Jah dat zeggen er meer als ze zijn gewicht enzo horen maar als ze hem dan zien dan hebben ze zoiets van..goh mike is helemaal niet dik of zo. Dat valt ons dus ook op. Wel is hij groot qua lengte en vrij fors qua bovenlichaampje. Ik denk dat wij ee nbodybuilder in huis hebben haha
Ik ben ook op 16 maart moeder geworden! Ik heb een groot kindje! Ze was bij haar geboorte 4350 gram en 52,5 cm. Na een maand was ze 4820 gram en 55 cm. Vanmorgen hebben we haar opgemeten. Ze was bijna 60 cm! Ze is nu 6 weken. xx MJ
Hallo, Ons meisje was bij de geboorte 4506 gram (ja ja over de 9 pond...en dat voor een 1e kindje...) en ze was 52 cm. Ik ben ingeleid met een infuus ivm langdurig gebroken vliezen en geen weeenactiviteit. De bevalling heeft al met al zo'n 16.5 uur geduurd...pfffffffff. Heftige weeen, langzame ontsluiting, 1.5 uur persen en Tamara is uiteindelijk met de vacuum gehaald. Was erg heftig allemaal. Liefs Elly.
Eerste beeb, 55 cm bij geboorte en 4460 gram. Bevalling met behulp van vacuum. De beeb lag verkeerd met het hoofdje. Nu met 5 maandjes al over de 70 cm en 8 kg.
nou meiden hierboven! Wat herkenbaar allemaal! Mijn meisje was ook ons eerste kindje. Ze was ook zwaar (4350 gram) en lang (52,5 cm). Ook zij is met de vacuum gehaald uiteindelijk. Mijn bevalling duurde 15,5 uur en ik heb ook 1,5 uur geperst. Ook haar hoofdje lag verkeerd. Ze bleef ook haken met haar schoudertje en heupje....pffff.....zucht We hebben vanmorgen gemeten en volgens ons is ze al bijna 60 cm nu! Ze is 6 weken.....Zo te voelen is ze qua gewicht ook wel aangekomen.....heerlijk toch, zo'n gezond kindje?
Hallo, Ja de verhalen lijken idd veel op elkaar... Tamara is nu 4 maanden geweest en is 68 cm en 8 kilo. Ze groeit goed en ligt ver voor op het gemiddelde kindje, maar had bij de geboorte dan ook een flinke voorsprong. Liefs Elly.
hey mary jane, elly en pregnantlady allemaal kindjes van boven de 4 kilo. waren jullie dan niet gescheurd en/of geknipt. ik denk dat ik zo'n zware en grote baby er niet uit krijg. mijn kindjes waren klein en licht tot normaal. dochter 45 cm en 2.590gr en zoon 50 cm en 3.260kg
ach jawel hoor. Zonder knip komt het er meestal niet uit, maar dat geldt ook voor kleine kindjes. En als 't past in het bekken krijg je het er echt wel uit!
Ik ben bevallen dmv vacuum en heb dan ook een knip gehad. Je andere kindjes hebben al ruimte gemaakt, dus een zwaar en groot kindje zou moeten passen denk ik... Liefs Elly.
hallo iedereen mijn zoontje is vorige week woensdag gewogen en hij woog al 4.540 kg dat is al meer dan een kilo bij sinds de geboorte.
je bedoelt mij dan wel neit maar toch mijn kleine woog 4410 gram en was 54 cm bij de geboorte... achteraf is het me mee gevallen.. bevalling heeft vanaf het breen van de vliezen was al bij deeerste 2 cm tot de kleine in me armen 5 uurtjes geduurt. Ze lag er scheef met haar hoofd voor met een oor voor de uitgang dus moest naar het ziekenhuis. Na 1 uur persen was al me kracht op en ben ik ingeknipt en voor ik het wist was ze eruit de vacuumpomp hebben ze amper gebruikt. 1 nadeel hechtingen lieten los dus heb met een giga open wond gelopen. en nu is ze nog steeds groot namelijk 83 cm en 12,5 kilo.. mijn knuffelbeertje
Bij de bevalling woog Nathan 3360 gram en was 21cm Inmiddels is het een reuze baby geworden Met 6 maanden woog hij 9440 gram en was 71 lang... En mama tilt zich inmiddels een hernia. Bedankt!