we kopen best vaak bij de action. als ze mijn kleur haarverf wat regelmatiger hadden gehad had ik dat er ook gekocht. laatst statafels met hoezen, ik weet nog niet of hij recht blijft staan solarlampjes hoef je echt niet bij de action te kopen. al meerdere keren gehad dat die het niet deden. Ik heb me laatst weer laten verleiden (omdat ik bij ikea de verkeerde had gekocht) en deze doen het nu al een maand! Verder idd de geijkte dingen die tegenvallen, potloden die niet kleuren (waarom verkopen ze geen wasco ofzo?), speelgoed wat stuk gaat, koekenpan die samen met het eerste gebakken ei samen de prullenbak ingaan etc. oh en vtech gaat hier ook stuk, niet eens van de action. Die toettoet autootjes heeft mijn zoontje bijna allemaal gesloopt. het zij dat er water in gevallen is, of dat hij er te hard mee smijt etc.
Met vtech kun je gewoon contact opnemen met de fabrikant. Heb ik ook een keer gedaan over een zoef zoef beer. Kado gekregen en wou niet terug naar de gever, maar de beer bleef meteen hangen in het geluid. Ik heb gemaild en ze hebben een nieuwe toegestuurd.
Ik ben echt action fan en heb er eigenlijk weinig miskopen. Ik Let wel altijd goed op de kwaliteit en maat in de winkel. Top aankopen: paw patrol en spiderman onesies, broodtrommeltjes, stevig plastic bestek, stickers, kleurboek, knutselsetjes, grote bloempot, sorteer en opbergbakken, siliconen bakvormen, opblaas krokodil, opblaas waterscooter, waterlagen, speelgoed autootjes met geluid, mapjes om papieren in te doen, paw patrol en spiderman sokken. Miskopen: een speelgoed autootje die tot robot omgebouwd kan worden. De rietjesbekers vind ik heel handig, maar het buitenste laagje bobbelt door de vaatwasser. Ik gebruik ze wel gewoon nog omdat t met mijn jongste heel veel knoeien scheelt.
Zo'n usb stekker waar je 4 usb's tegelijk in het stopcontact mee kunt opladen. Nu twee gehad en zodra iemand een vierde apparaat aansluit poeft het ding kapot. Verder juist heel veel fijne aankopen gedaan. Vooral voor school (pennen, puntenslijpers, pritstiften, stickers, mapjes enz. Oh my, ik breng mijn halve salaris erheen geloof ik) huishoudspul en verzorgingsspullen. Kleding en speelgoed haal ik bijna niet.
USB-verlengsnoeren, raken telkens het contact kwijt. Dan moet je met het stekkertje wiebelen en moeten de sterren allemaal goed staan en er moet een ondersteunend kussentje onder de draad liggen en je moet de kat van de buren offeren en in het Sanskriet Satan aanroepen en dan lukt het misschien om je telefoon 10% op te laden. Zakje balpennen. 2 van de 10 deden het. Een dweil waarvan de plastic steel afbrak. Kun je voorstellen wat voor toestand dat oplevert als de vloer nat en glibberig is en je ineens je evenwicht verliest omdat de dweil onder je handen vandaan schiet?? Roestende messen.
In het begin was ik groot fan van de Action, maar heb zoveel miskopen gedaan dat ik er nu nog maar nauwelijks kom. Rietjes die snel scheuren, drinkbekers voor kinderen gaan snel stuk, sokken waar snel gaten in komen, shirtjes die gaan lubberen, snijplankjes die barsten, messen die breken, tuinspullen die slechts 1 seizoen meegaan, slecht vertaalde kinderboeken, speelgoed van bagger kwaliteit... Uiteindelijk blijkt goedkoop vaak duurkoop te zijn en vind het ook ontzettend slecht voor het milieu als dingen zo snel stuk gaan. Ik haal wel schoonmaak sponzen, schuurpapier en dergelijke.
Oh en ik vergat bijna het wasdroogrekje dat helemaal doorboog toen de was eraan hing. Dat was kennelijk iets teveel gevraagd, dat je er ook daadwerkelijk was aan kon ophangen.
Dit dus, en vergeet de regendans er niet bij te doen. Powerbank die het niet doet en heul veul rotzooi in de categorie 'speelgoed'.
Ik koop er alleen spullen als haarlak, schoonmaakdoekjes, afwasborstels en knoopcelbatterijen voor de nachtlampjes. Soms vind ik wel ineens heel mooie aankopen zoals een klein bijzettafeltje of een groot picknickkleed. Maar miskopen...al het 'niet merk' speelgoed Eigenlijk gewoon alles wat daar van plastic ligt haha
Die maatbeker wilde ik ook noemen Plastic bewaardozen met die klikdeksels vind ik geen succes. Deksels verdraaien snel in de vaatwasser.
