Mijn zoontje is nu 9 weken oud en sliep al na een week door. De laatste 4 weken sliep hij van 21.00 tot 7.00/7.30 en kreeg 4x150+5&2jbpm en 1x18p0x6+2,5jbpm. Hij weegt overigens 6 kilo momenteel. Nu heeft hij vorige week eerste enting gehad en dag later ineens 39,5 graad koorts. Ben na de hap geweest en bleek dat ie buikgriep heeft.. Overgekregen van mij mn dochter heeft t ook. Overigens alleen diarree niet spugen oid. Hij dronk wel zijn flessen maar wel wat minder Nu heeft hij nog 2x diarree op een dag maar geen koorts meer en drinkt alles weer leeg. Alleen komt hij nu tussen 3.30/4.00 en ik krijg hem niet stil met een speen. Hij heeft echt honger en drinkt 150x5+2jbpm zo op. Komt dit omdat hij ziek is (geweest)? Dit is nu al een dag of 4 namelijk.
Waarom krijgt hij jbpm? Jonge kinderen wisselen nog gigantisch veel van ritme, soms door een trigger als ziek zijn of bijvoorbeeld warm weer . meestal pakken ze na paar dagen wel weer het ritme op maar soms is het ook langere tijd veranderd. Gewoon aan toegeven, als hij honger heeft heeft hij honger ,9 weken is nog ontzettend klein, super luxe dat hij al zo snel doorsliep maar als dat nu verandert is dat heel normaal.
Het is heel normaal dat kinderen van 9 weken snacht voeding krijgen. 9 weken is echt nog heel klein/jong hoor. Mijn dochter sliep met 8 weken door en hielt daar met 13 weken weer mee op, toen kwam ze 's nachts weer voor voiding. Ik heb altijd op verzoek gevoed, dus als ze het 's nachts nodig hebben, dan gewoon 's nachts ook voeden.
Hij krijgt nu wel meer als een liter binnen dagelijks dat mag toch niet?? Hij heeft echt honger snachts drinkt hem zo leeg dus hij heeft hem echt nodig