Herkent iemand deze klacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Japs, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Ik merk dat als ik veel sta/loop ik steeds 'buikpijn' achtig gevoel krijg in mijn onderbuik. Dan moet ik ook echt gaan zitten, het is vrij pijnlijk! Als ik dan ga zitten zakt het ook vrij snel weer, maar als ik weer ga staan komt het weer terug.. Ik heb het de ene dag ook erger als de andere dag. Is dit ook bandenpijn? Lijkt me in deze mate best vroeg? Ik ben nu 11.3 weken zwanger....

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    het is denk ik gewoon banden pijn, want als je gaat zitten zakt het wel af.

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bandenpijn ja... is niet heel vroeg hoor. krijg je als je baarmoeder groeit en dat ie natuurlijk al snel.

Is vervelend maar niet gevaarlijk

4. Alita

Alita Niet meer actief

yep bandenpijn je bm is waarschijnlijk nu flink aan het groeien, ik heb er meer last van als ik een groeispurt heb...

5. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    aha, bandenpijn dus...
    Rustig aan doen dan maar.. ik probeer al zo min mogelijk te lopen, voel me net een oud wijf!

Ik lees overal dat bandenpijn vooral pijn in de liezen geeft, dit voelt bij mij niet zo...Het blijft nu af en toe wel een beetje zeuren, maar als ik licht boven mn schaambot druk is het verder niet pijnlijk...
    Ik heb trouwens ook soms steken in mn vagina, heel irritant!

6. Alita

Alita Niet meer actief

nee hoor bandenpijn heb ik aan de zijkanten enz....

Het is allemaal aan het groeien meid....je moet gewoon iest rustiger opstaan en met omdraaien in bed kan het pijnlijk zijn....hoort erbij!!...

7. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Echt wel bandenpijn, ik had op een gegeven moment over heel mijn buik pijn en heb gebeld naar de verloskundige en ik moest toch maar even langskomen maar bleek gewoon bandenpijn omdat mijn baarmoeder in 2 weken tijd 5 vingers gegroeid was :$

Maar als je het zelf niet vertrouwd gewoon je verloskundige bellen, ik kreeg ook op mijn kop omdat ik niet eerder had gebeld.

8. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Ja, dat probeer ik inderdaad! Met opstaan enzo heb ik weinig last, alleen als ik ga lopen/staan! En niet zozeer in mn liezen, maar meer echt helemaal onderin mn buik!

Dank voor jullie geruststellende reacties!

Deel Deze Pagina