weer zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnebeertje, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hallo, ik ben een paar maanden geleden bevallen en geef nog steeds borstvoeding. nu heb ik een ovulatietester ( maybe baby) die ik een paar dagen niet gebruikt had (dom dom dom) en we hebben toen onveilige sex gehad op zondag, donderdag testte ik weer en die was positief en vrijdag nega, zou dus rond dinsdag mijn ei gehad hebben, heb t ook duidelijk gevoeld. Nu ben ik dus misselijk en moe.... :( Zou dit ook kunnen zijn door t ontzwangeren of is er een kans dat ik alweer zwanger ben? ( een zwangerschap zou wel welkom zijn hoor maar zou niet handig zijn met nieuw werk vanaf september!
    Maxje

2. dropveter

dropveter Lid

12 jun 2007
    27
    0
    0
    Hoi Maxje. Ik denk dat de enige manier om erachter te komen een testje doen is!
    Succes, en laat ff weten wat je hebt gedaan?

3. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wanneer kan ik testen? heb nog geen cyclus gehad. had normaal een cyclus van 26 dagen. Heb nog testen van de site, die kan je dus 4 dagen voor nod gebruiken. Dan zou ik woensdag kunnen testen...

4. dropveter

dropveter Lid

12 jun 2007
    27
    0
    0
    Ok, en woensdag is dan 4 dagen voor nod?
    Ik persoonlijk wilde nooit voor nod testen omdat het vrij vaak gebeurt dat het toch misgaat en je "gewoon" ongesteld wordt. Als je nog geen positieve test hebt gehad merk je daar niks van. Als je dan wel al getest had wordt je daar misschien helemaal onrustig van...
    Maar je moet het zelf weten natuurlijk :)

5. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi Maxje!
    Ik zit in dezelfde situatie.
    Ik geef ook nog steeds bv (niet volledig) en ik ben de laatste weken ook af en toe misselijk en mijn buik is opgezet.
    Ik wil wel testen, maar ik denk dat het misschien nog te vroeg is.
    Het kunnen ook symptomen zijn van een menstruatie die eraan zit te komen. Ik ben na de bevalling bijna 5 maanden geleden ook nog niet ongesteld geweest.
    Misschien is mijn cyclus wat ontregeld?
    Ik wacht het nog even af en als ik over een paar weken nog niet ongi ben ga ik testen.

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Spannend dames, maar meestal heb je wel een voorgevoel.. iets herkenbaars..
    Ik had dit namelijk ook.. ik wilde het niet weten maar in mijn achterhoofd wist ik genoeg..

Spannend!

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik weet niet wat ik moet voelen, de vorige keer voelde ik gelijk dat ik zwanger was, nu weet ik het echt niet, ook al heb ik vage klachten.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zou het niet weten Maxje. Gelukkig is een tweede bij jullie welkom

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Succes meid! Als ik jou was zou ik een keertje gaan testen..
    als je nu vage klachten hebt, dan moet een test kunnen..

Groetjes Kalush

10. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Mijn buurvrouw is 23 januari bevallen van haar 3de kindje. Toen de kleine noa 3 maanden was werd ze weer zwanger. Ze is nu 11 januari 2008 uitgerekend. Dus in een jaar tijd weer een kindje. De 4de. Ik denk als het zo is dan moet het gewoon zo zijn. En als je moet beginnen bij je nieuwe werk ben je niet verplicht om het al te zeggen dat hoeft pas met maximaal 6 maanden zwangerschap (zoiets hoor). En ze mogen je niet ontslaan op je werk vanwege de zwangerschap alleen als je contract is afgelopen.

Dus over je werk hoef jeje niet druk te maken. Ik denk dat je het best maar kan testen ja!
    Als je zwanger bent van harte gefeliciteerd alvast!

Wat zegt je man/vriend ervan?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Maxje, weet je al iets meer?

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623