Die heb ik ook en hij staat gelukkig nog! Ik hou er alleen wel rekening mee met wat ik erop leg. De handdoeken/spijkerbroeken etc gaan op die van Blokker. Shirtjes en ander klein wasgoed op die van Action.
miskopen; dekbedovertrek, paste totaal niet, trok scheef, leek wel te groot en niet recht genaaid. Tshirt voor mijn dochter; 1x gewassen, voorkant was valer dan de achterkant, heel opvallend met donkerblauw... Voor de rest koop ik er wel graag kindersokken(ik stop ze met wassen in een bh-zakje en nooit in de droger, mss scheelt dat in het slijten?). Ook koop ik er klei, verf, tekenpapier(a4 en a3), stiften van Bic en stickers. Heb ook al veel leuke kinderboeken en kleurboeken gekocht! Kinderboeken zijn zo duur in de boekhandel, en hier betaal je een "rommelmarktprijs" voor dezelfde kwaliteit! Oja, en ik koop er altijd literflessen handzeep voor in de keuken. En van die goedkope handzeep die naar rozen ruikt, heerlijk! En merk-producten voor onder de douche. Ook de vochtige washandjes voor baby's/kinderen bevallen me prima! Speelgoed zou ik ook niet kopen, ziet er erg kwetsbaar en goedkoop uit.
bij mij is die wel goed, hang er ook spijkerbroeken enzo aan. Na ruim een jaar is hij wel iets gebogen maar nog heel goed bruikbaar
Miskopen: Speelgoed, het meeste laat ik liggen. Maar je ziet het meteen wanneer het prul is, vind ik. Ik heb een popcorn-verslaving maar de magnetronpopcorn van Action is niet te eten. Kleding en ondergoed haal ik daar niet, binnen no-time vaal. Schilderstape haal ik er niet meer, vind ik slechte kwaliteit. Ik vind de verf ook niet veel. Prullenbakjes zijn gammel. Kussenhoezen worden snel lelijk. Topaankopen: Het wasrek staat hier nu een paar maanden, buigt niet door terwijl ik er alles op hang. Het enige irritante eraan is dat 'ie niet in evenwicht staat, dus bij een spijkerbroek van mijn man kiepert 'ie om. Dus aan beide kanten wat ophangen, dan gaat het goed. Ik haal er graag leuke accessoires, plankjes voor aan de muur, kaarsjes. Antislip douchemat, prima ding. Speelgoed zoals stoepkrijt, emmertjes, bellenblaas.
Kom graag bij de Action voor mijn schoonmaakspullen,knutselspullen en ondergoed voor de kids. Wat ik er niet meer koop zijn de kleine hydrofielluiers,die hebben na een paar keer wassen formaat zakdoek. De grote zijn daarentegen wel handig in gebruik en blijven mooi. Handdoeken zijn trouwens ook geen aanrader. Van de plastic fruitbakjes van Disney zijn na een paar keer de lipjes ook afgebroken. En riemen zijn helemaal flut,die zijn na een week al doormidden. Maar goed voor deze prijzen mag je natuurlijk geen kwaliteit verwachten.
action drink glazen. We hebben na 1,5 jaar er geen een meer over. elke keer sprong er een kapot in de vaatwasser... Die van de blokker met best budget heb ik al 3 jaar en zijn nog steeds goed! jammer dat blokker overal verdwijnt.
Een roze winter thermo legging voor mijn kleuter maar dat ding rook zo ontzettend chemisch dat ik nog net geen flauwte kreeg. Direct weggegooid in de kliko. Ik koop dus ook niet meer snel iets van kleding daarzo. Ik weet dat veel kleding en dan vooral uit China vol met pestzooi zit maar zo erg nog nooit gehad. Ook weleens een koekenpan voor de camping gehaald en ik gebruik enkel plastic spatels maar na 1x hamburgers bakken kwam het teflon al los.
Eigenlijk grotendeels heel tevreden over de producten van de Action. Maar het speelgoed... mijn kids hebben het binnen een dag gesloopt.
Toch vreemd dat de kwaliteit van dezelfde artikelen zo kunnen verschillen! Ik heb 12 hydrofiele luiers van de Action, even uitgeklopt na het wassen en ze zijn nog steeds dezelfde grootte.. Glazen heb ik daar ook gekocht, in de vaatwasser blijven ze heel. Als mijn zoon geen twee linkerhanden zou hebben waren ze dat nu waarschijnlijk nog Keramische pannen van de Action hebben het hier heel lang goed gedaan, tot ik ze in een luie bui in de vaatwasser had gezet. Doei pan. Met de spuitlak heb ik mijn zoon zijn fiets een nieuw kleurtje gegeven. Laagje doorzichtige lak eroverheen en de fiets is al een half jaar als nieuw. Soort van... Pubers Ik heb meer problemen met de A merken eerlijk gezegd. Flessen schoonmaakmiddel met zo'n sproei ding erop die binnen 24 uur niet meer werkt, of lekt. Chocolade met een rare smaak en/of witte waas eroverheen. Speelgoed wat snel kapot gaat. Alsof ze de afdankertjes van de zgn topmerken verkopen.