Nee, mijn partij is de deur uit, ik heb ze niet meer. De marge is te klein, inkoop zitten ze gewoon te hoog en voor meer dan 15 euro kopen mensen ze sowieso niet. Voor ons is het ook een uitkomst als we naar pretparken gaan.
Ohh hier is de tummy favoriet! Baby vindt het héérlijk! Lekker trappelen en rondjes draaien (dansen noemen wij het), zeker een aanrader
Ik vind dat rugzakje/tuigje wel handig en leuk hoor Tegen de tijd dat de kleine straks gaat lopen toch maar uit het buitenland laten komen....We hebben wel vrienden die elk jaar naar Amerika gaan, das misschien ook nog een oplossing
Dames, Ik heb alles (!!!) gelezen, in etappes, de afgelopen 1,5 week... Met griep op bed, en je moet toch iets he? Nu twijfel ik over een easybase voor de maxicosi... Vind m best duur, maar wij hebben een 3 deurs auto, zijn allebei tamelijk lang, en t lijkt me zo'n geklooi met die gordel iedere keer... Dus dat is totaal onpraktisch, aangezien we onszelf eerst 3x moeten dubbelviuwen voordat we bij de achterbank kunnen.. Aan de abdere kant zit de MC beter vast op de easybase, en lijkt het me tzt ook wel makkelijk om de MC zo maat in de auto te hoeven "gooien" en huppatee klaar ermee.. Maar eerlijk is eerlijk; het verkooppraatje in de winkel heeft grote invloed! Dus; doen of niet??? Knuf D.
Easybase zeker doen!! Wij hadden in het begin ook een dreideurs corsa-tje, ik zou niet weten hoe ik anders die maxicosi steeds in en uit de auto had moeten halen. Ook toen we een grote vijfdeurs auto kochten vond ik het trouwens gewoon een superhandig ding. Absoluut een aanrader!
Ik heb er zelf geen en we hebben een 5deurs auto, maar denk dat het in jouw geval echt een goede koop zal zijn.. weet niet hoe vaak je met de auto gaat maar vind het hier al een hoop gepuf en gesteun om die maxicosi vast te maken terwijl we op zich redelijk makkelijk erbij kunnen.
Dames: Bedankt!! Ik ga hubbie eens even meeslepen naar de Prenatal: heb een kortingsbon van 15% dus dat scheelt best wel!! Nogmaals thnx voor jullie ervaringen!! Daan
ik zou het af laten hangen van hoe vaak je met de auto gaat. wij niet wekelijks, dus voor ons niet de moeite, maar als je m bijna dagelijks gebruikt zou ik niet twijfelen, zeker met een 3-deurs auto
ja tis wel belangerijk te kijken, hoevaak je em gaat gebruiken...wij laten ook vaak de maxi, bij thuiskomst in de auto..tillen alleen kind eruit... Ik vind dat 3punt ding zo easy, zie de moeite er niet van in...maaaaaar ik ben dan ook klein... Ik gebruik de maxi sowieso heel weinig, vanwege het afplatten van het hoofdje...en in dit weer is de bak gewoon veel en veel warmer!
Echt een super topic! Ik ben na een paar weken lezen door alle pagina's een (wel in stukjes van 10 pagina's hoor). Ik heb erg veel ervan geleerd! Mijn baby is er nog niet, dus ik kan mijn ervaring nog niet delen , maar heeft misschien iemand anders nog bruikbare tips?
etos vs action luierzakjes: maakt echt geen donder uit. etos heeft er maar 100 in een pak, action (had?) er 150.
etos vind ik zo smerig ruiken...hihi action ben ik ook nie gek op...maar ruikt een stuk prettiger...vind ze wel heel fijn
Beetje laat, maar even inhaken op de auto (drie- of vijfdeurs en dan met de maxi cosi): Wij hebben een vijfdeurs, maar niet zo'n grote auto (mazda 2). En wat een gekóói was dat met de maxi cosi! En nu met het gewone autostoeltje, pff, ik moet echt opletten hoe ik dochter erin zet, dat ze niet met haar bolletje tegen de deurstijl komt enzo.. en met de maxi cosi waren de gordels nogal krap, en dan hang je dus over die maxi cosi heen.. Maar.. oma heeft een driedeurs auto en wat een verademing was en is dat! Echt, als ik dat vooraf had geweten hadden wij een driedeurs auto aangeschaft. Bij het erin zetten van de maxi cosi ga je gewoon in de auto staan (gebukt) en kun je aan alle kanten bij de gordel en goed zien wat je doet. Als je kindje groter wordt ga je ook gewoon in de auto staan en zet je zo je kindje in het autostoeltje, echt véél makkelijker dan bij een niet zo grote vijfdeurs auto..