grootste miskopen bij de action

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik haal er ondergoed en sokken, gisteren nog de terrasverwarmer voor ons nieuwe afdak!
    Helaas had ik de verkeerde maat ondergoed gehaald, nou ik kon het mooi niet ruilen, terwijl ik het 2 uur daarvoor gekocht had... daar baalde ik ontzettend van, nu maar ff in de droger gegooid en mijn man heeft ruime boxers...
     
  2. Noordeling

    Noordeling Fanatiek lid

    5 aug 2014
    1.223
    103
    63
    Ik kom bijna nooit bij de Action, maar voor we op wintersport gingen wilde ik er even paar prul speelgoed dingen kopen voor in de auto.
    Één of ander horloge met allemaal irritante geluidjes viel goed in de smaak bij m'n dochter, helaas is die toch niet zo prul als gedacht, het ding heeft al heel wat auto uren gemaakt en doet het nog steeds een hard ook... i
     
  3. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.140
    15.210
    113
    ja die set van 3 is fijn!
     
  4. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ondergoed kun je best vaak niet ruilen bij winkels
     
  5. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.140
    15.210
    113
    de verkeerde dingen blijven het meestal doen :D Wij hebben ruim 2jaar terug een rammelaar gehad met geluid en licht, die doet het ook nog steeds zonder dat de batterijen gewisseld zijn. En nu hebben we er nog 1 bijgehad :O :D

    Soeplepel is hier ook uit elkaar.


    Waar ik wel erg tevreden over ben is de waterdichte molton die ik ruim 7 jaar geleden heb gekocht toen ik zwanger was van de oudste. Daarna heeft hij "altijd" op bed gelegen en is nog steeds goed! Kan ook gewoon in de droger.
     
  6. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Een plastic rietjesbeker. Zat na een paar dagen al een barst in de bodem.
     
  7. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    tot nu toe zeer tevreden over de action. ook over de stoomreiniger heb die nu al een jaar en ben er super blij mee.
     
  8. MamaOktober13

    MamaOktober13 Bekend lid

    15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant

    Hahaha.... Ik las jou laatste stukje nog niet en moest meteen denken aan die maatbekers! Inderdaad miskoop van de eeuw!
     
  9. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    2 kinderkoptelefoons met frozen/prinsessenopdruk. waardeloze dingen. geluid hoor je heel ver in de verte terwijl het geluid van tablet/laptop/whatever helemaal voluit staat. nu gewoon niet te verstaan dus heb ze maar weg gemikt.
     
  10. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    dat ligt dan echt aan je apparaat. hier een goedkoop lamineerding van de action en er zijn hier echt al een paar pakken action lamineerhoezen doorheen gegaan. goede kwaliteit hoor. mn moeder en zusje gebruiken ze ook en hier op school halen ze ze ook altijd bij de action.
     
  11. mamabeertje

    mamabeertje Fanatiek lid

    9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Een speelgoedtreintje met geluid. Daar hadden ze het geluid van een tractor ingedaan (die stond er ook).

    Maar m'n dochter vond het gelukkig niet zo erg.
     
  12. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    De originele hoezen bij het apparaat verfrommelen nooit, maar die van de action wel. Maar het ligt er misschien ook wel aan wat je erin doet. Ik doe namelijk meerdere kleine dingen in 1 hoes (picto's maak ik) en dan merk je dat ze gewoon wat dunner en flexibeler zijn dan de hoezenset bij het apparaat. Als ze niet verfrommelen, werken ze ook prima, ik koop ze natuurlijk niet voor niets ;). Eerder hadden ze ook maat a5 hoesjes, die waren beter voor mijn doeleinde, maar die zie ik bij onze action niet meer, dus nu koop ik de a4. Er bestaan ook hoesjes met bankpasformaat, maar die heb ik nog nergens goedkoop gevonden.
     
