Ik heb spijt van de Tommee Tippee luieremmer. Wat een onzin ding is dat zeg. Mijn grootste succes aankoop is de wikkeldeken van Baby's Only (de gevoerde, teddy) en de box van Coming Kids en Baby's Only kabel boxkleed (antraciet kleur)
Voedingskussen: Heeeeerlijk!! Ik kan echt niet zonder dat ding!! Lig er altijd heerlijk in gekronkeld tijdens het slapen!! Zaaaaaaalig En tijdens het voeden is die ook ideaal
wauw! cleopatra! Gefeliciteerd!!!! Nu kun je lekker los gaan met shoppen!! Ik zag nog iets over spullen van de hema, ik heb daar tijdens mn vorige zwangerschap zon buikband van gehad van hetzelfde materiaal als van die corrigerende onderbroeken. Heel stevig en ondersteunde ook. ik vond m heerlijk! wel in de juiste maat kopen, vooral niet te groot. (die corrigerende slips zijn trouwens ook een aanrader voor na de zwangerschap. not sexy maar wel handig als je een keer een wat strakker jurkje ofzo aan wilt )
Gefeliciteerd! Hema ondergoed was prima,maar ze hebben ze veranderd,zelfs 2! Maten kleiner zakt me nog van mn kont.nu dus bij h&m gekocht en die zitten veel beter.