Die gaan hier inmiddels al een tijdje mee. Ik vind het alleen jammer dat de kwaliteit te slecht is om ze vol te kunnen stapelen. Maar het geld voor het meeste bij de Action wel dat als je iets wilt dat duurzaam is je daar beter niet kan wezen. Ik weet niet hoe lang tuinposters mee gaan normaal maar na 1 zomer houden die van de Action het wel voor gezien. De zaadjes kwamen of niet uit, of het was gewoonweg niet te eten. De watertafel is ook maar 1 seizoen geweest wat het behoord te zijn. Potloden werken niet. Ik kom er nu bijna nooit meer. Ik heb een paar goede aankopen gedaan. Maar als ik het tegen elkaar weg streep had ik net zo goed gelijk goede spullen kunnen halen. Ik ben wel blij met de fietspomp die op het autoventiel van de fietskar past. En de stofzuigerzakken die ik daar voor een prikkie kan halen. Maar ik gok dan liever op de items van de Lidl. Zit af en toe ook echt flut tussen. Maar voorlopig heb ik daar toch betere spullen tussenuit gevist. Ook kleding dat het iets langer uit houd dan bij de zeeman.
Ik koop niet veel bij Action. Juist omdat ik geen zin heb om dingen te kopen die snel kapot zijn. Ik kijk dus altijd goed naar wat de kwaliteit is van het materiaal ed. En soms wel goedkoop merk-spul te krijgen. Laatst een Nerf Rebelle voor mijn dochter voor nog geen €10,-. Slechtste aankoop ooit was een koptelefoon voor mijn dochter. Die deed gewoon helemaal niks. Volgende dag gelijk terug gebracht. Verder zie ik hier vaker voorbij komen dat de powerbank niet goed is. Mijn broertje heeft de duurste van de Action (rond de € 15,-) en die blijkt wel goed te zijn. Zou je 3x mee kunnen laden volgens hem.
Wat ik me nu afvraag bij al die kapotte dingen, brengen jullie het dan ook allemaal terug? Ik heb nu bv. van die plastic ijsblokjes liggen waarvan de eerste al lek is. Ze zijn nog niet eens uitgepakt. Ze waren 75 cent, daar ga ik dus niet voor terug rijden. Ik laat ze wel liggen voor de volgende keer en dan zie ik wel of ik het nog terug krijg.
Ik kom best regelmatig bij de Action en heb nog maar weinig miskopen gedaan. Ook speelgoed haal ik er best maar dan heb ik het b.v over een emmertje met schepje en wat vormpjes om in het zand te spelen of een bal. Voor een paar euro verwacht ik niet zoveel, ik heb het vaker gehad dat ik bij een speelgoedwinkel iets kocht wat snel kapot ging waar ik veel meer kwijt was. Zo kocht ik bij Intertoys een slang die je d.m.v losse onderdelen een bepaalde route kon laten rijden, ding kostte 70 euro en na 2 keer gebruiken (waarbij ik hem in elkaar gezet heb) deed dat ding waar ie zelf zin in had. Zo heb ik dat meer gehad daar. In ieder geval de miskopen bij de Action zijn knuffels, ondertussen weet ik dat ik altijd wel een gaatje moet dichten maar als het echt een leuke knuffel is dan vind ik dat niet zo'n punt. Verder koop ik er geen shirts meer voor mezelf, na 1 keer wassen zijn ze te klein of zit er geen vorm meer in. Ook heb ik een keer stiften gekocht waar ook een stempelroller aan de achterkant op zat, de oudste rolde 1 keer heen en weer met de stempel en de stempel viel eruit, van de 6 stiften vielen de stempels van 3 stiften eruit en de andere 3 deed de stift zelf het niet. Ik koop er wel graag boekjes, knutsel- en tekenspullen, sokken, boxershorts voor mijn man (zijn de enige die hij prettig vind zitten) en badschuim/deodorant. Laatst ook een schuimspaan (noem je dat wel zo?) gekocht voor de frietpan, deze blijft tenminste wel goed. Had er eerst 1 van 24Kitchen maar daar schoof de spaan uit en viel het handvat uit elkaar. Daarna 1 van Xenos waarvan het houten handvat begon te splijten, ook bij deze viel de spaan er dus uit. Deze van de Action was nog het goedkoopste ook!