grootste miskoop en grootste aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanshawn, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd;)

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    heb ook de doekjes van de action gehaald, ben benieuwd straks, wel lekker goedkoop.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn nieuwste aanrader:

GROTE hydrofielen. 120x120. nog multifunctioneler! je hebt ze van JJ Cole collections of Aden + Anais. (even googlen).

kunnen gebruikt worden als inbakerdoek, wikkeldekentje, afschermdoek voor de zon, lekker grote afdroogdoek (bijv op vakantie/stand/zwembad). Hadden ook beter onder zijn hoofd blijven liggen denk ik (kleine doek schoot altijd los).

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Aanrader: Milk Band!

Is een armbandje waarop je heel makkelijk kunt bijhouden wanneer je voor het laatst hebt gevoed en welke borst. En ze zijn er in leuke kleurtjes :D

5. Ik vond dat echt een akelig ding - viel ongeveer al uit elkaar als je er naar keek. Heb al gauw een ander flessendroogrek gehaald van Beaba. Was wel wat duurder - maar heb hem al meer dan een jaar in gebruik

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Wat ook fijn is aan die pakjes is dat de stickersluiting ook echt goed plakt. Ik kan ze rustig een hele tijd in de luiertas laten zitten en dan blijven ze toch nog vochtig...

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Over de hemnesladekast van ikea:

En wij ook...de variant met 8 lades...
    Gewoon aankleedkussen erop. Onder dat kussen hebben we een antislipmatje liggen. Ideaal!

8. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben sinds kort een deryan travel cot: aanrader! Maar omdat er een soort luchtbedje bij zit ademt het niet en is warm. Er komt iets nieuws voor half aug dus daar wacht ik even op! Anders koop ik een noppenmatrasje om op maat te knippen. Maar verder geweldig! Licht, makkelijk mee te nemen en makkelijk in gebruik.

En ik heb een duodeken van babydump: vind ik niets. Miskoop dus! Voelt erg zwaar aan en ook vrij stug...

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik zet de klepjes gewoon open en dan alleen het gaas.... vind het dan prima te doen.....
    onze jongste heeft voor zijn doen er goed op geslapen.
    de oudste vond het niks, die is 2,5. (dus er gaat bij ons een zilvere de verkoop in :)
    gr brenda

10. Jits27

Jits27 Lid

2 dec 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aanraders:
    - spenen van Bibi
    - flessen van Difrax
    - Joolz Day kinderwagen
    - billendoekjes van de Action (Nehneh, niet met dat beertje erop)

Miskoop:
    - wikkeldoek van de kruidvat: te warm en past niet goed in de Maxicosi

11. josel

josel Lid

24 jul 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff em dat was pagina 186 - als ik nu nog miskopen tegen ga komen dan komt het door al die tegenstrijdige berichten hier :(

Maar wat een supertips, en leuk om te lezen! Duurt nog wel een weekje of 30 voor wij wat aanraders / miskopen kunnen vermelden, maar wel een goed begin gehad om de uitzet samen te stellen!

Groetjes,
    Jose

12. astrid0033

astrid0033 Nieuw lid

30 jul 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een "nannycare" matje onder het matras. Dat registreerd of je kindje adem haalt. In vergelijking met toen mijn eerste kindje geboren was, heb ik nu niet de neiging om steeds te gaan kijken of alles in orde is tijdens de slaapuren. (Als ze nog zo klein zijn). Mocht het niet goed gaan, dan gaat het alarm af. Echt een verademing!!

13. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je de draagdoek een miskoop vond dan heb je 'm waarschijnlijk niet goed geknoopt, zie ze op straat ook regelmatig, van die kinderen scheef gezakt, half dubbel gevouwen in de doek hangen, of nog erger; met het gezichtje naar voren en de doek maar half over de baby heen en moeders moet het kind alsnog goed vasthouden, ja, logisch dat ie dan niet lekker zit, het kind gaat huilen en de doek beland in een hoekje onder het mom van miskoop...;)

Echt waar, een instructiefilmpje opzoeken op youtube kan wonderen doen :D

Hier was de draagdoek (inmiddels meervoud ;)) de beste koop ever! Kan mn kinderwagen wel de deur uit doen, gebruik dat ding toch niet. Een doek past in elke tas, en elke auto ;) en is straks op de fiets ook veel handiger mee te nemen, en knopen gaat inmiddels zeer snel....

14. Alita

Alita Niet meer actief

Het is ook vrij persoonlijk wat je wel of niet goed vondt;)
    Maar alles kun altijd nog naderhand kopen dus als enige tip wil ik je geven koop niet gelijk te veel;)

15. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben 2 kasten gekocht en die naast elkaar gezet....ik vindt ze super! Ik heb altijd pijn aan mijn rug en deze zijn zo lekker hoog:D

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hm, antislipmatje is nog niet zo'n gek idee! Ik heb aankleedkussen op wasmachien liggen (geen plek voor commode) maar dat verschuift ook nogal eens! Zelf helemaal niet aan gedacht dat je daar antislipmat onder kan leggen:)

17. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    hier was de maxi-taxi city een goede aankoop. ik heb een auto met een kleine achterbak dus m'n queeny krijg ik met veel moeite op de achterbank gepropt.
    nu heb ik standaard de maxi-taxi onderstel in de achterbak liggen. kan klein opgevouwen worden en de maxi-cosie en de queeny wandelwagenbak kunnen er op geklikt worden. later kan je het zitgedeeltje erop schuiven en heb je een luxere soort buggy.

en nog een goede aankoop: de co-sleeper. kan kind na het voeden zo d'r bedje inschuiven. is vooral ook erg handig als je hele onderkant bij elkaar gehouden wordt door hechtdraadjes;)

18. fafje

fafje Niet meer actief

toppertje die antilekbeker van hema!

alleen zoonlief moet nog wel ehct goe duit leren drinekn door die harde tuit...en moet flink zuigen nog...maar qua lekker...toppertje! :D

AFRADER:
    Nuby rietjesbeker..lekt als een &&%^&%&

19. fafje

fafje Niet meer actief

afrader:
    Huggies pure lotiondoekjes, die scheuren !

aanrader

Nehneh wegwerp washandjes bij action...heerlijk geurtje en niet te nat of te droog

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    aanraders:

sillybillyz slabbertjes
    babyschommel (Mika huilde in het begin veel)
    zijligkussen ivm afplatting
    lodger wrapper en bunker
    red castle nomad
    luierzakjes van action
    overslag rompers
    tashaken voor aan de wagen/buggy

afraders:

difrax flessen

Deel Deze Pagina