grootste miskopen bij de action

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

O en plastic bakjes, waar je eten oid in kunt bewaren. Zouden vaatwasmachinebestendig moeten zijn, maar na een rondje in de vaatwasser trokken de dekseltjes iets krom waardoor ze nét niet meer op de bakjes passen. Lekker onzinnig en heel frustrerend.

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    i love action ;)

maar had voor de oudste zo'n beker daar gekocht maar was gelijk al stuk
    lekte aan alle kanten

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een personenweegschaal, was 6 euro ofzo. Ik woog na een paar keer achter elkaar wegen telkens iets anders, met 2 kilo verschil ;). Goedkope inventum van de Blokker deed het trouwens ook niet goed, een wat duurdere (40 euro) wel .

4. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Pfoe.. lastig. Wij kopen eigenlijk bijna alles wel bij de action, op speelgoed na. Oke, wel een voetbal haha. Met de maatbekers hebben we inderdaad een keer gehad dat die gesprongen is, maar dat was geloof ik nadat ik er kokend water overheen had gegoten terwijl hij in de wasbak lag. En ik gooi daar regelmatig 800 ml of zo in haha. Met de snijplanken ook geen probleem, wij hebben de rode van plastic al ongeveer 3 jaar denk ik. Tijd voor een nieuwe bedenk ik me inmiddels.

Oh ja, de opscheplepel. Op gegeven moment schoof de lepel zo uit het handvat. Maar dat is denk ik wel het enige. Over het algemeen kijk ik wel goed of het een beetje kwaliteit heeft.

5. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    O ja haha die heb ik ook gekocht. Ligt nog steeds in de kast :p

6. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Vuilniszakken die kapot scheuren als er amper iets in zit

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Stijltang, elektrisch pompje, glazen met print die er na 3 x in de afwasmachine af was, dekbedovertrek wat snel rulletjes kreeg, koelelement wat zo lek was, plastic bakjes die snel breken of niet goed aamsluiten, kledingmaten die voor geen meter kloppen, porseleinverf die totaal niet bleef zitten, batterijen die opvallend snel leeg zijn.

Ik koop best veel van de Action en ze zijn vaak wel makkelijk met ruilen, dus dat scheelt.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ik had een moestuintje op poten gekocht. Ik zet mijn kruiden er in zakt hij in elkaar, kapot.
    Powerbank was ook geen succes deed het niet.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja die van mijn zoon zijn ook super snel kapot.

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook ooit een hoeslaken gekocht, was na 1 keer gebruiken en wassen al pillig.

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Eigenlijk best wel wat spullen. Speelgoed, kleurpotloodjes die geen kleur afgeven, verlengsnoertjes voor de usb die gauw stuk zijn en nog wel e.e.a.

Wat we daar wel graag kopen is toiletpapier (24 rollen voor 3.99), ontstopper (doen wij preventief), stickers voor dochter, kit, tuin/plantenvoeding

12. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    (Vuilnis)zakken, schoonmaakspullen, keukengerei/schalen/mokken, allerlei knutselspullen en verjaardagsdecoratie/kaarten, basic shirts voor dames, fotolijsten, fietssloten, verfbakjes/kwasten, knijpers, verzorgingsproducten, spulletjes voor halloween/koningsdag/5 december etc. halen we voornamelijk bij de action. Erg tevreden!

Wat betreft het speelgoed beperken we ons tot de voetballen, waterballonnen, boeken en klei. De dino's waren trouwens ook erg stevig :)

13. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hier ook houten brede luxaflex ;) doe t nu wel met een doekje.

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier moest ik wel even om lachen:DDoet me aan mijn dochter denken toen ze met een gat in haar sok kwam (ook van de action overigens!) en zei dat haar teen vast honger had.

Verder heb tot nu toe prima kunnen inschatten wat troep was en wat ok was.
    Ik sla vooral veel schoonmaakspullen en wasmiddel in.

15. Noorie

Noorie Niet meer actief

Hahaha :D

16. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Een paar weken geleden waren dochter en ik super blij met een mini kastje met potgrond en zaadjes. Na een week nog niks te zien, wij in de grond wroeten, bleek er geen zaadje meer te zien te zijn, laat staan een wortel :rolleyes:.

17. Ballon

Ballon Niet meer actief

Roestvrij stalen wc borstelhouder.... ROESTVRIJ, hmhm.... ik heb een dikke roestvlek er zitten hoor... ***dingen.

18. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Dit idd. Stommreiniger van de action is ook 10 keer niks, hoeslaken zijn van slechte kwaliteit. Kindermaillots pluizen ook heel snel. Toch kom ik er nog geregeld ;)

19. veense

veense Niet meer actief

Dat heb ik al 10 jaar met V-tech, zowel destijds bij de oudste als nu bij de jongste. Speelgoed dat midden in de nacht begint te kraaien zit ik niet op te wachten. Hier komt geen V-tech meer in huis!

20. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Met regelmaat koop ik wat bij de action. Mijn slechtste aankoop was niet van mij ze hadden wat aangeslagen wat ik niet heb gekocht. Had ik maar dezelfde dag terug moeten komen was de reactie erg zonde.gelukkig "maar" 0.80 cent

Speelgoed behalve merk kopen we daar niet net als elektrisch spul. Verlengsnoer is ook niet aan te raden, bepaalde gaten doen het niet , beetje zinloos.

Zwembadje was na 1 dag stuk maar had geen bon.

Tshirt van te good dinosaur de lengte korter en wijder erg jammer

Gelukkig haal ik ook veel spul wat wel goed is, boterham en diepvrieszakjes, knutselspullen, inpakpapier, schoonmaakdoekjes, hoe heten die dingen van die borsteltjes voor tussen je tanden.

Deel Deze Pagina