vooral in de eerste maanden zoveel handiger is dan een jasje. Vriendinnen van mij, die na mij een baby kregen, hebben er ook allemaal een aangeschaft omdat ze hem zo super handig vonden!

2. luuus

luuus Niet meer actief

wat een goeie tip zolief, was echt naar zoiets op zoek ga hem meteen bestellen..:D

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik vond ook een wikkeldoek veel handiger dan jasjes. ik heb een lodger wrapper en ben er heel blij mee!

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Hier ook gaatjes bij de knoopjes. Ligt dus niet aan manlief die het wat lomp opentrekt!? ;):D

5. Lycke

Lycke Lid

30 jul 2009
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1405 Lycke, 9 dec 2010
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  6. Okidoki

Okidoki Actief lid

12 jun 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke uitvoering heb je?
    Fleece of katoen?

7. zolief

zolief Niet meer actief

Fleece

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    aanrader:
    Pyama's van de wibra, daar zit tenministe fatsoenlijke elastiek in (pijpjes en mouwtjes), de pijpjes en de mouwtjes stropen niet op..

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ja die zijn idd fijn!

10. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Afrader:
    - hydrofielluiers van de Ikea, de rode geeft af in de was, ook na al eens apart gewassen te zijn op 90 graden. Leuk, met je verder witte baby-was... :x
    - difrax s-fles was hier een ramp, klokte ze in twee minuten naar binnen

Aanrader:
    - Closer to nature fles, fijn om vast te houden en ze drinkt er veel rustiger uit.
    - Hema babyleggings, de enige broekjes die niet van dat smalle kontje zakken :)

Hier ook een paar overslagrompers, maar het over het hoofd aankleden went zo snel dat dat eigenlijk niet echt nodig was. Nu nog wel steeds in gebruik (van de hema) omdat ze als een van de weinigen goed passen in maatje 50.

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarom stop je ook rode hydrofielen in een witte was? :(

12. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik vind de badstofpyama;s erg fijn voor kids.

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    de RBB rompers vallen mij een beetje tegen. Ja, ze sluiten mooi aan. Maar ik krijg ze amper over hoofd van zoonlief (ok, geef toe, dat hoofd is aan de grote kant! maar met hema rompers geen probleem bij!). Jammer, want die kleurtjes combineren goed met tshirtjes die ik heb.

14. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aanrader: mobiel van tiny love, onze kleine vond hem vanaf de eerste keer dat ze hem zag mooi, en werd er altijd erg rustig van.
    Rompers van de hema, ideaal!!

Afrader: flessenwarmer, als de kleine honger heeft duurt het een eeuwigheid voordat hij klaar is!! Als je even de tijd neemt met de magnetron weet je precies hoeveel seconden nodig zijn voor de juiste temperatuur.
    Rompers van zeeman, 1 keer wassen en ze pasten niet meer.

15. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    daar moest ik ook meteen denken haha

16. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hier idem, rood was ik altijd apart van wit.. Of eigenlijk was ik wit altijd apart van kleur. Vroeg me ook af waarom je dan rood met wit wast? Terwijl rood juist 1 van de kleuren is die gauw afgeeft.

17. brenda1976

waar ik nu dolblij mee ben, is de duokinderwagen van kees.
    ideaal!!!!!!!!!!
    sander bleef niet goed op het plankje staan en wilde paar keer niet mee.... en nu zonder probleem in de buggy en Jasper in het babynestje en ik kan overal naar toe. (we wonen in een woonwijk waar alles op loopafstand is)

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb inderdaad ook badstof pyama van de wibra dus, maar ze hebben ook gewone.. ;)

19. brenda1976

ik heb ze van v/d of ?? weet het niet, maar vind dat wel voor de winter heerlijk zitten (of herinner ik me dat nog van vroeger :)

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik blijf hier meelezen dames. Komen goede tips en gebruikerservaringen voorbij:)

Deel Deze Pagina