Iedere keer als we gaan bowlen, krijg ik na 15 tot 30 minuten last van harde buiken. Moet ik dan echt stoppen met bowlen? Vind het erg leuk, maar wil natuurlijk ook aan ons kindje denken. Als ik dan even ga zitten gaat het zo weer over, maar dan doe ik weer een paar pogingen, en dan krijg ik het weer. Kan ik nu beter stoppen met bowlen en alleen meegaan voor de gezelligheid?
ik zou als ik jou was alleen meegaan voor de gezelligheid.. Want zoals je al zegt, elke keer als ik aan het bowlen ben krijg ik harde buiken.dus lijkt me logisch dat je het beter niet meer kunt doen... Ja sorry ik heb geen beter antwoord voor je...
Hoi, Ik weet niet hoe lang je zwanger bent, maar vanaf 20 weken mag je maximaal 10 keer per dag maximaal 5 kilo tillen. En vanaf 30 weken maximaal 5 keer per dag maximaal 5 kilo. Ik weet niet hoe zwaar een bowlingbal weegt, maar volgens mij is dat toch echt te zwaar. Groetjes Saskia
ik zou ook stoppen met bowlen want volgens mij betekend een harde buik dat je het rustiger aan moet doen en als je steeds harde buiken krijgt dan betekend dat dat het toch te zwaar is. het is wel heel jammer als je het zo graag doet maar ik zou toch alleen maar mee gaan voor de gezelligheid dan. liefs diane
Ben 24 weken, en denk dat ik er ook maar liever mee stop idd. Kan altijd meegaan voor de gezelligheid Heb wel altijd de lichtste ballen, die oranje, ook vooral voor me pols die is nogal zwak, die zijn niet zo zwaar, maar toch krijg ik iedere keer harde buiken na 15/30 minuten.