Grootste onzin

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kimm1988, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Lees veel over washandjes. Misschien een handige tip: Vanaf het begin gebruik ik al een hydrofiel washandje bij het afdrogen. Eerst gewoon snel afdrogen met een handdoek en vervolgens ga ik met een washandje alle 'moeilijke' plekken (plooien) langs.
    Zelfs nu mijn zoontje ouder is en ik hem met een gewone handdoek afdroog (ipv hydrofiel) droog ik hem met een washandje na.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik heb een wieg juist erg gemist bij de eerste en daarom bij de tweede alsnog een wieg genomen. Daarnaast waren we verhuisd en paste er niet ook nog een ledikantje in onze slaapkamer. De eerste maanden heb ik ze graag bij me in de buurt, dus al met al hebben we veel plezier van zijn hangwiegje gehad.
    Navelbandjes, zou niet eens weten hoe ze werken, heb ze niet aangeschaft.
    Verder had ik zo'n grote pot sudocreme gekocht. Nu 3 jaar later en nog een baby erbij, is er misschien 1/5 deel van gebruikt.

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee

Ik weet niet of het om te voeden handig is, zover ben ik nog niet :D, maar dit is wel dé reden dat ik uberhaupt nog slaap 's nachts!

Verder: denk dat het best wel subjectief is wat nou wel en niet handig is. Zoals Fafje ook al verwijst; hier is een topic over, met heel veel tips!

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Er zijn onzin dingen genoeg die op ons jonge ouders inspelen omdat wij immers het beste voor ons kleintje willen!

hier komen er een paar,

luier emmer met casette,
    electerische flessen sterrelisator, (kennisje heeft hem en zo'n ding kost ff rond de 80 eurie!
    magnetron sterrelisator voor de flessen, (nog meer plastick bakken in de kast)
    te veel flessen 2 is voldoende,
    voedings kussen,
    schoentjes,

kan ff niet op meer komen, maar er is vast wel meer ;)

5. Miniman

Miniman Niet meer actief

Navelbandjes met stipt op 1!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Dat stomme stoeltje wat je in een badje kan zetten, zodat je kindje opgevouwen met de kin op de borst kan badderen. Heerlijk ontspannen....ahum ;).

Ik heb er dus nog één te koop staan ;)

-----

Verder heb ik geen flauw idee wat ik met mijn complete verzameling spenen moet doen. Ik heb er een stuk of acht aangeschaft (ze waren zo leuk :)), maar dochterlief gebruikt helemaal geen speen.

7. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hydrofiel washandjes....echt nooit gebruikt, Tummy Tub welgeteld één keer, maar die is wel weer handig om het bad mee te vullen.
    Voor de rest had ik al een hele set gekocht Tommee Tippee flessen en uiteindelijk voeden we 'm met Difraxflessen. Zou dus iedereen nooit aanraden een hele set te kopen :).

Wat betreft een luieremmer (heb er eentje waarin je een vuilniszak doet ipv cassette), ideaal! Zelfde geldt voor de magnetron sterilisator, die zou ik echt niet willen missen. Veel gemak!

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Inderdaad, die navelbandjes......

de rest is persoonlijk. Tijdens m'n eerste zwschap las ik hier dat je veel hydrofielen moest hebben want dat was handig, nou ik gebruik er 3 per week ofzo.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Maar om daar nou een tummy tub voor aan te schaffen ;) Dan heb je wel een hele dure emmer :D

Deel Deze Pagina