onze zoon was bij de geboorte 3440 gram en 52 cm. hij is na een bevalling van 19 uur met de keizersnede geboren
Michelle woog bij haar geboorte 3775 gr en was ongeveer 50 cm (werd ook niet gemeten) Bevalling in het totaal ruim 12 uur waarvan 2 1/2 uur persen uit eindelijk met vacuum gehaald.
Louiza woog 3020 g en was 47 cm bij de geboorte (tien dagen te vroeg met keizersnede). Nu is ze 2 maanden en ze weegt 4700 g en is 56 cm groot.
Jaylynn woog bij haar geboorte op 9 nov 2007 3950 gram en ze was 54 cm lang.Zij is wel opgemeten de dag naar haar geboorte ze lag heel relaxd lang uit.Zo kon de kinderarts haar goed opmeten.Ze was 4 dagen de vroeg.De bevalling heeft 11 uur geduurd.Om kwart over 6 s'avonds kwam men erachter dat ze zich had omgedraaid en dat mijn bekken te smal waren voor een normale bevalling.Spoed keizersnede gehad dus. ze is nu 8 maanden en is 73 cm lang en 10 kilo groetjes sarita
Liam was bij zijn geboorte 4420 gram en 54 1/2 cm lang. De bevalling is ingeleidt (bij een zwangerschap van 42 weken en 5 dagen) en is uiteindelijk een keizersnede geworden, omdat ik na ruim 12 uur weeen nog maar 3 cm ontsluiting had en ik kapot was (was ik al voor ik moest gaan bevallen). Liam is nu 2 maanden oud, weegt 6270 gr en is 62 1/2 cm lang.