Opnieuw Begonnen te vloeien na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ladytijger, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Beste verloskundige.

Anderhalve week geleden is bij mij het vloeien gestopt. Echter afgelopen maandag kreeg ik weer bruinverlies en de dinsdag was het ook weer helder rood. Aangezien ik de dinsdag mijn nacontrole had bij de vk in het ziekenhuis heb ik ook dit met haar besproken. Zij kon mij niet vertellen of het nog bevalling gerelateerd was of misschien het begin van een menstruatie. Echter heb ik pco syndroom en werd ik eigenlijk nooit uit mijzelf ongesteld. Maar goed ik moest het maar even van haar aankijken.

Echter gister was het weer enkel wat bruinverlies en was het s avond weer verdwenen. Maar net kwam ik weer tot de ontdekking dat ik weer een beetje rood bloedverlies heb.

Mijn vraag hierin is: hoelang moet ik dit aankijken voordat ik aan de bel moet trekken?

Alvast bedankt,

Groetjes Linda.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Linda

we zien wel vaker als het bloedverlies helemaal klaar is, dat je dan een poos later nog weer wat krijgt, een soort laatste opruiming.
    Je kunt het zeker een week of 2 aankijken.

Mirjam

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bedankt voor je reactie mirjam

Het is toch wel erg fijn dat jullie er zijn en bereid zijn om vragen te beantwoorden naast jullie eigen baan/ gezin.

Nog maals bedankt daarvoor.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

tuurlijk, graag gedaan!

Mirjam

Deel Deze Pagina