Dylan woog 2880 gram en was 49 cm Kyano woog 3010 gram en was 50 cm Bij mijn oudste waren de vliezen gebroken om 17.30 en hij is die nacht geboren om 4.47. Bij de jongste de hele nacht/dag in de weeën gezeten en rond 18.00 hebben ze mijn vliezen gebroken en hij is om 22.26 geboren. Groetjes Henriette
Eva was 4350 gram en ongeveer 55 cm. Ze werd ook niet gemeten, omdat het niet goed is om de beentje te forceren te strekken. Wij hebben haar de dag erna gemeten toen ze zichzelf uitstrekte . Om 5:45 uur braken mijn vliezen, vanaf toen wat lichte krampjes, rond 12 uur begon het serieus te worden, rond 15:15 uur had ik 5 cm, om 17:45 uur mocht ik gaan persen en om 18:38 uur was Eva er! Ik vond het allemaal heel erg meevallen!
Malou 47cm en 2155 gram, Ruben 47cm en 2045 gram. Best wel vind ik. Woensdag avond wat buikpijn, snachts wat meer, weeën dus. Donderdag overdag werden die wat sterker en kwamen sneller achter elkaar. Savonds naar het ziekenhuis gegaan, rond 22.00 vruchtwater gebroken. Tot 6.35 weeën gehad, vanaf toen volledige ontsluiting en mocht gaan persen, om 7.03 hadden we Malou in onze armen en om 7.29 hadden we ook Ruben in onze armen!
hey bolbuikje best wel een mooi gewicht en grootte voor een tweeling. hoe doen ze het nu? snoopy1979 best wel een stevig madammeke. is ze nog altijd een grote of niet? marywoods een mooi boeleke. is wel zonde hem zo te zien liggen met een baxter en zo'n dingetje in zijn neus. hey pluk mijn zoontje heet ook killian alleen een andere schrijfwijze. is ook precies een stevige jongen. mandy1 een tweede komt meestal sneller hoor kijk maar naar mij. mijn dochter op 82 uur, persgedeelte 26 minuten. bij mijn zoon 4u 20 minuten weeen 10 persen en hij was er.
Mijn dochtertje woog 3525 gram en was 48 cm, al klopte dat laatste geloof ik niet helemaal, denk dat ze iets langer was. Bevalling duurde 16 uur, was niet makkelijk, maar goed, ze is er.
Klein maar fijn! En nog steeds! Ze doen het echt heel goed! Mega trots op ze! Hoe is het met jou kleine? Ik zie dat het pas 2 weekjes geleden is dat ie geboren is, gefeliciteerd nog!
Seff is geboren op 18-06-07 een was 3500gram en 52cm de bevalling : 03.30u vliezen gebroken, 10uur wee-en en 2uur perswee-en! dus al met al 12 uurtjes!
hey bolbuikje mijn zoontje doet het heel goed. hij is op 2 weken tijd al 550 gram bijgekomen. en mijn dochtertje is verknocht aan haar broertje. elke keer als hij wakker is of weent gaat ze kijken. en als ik borstvoeding geef dan komt ze hem altijd kusjes geven zo schattig. emmie is het je eerste? een heel mooi gewicht en lengte.
@ kitana: je seff is mn eerste kindje! en vind het geweldig! hij weegt inmiddels alweer bijna 10,5 kg! jij ook nog gefeliciteerd met de 2e! liefs Emmie
Jelle woog 2970 gr en was 53 cm.. Mijn bevalling ging erg vlot en was goed te doen. Om 17.00 de eerste wee (nou ja, kramp) om 21.45 op bed gaan liggen voor controle door de Vk, en toen had ik al 5cm ontsluiting.. Om 24.00 mocht ik gaan persen en om 1.00 was Jelle er! Ik zat een half uur na de bevalling al in kleermakerszit in mijn bed... Ik zie de kraamverzorgster en de vk nog kijken.. Het enige wat me echt tegenviel waren de beenweeen die ik op een gegeven moment kreeg, net voor ik mocht gaan persen... Pffft... Wat was dat erg zeg.. Gelukkig was dat maar even...
