Sinds het solden zijn wou ik al langzaam gaan beginnen met de zwangerschapsuitzet (kledij, speciaal kussen etc) En ik vroeg me af wat nu eigenlijk over het algemeen de grootste miskoop was ipv aankopen die je gebruikt tijdens de zwangerschap. Waarvan heb jij spijt dat jij hebt gekocht, en waar ben je super blij mee?
Ik heb 1 jurkje gekocht, op de groei zeg maar.. nou heb hem nu 1 dag aangekund haha.. veelste groot. Ik heb achteraf het idee dat ie bedoeld is voor als je een drieling krijgt
Een spijkerbroek waarvan het elastiek boven in de broek tot halverwege mn buik komt,zit echt niet lekker met een groeiende buik.een stukje hoger is fijner.
Dus kleedjes zeker niet groter kopen maar je eigen maat, en een hogere elastiek. Dat is wel fijn om te weten Ik ging ervan uit dat die elastiek altijd even hoog kwam.
Twee zwangerschapsbroeken waarbij de rand net over mijn bil komt en de rest. Uit flubber elastiek bestaat. Goedkoop inderdaad duurkoop, want ik doe ze niet meer aan.
Superblij met mooie skinny jeans van queen mum. Verder geen zwangerschapskleding gekocht, gewoon stretch, jurkjes, leggings etc.
Miskoop: jeans van noppies. De kleur was na 2x wassen al vervaagd, en na een uurtje is die helemaal uitgelopen, staan de knieën erin. Vreselijk! De broeken van mamalicious zitten veel mooier en fijner. En leuker geprijsd.
Ja, eigen maat red je het vast mee, behalve als je echt uitdijdt natuurlijk. Mamalicious broeken vind ik ook fijn
Noppies had een vriendin van mij ook al last van gehad, dat de naad redelijk vlug los kwam terwijl het niet echt zo strak zat. Ik ben daarstraks al even in de "gewone" winkels geweest maar stretch jurkjes is niet echt iets wat ze veel verkopen op dit moment. Veel stofjes die niet meegeven of alleen een klein beetje. Ik heb wel twee maxi jurkjes gevonden die redelijk goed rekten.
Skinny jeans van H&M met een band die je niet kan verstellen en die niet helemaal over je buik heen komt. Heeft een tijdje heel fijn gezeten hoor, totdat ik over de 30 weken was. Toen was dat echt niet fijn meer. Het fijnste was dan weer een zwangerschapslegging van de H&M. Hij kwam zo lekker hoog en is zo ruim. Heb hem nu nog steeds aan.
Inderdaad broeken op de groei gekocht en dus veelte groot. Voor na de bevalling. Borstvoeding bh's. Tja dat zit je me als de borstvoeding niet lukt. Blij met een warme kussen. Als ik last had van banden pijn of andere pijnen bij mijn buik. Begin van de bevalling lekker in mijn rug of op mijn buik gelegd. Ideaal...kruik werkt ook natuurlijk, maar deze kan je instellen hoe warm je hem wilt.
Heb een positiebroek van l2w skinny en die staat werkelijk overal bij en zit heerlijk met de buikband en is verstelbaar, alleen nog niet hoeven doen. Buikband van prenatal zijn ook erg leuk en zitten lekker. En een legging van noppies, knetter duur en die maten zijn echt VRE.SE.LIJk. Mn benen hadden geloof ik 2meter moeten wezen en die buikband is voor mensen zoals octomum geloof ik... :/
Wel ik weet precies al welk merk ik ga moeten meiden. Ga straks even langs de kringwinkel en premaman en hoop dat er daar niet te veel van noppies hangt
Noppies jeans. 1 keer aangehad maar omdat ik nogal laag draag zat hij zo strak om mijn buik het dat het gewoon zeer deed. Wel ideaal misschien voor na de bevalling, hoop ik
Hier ook spijt van mijn Noppies jeans! Ik heb hem tot ca 30 weken fijn kunnen dragen maar nu zit hij echt niet lekker meer. Ik ben wel flink aangekomen, vooral mijn bovenbenen zijn echt enorm geworden waardoor alle skinny broeken niet mooi meer zitten. Verder heb ik een slechte ervaring met de H&M broek met namaakleer, de elastiek stukken laten los waardoor ik er letterlijk al gaten in heb. Repareren is geen optie, het elastiek gaat gewoon stuk. Overigens ben ik wel blij met mijn voedingsBH want ik kan hem nu al heel goed gebruiken. Stel dat BV niet lukt dan neem ik aan dat je borsten ook niet meteen weer 2 cupmaten kleiner worden dus ik hoop nogg wel even plezier ervan te hebben. Anders had ik toch een normale BH bij moeten kopen in een grotere maat want ik ben van 70C naar 75D gegroeid!!
Ik draag heerlijk rokken en jurkjes. Zoveel leuker en de jeans ach nog een paar weken dan kan ( misschien weer in de jeans) Heb thuis lekker joggingbroeken aan , wel gewone bovenkleding. Baby draag ik heel laag en nu de baby is ingedaald zitten de joggingbroeken veel beter. En als ik de deur uit moet dan een jurkje of rokje.
Ik heb uiteindelijk in de C & A een paar kleedjes gevonden. Bij de premaman nog niet geraakt door de drukte. Enige andere winkel hier is noppies, en daar wil ik dan toch liever niks van als ik de ervaringen hier zo hoor. Ook heb ik een laatste legging gevonden bij het kruidvat en die zit echt wel goed, heb hem al meteen gedragen.
Ik heb een stretch jurkje van de Hema, zit ook heerlijk! Ik heb normaal maat 38 en koop nu lekker maat L leggings en maat 46 panties, die zijn lekker groot en passen nog volledig over mijn buik @ Emma73: Hier is de kleine ook al ingedaald en waarschijnlijk passen daardoor de broeken niet meer...
Mijn H&M positie jas maat XL ik draag hem overigens wel! alleen is hij nog steeds veelste groot achteraf had ik gewoon een L kunnen doen hahah maar dat si achteraf misschien als ik straks bij me einde ben dat ie wel goed zit hahaha