Jippie, alles is helemaal goed! We hebben een mooi, boksend kindje gezien Ik ben een weekje teruggezet maar dit lag ook al in de lijn der verwachtingen gezien mijn zwangerschapstest. Ik was vanochtend best wel nerveus maar nu kan mijn dag echt niet meer stuk! Liefs!
gefeliciteerd! Fijn is dat he? heb je toch weer even de zekerheid dat alles klopt! Ook ik heb vanmorgen mijn termijnecho gehad.. ik ben 2 dagen vooruit gezet.. vorige keer konden ze het niet helemaal goed meten en nu dus wel.. jeeh.. weer 2 dagen verder! ik mag over 3 weken nog een keer, mijn verloskundigen zijn in opleiding en moeten oefenen met echo's maken.. vind ik helemaal niet erg! Geniet ervan! Liefs!
Van harte gefeliciteerd... wel jammer dat je een week bent terug gezet maar zolang je kindje het goed maakt is dat geen probleem... genieten maar! Liefs Nelleke
Is toch wel gerustellend, hè? Bijna drie weken geleden heb ik het hartje gehoord, dat was volgens de berekening wel vroeg (9 weken), maar ik heb steeds het idee dat ik verder ben. Vanmiddag komt het verlossende (haha) antwoord. Ik ben heel benieuwd!