lars was 3190 en 49 cm. snelle bevalling, 20.00 braken de vliezen, topen niks tot 0.00, toen begonnen de weeen, heel hevig gelijk, buik, rug en benen, 2.30 was de vk er, 5cm ontsluiting en lars een te lage hartslag dus naar ZH, 4.15 in zh, volledig ontsluiting en een half uur, 5 persweeen, de pomp en een beetje hulp van de verpleegster was er een gezonde knul. geen naweeen, alleen bont en blauw, totaalruptuur en helemaal overdonderd, apetrots en na 6 weken weer helemaal hersteld, nog zoeen ? ik teken er voor
hey ik hen ook serieuze rugweeen gekregen. zo hard zelf dat ik mijn weeen in mijn buik niet meer voelde. ook was ik door gescheurd ik had 5 hechtingen nodig. bij mij kwam dat twee keer omdat ik naar het schijnt te veel geweld gebruikte tijden het persen
hey bleusky bij mij waren het serieuze rugweeen. niet te doen man. maar algoed dat het nu snel ging en dat ik na tien minuten persen mijn manneke in mijn armen kon houden
bij mij was het meer de gyn die geweld gebruikte, lars zat nog vrij hoog maar moest er snel uit vanwege die hartslag, dus het ging er ruw aan toe, ze hebben meegedrukt tijdens het persen om hem laag te krijgen, heerlijk, toen was ie er zo uit, en ik was ook nog geknipt, ach t was t allemaal waard, en ik heb er eigenlijk niks van gevoeld, was helemaal in trance, zelf bloedprikken heb ik niet gevoeld, en ik ben daar stikbenauwd voor
@ kitana: was ook blij toen hij van t infuus af was (al vrij snel) en toen de flow en de sonde er uit mochten! Zie je nu niks meer van terug toch? het is echt een binkie aan t worden.
Demi was 2550 gram en 48 cm bij haar geboorte en mijn bevalling verging heel makkelijk want ik heb een ks gehad..
Mijn zoontje woog 2385 gram en was ongeveer 44 cm (geboren met 34 weken via een spoedks). Anna woog 3740 gram en was ongeveer 50 cm, zij is geboren met 39 weken en 6 dagen, ook via een ks!
Mijn dochter woog 4180 gram en was 53 cm.bevalling duurde 22 uur.Was niet echt super. Mijn zoontje woog 4620 gram en was 54 cm.Bevalling ging snel.van het eerste steekje tot de geboorte 5 uurtje.Na dat de vliezen gebroken waren, was hij er binnen een uur.hooguit 15 minuten persweeen gehad. Vond het een hele makkelijke bevalling!
Hier 1 zoon van 3965 kg en 54 cm.. De slijmprop kwam los rond 2.00, de eerste weeen rond half 4. 6.00 kwamen de weeen binnen de 4 minuten. om 7 uur zijn de vliezen gebroken (terwijl mijn vriend net de VK belde). 7.30 1a2 cm ontlsuiting 9.45 3a4 cm ontsluiting > naar ziekenhuis omdat ik bijna hyperventileerde en dat niet onder controle kreeg. Leuk zo'n weeenstorm (NOT) 11.00 8 cm ontsluiting 11.30 persweeen kwamen opzetten 10 cm 12.10 wat hulp van de vacuum omdat C's hartslag dipte. 12.25 Een zoon! Wel iets blauwig, maar dat trok al vlug bij.. En daarna nog een ritje naar de OK, om mijn totaalruptuur en knip te hechten Dus van wee nr1 tot de geboorte was zo'n 9 uur. Wel vlot, iets te vlot, gezien de schade
hey fioontje lijkt me niet leuk als ze zo op je buik duwen. dat hebben ze bij mij bij beide bevallingen niet gedaan. (omdat ik teveel geweld gebruikte ze kwamen er zo uit moet je maar zeggen) hey peetjuh hoe kwam het dat het tot een keizersnede kwam? het was blijkbaar wel een kleintje. maar die halen hun schade wel in. zeker als ik kijk naar mijn dochtertje. hey mamasu hoe doet uw zoontje het nu? hopelijk doet hij het schitterend? en je dochtertje ook natuurlijk. hey schorpioentje. precies twee zware brokken. was je niet ingescheurd ofzo? zo ja had je er veel last van? hey deepfreeze. heb je daarna nog veel last gehad van je totaalruptuur en knip. bij ons naaien je ze je op de bevallingstafel zelf. is wel handig. dan heb je je kindje nog lekker op je arm