  13. DragonBaby

    DragonBaby Bekend lid

    8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    - Dekbedovertrek, die onderkant kan je niet dicht doen ofzo, dus iedere ochtend ligt ons dekbed weer half zonder overtrek omdat dat overtrek steeds omhoog kruipt.
    - Tasje, na halve dag stiksels kapot en het schouderbandje kapot
    - Swifferdoekjes, de goedkopere variant, heel dun en neemt amper wat mee. De iets duurdere is wel wat fijner
    - Stoomreiniger, begon ineens heet water te lekken
    - Dweil, heel onhandig ding en niet meer schoon te krijgen
    - Hoofdtelefoons, gaan achter elkaar kapot

    Geloof dat dat het wel zo'n beetje was..
    Hier wel nu en dan speelgoed, maar gaat altijd goed. Misschien ligt het er ook wel aan wat voor speelgoed je er koopt, maar wat wij hebben is goed. Blokkengarage, auto's, visnetje met visjes, strandspulletjes, pop, voetbal, watertafel, magneetbord, magnetron, keukenspulletjes.. Allemaal prima spul.. Ja ik zou alleen die kleine auto's niet meer zo snel kopen, omdat van die metalen auto's ook gewoon beter rijden, maar dat is alles tot zover dat ik weet.
     
  14. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Die maatbeker hebben wij ook gehad haha. Toen inderdaad zoals al genoemd werd voor het setje van 3 gegaan, die zijn perfect :)

    Verder koop ik er kantoorartikelen (printpapier, bic pennen, bic stiften, mappen) en dat is prima. Speelgoed is prut, maar ze verkopen er soms wel de metalen auto's van Welly en Bburago en die zijn perfect en al helemaal voor die prijs :)
     
  15. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.532
    6.226
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn zoontje is gek op star wars, ik had bij de action dozen met Star wars koekjes gevonden en deze laten trakteren bij de bso toen hij jarig was.... Iedereen vond ze vies, bij het ophalen kwamen meerdere kindjes mij vertellen dat de koekjes niet lekker waren
    En sinterklaas bij opa en oma bracht daarna weer precies zo'n doos koekjes, waarop mijn zoontje meteen ook zei: nee he, niet weer die vieze dingen!

    Ik heb ze uiteraard ook geproefd achteraf, ze waren erg droog en smakeloos en de chocolade die er in zat smaakte erg chemisch. Ze waren niet bedorven, maar ook echt niet smakelijk.
     
  16. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Was de batterij nog wel goed? Hier stuurde mijn moeder en vtech dingetje op en zei ja toen ik ermee thuis kwam deed het geluid het niet zo goed meer. Direct gezegd dat het vast de batterij was en dat was ook zo. Die dingen staan aan en iedereen drukt maar op die knopjes.
    Je weet nooit hoe lang die batterij die erin zit het gaat uithouden. En ken het hier goed genoeg, batterij bijna leeg en vtech speeltje blijft in een loop zitten.
     
  17. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.249
    19.009
    113
    Ondergoed, kleurpotloden, waterverf, beslagkom waar na 1x afwassen al een barst in zat, sokken (bij mij zitten alleen die van de Zeeman goed, echt al heel veel merken geprobeerd), het meeste speelgoed.
    Ik koop er ook veel dingen waar ik wel gewoon tevreden over ben.
     
  18. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Hahaha die maatbeker heb ik ook al 3x gekocht met hetzelfde probleem :D
     
  19. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.488
    24.364
    113
    Oh daar zeg je wat! Haha! Zitten ook vaak demonstratie batterijen in bedenk ik me nu. Ik heb dat ding nog niet weggedaan, alleen weggelegd. Ik ga het zo even uitproberen. :D
     
  20. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.652
    113
    Wel een succes bij de action: a-merk schoonmaakmiddelen en cosmetica voor weinig, de blauw-witte billendoekjes, kantoorartikelen zoals enveloppen, opschrijfboekjes, plastic mapjes etc, feestartikelen zoals papieren bordjes en ballonnen. Een selectie van speelgoed en knutselspul zoals klei, stickers of nopper blokken, of een simpele bal.

    Miskopen: rietjesbekers en bidons, in no time kapot. Ondergoed voor dames, maillots voor kinderen. Ik kocht ooit twee babypyjama's tegelijk, de een bleef mooi na tig keer wassen en kon uiteindelijk door naar een volgend kindje, de andere was na 1 keer wassen rijp voor de voddenbak. Kleurtjes zonder kleur, speelgoed dat snel sneuvelt. Boekjes vol taalfouten.
     

Deel Deze Pagina