Hier kregen ze er uitslag van die neh neh..maar dat is verschillend per kind gewoon naturlijk Maar die snoetepoetsers van Aldi moet ik ook maar kopen voor in de auto...makkelijk als we daagjes weggaan binnenkort
Hier idd ook uitslag van neh neh en van cien van aldi of lidl ook! Ook huggies zijn echt FLUTdoekjes joh! pff.. aanraders: - billendoekjes van kruidvat & zwitsal. Zwitsal bevalt het beste maar vrij prijzig he! Zeker met die spuitluiers waar je tig doekjes voor nodig hebt! - Wikkeldeken; zoo multifunctioneel - wipstoeltje; de bezigheid voor de kleine meid haha. Zeker nu wij zitten met niet voldoende borstvoeding etc. Gaat ze vaak na een halfuur/uur weer jengelen. Zit je dan net te eten of iets dergelijks en je kunt het niet wegzetten omdat je van je graadje gaat anders. Oplossing: een hand op de wipstoel en wiebelen maar haha.. Kun je met een beetje goochelen nog tegelijk eten ook!
Hallo Dames, Heeft iemand van jullie de JuJuBe luiertassen? Ik heb er 1 besteld en inmiddels ook binnen hij is super gaaf vind ik maar vraag me enorm af of het een aan of een afrader is? Alvast bedankt,
ik heb net de NehNeh billendoekjes Sensitive van de action gehaald. duurde even voor ik ze gevonden had. zocht een plat pakje ipv een smaller. ze zitten in mijn luiertassen, ben benieuwd wat ik ervan ga vinden!
Ik ben ook benieuwd! Natuurlijk krijgen sommige kinderen uitslag van bepaalde doekjes, maar na alles uitgeprobeerd te hebben op luierdoekjes gebied ben ik bij de NEhNeh blijven hangen... Ik heb trouwens vd week bij Prenatal voor 1,95 een rekje gekocht waar je je flessen en je spenen ondesteboven op te drogen kan zetten. Stelt niks voor dat ding, maar haaaandig!! Alles stond bij ons los op het aanrecht en vooral met die difraxflessen is dat niet echt handig omdat je die niet ondersteboven kan zetten. Ik had dat ding veel eerder moeten kopen, veel hygienischer en het staat ook opgeruimd.
Ik gebruik eigenlijk bijna geen billendoekjes meer, maar gebruik gewoon een nat washandje. Vond het zon gepiel en had minstends 5 doekjes nodig als het een beetje plakkerig is. Ik heb wel altijd pakje billendoekjes in m'n tas als we weggaan. Beste aankoop hier dus voldoende washandjes
Aanrader: babybjorn wipstoel, kan Jesse erg makkelijk zelf in beweging krijgen. Afrader: Titanium babyswing, zat Jesse niet goed in, zakte vaak scheef en heb bij twee exemplaren problemen met tuigje gehad. Aanrader: elastisch katoenen rompers Hema, die draagt hij tenminste wat langer en zijn lang genoeg. Aanrader: fopspenen Hema, zien er leuk uit en zijn stuk goedkoper dan de Bibi. Aanrader: vakantiekleed van de Hema, zodra ze gaan rollen is het boxkleed al snel te klein en deze kun je ook buiten gebruiken. Aanrader: boxspiraal van de Hema. Kun je goed vastmaken en speeltjes maken goed geluid. Aanrader: gengigel, bij doorkomende tandjes ideaal, werkt wat makkelijker dan druppels oid. Dit masseer je gewoon in op de plek waar het tandje doorkomt.
Ik heb een difrax tuitbeker en die lekt niet! (werd ook gek van de avent) Zijn nu 25% korting bij de Etos.. Heb ook een Difrax rietjesbeker maar das niks, eerst kreeg ze er niks uit en nu lekt hij als een ziekte..
oke Sandraske, dan ga ik die proberen! nuby rietjes lekte ook...hij is toruwens uit ene rietje drinekn verleert dus dat schiet sowieso niet op
Hier gewoon een antilekbeker van de hema. HEMA) Die van difrax lekt bij ons wel. Maar hij is dan ook niet gooiproef haha. Het antilek ding gaat los als hij hard valt. Die van de hema lekt ook niet met gooien/vallen.
Heb gisteren de cushie tushie besteld...hoop dat dat ding net zo handig is als de meesten zeggen! Ziet er iig leuk uit en is niet duur!!