De meeste van nlie zitten er niet op te wachten, ik deze ene keer wel. Dit is al de zesde dag na provera, al een week gerommel in mijn buik alsof dr iets aankomt maar nee hoor. Vorige keer was ie dr 2 dagen na de kuur. Gisteren maar naar het ziekenhuis gebeld en ik moest nog een week wachten. Zucht, dat moeten we dan maar doen he.
Lastig he!!! Wachten is volgens mij echt het zwaarste! Ik zit in een soort gelijke situatie... maar heb het er zelf niet makkelijker op gemaakt. Baal daar ontzettend van. Ik ben voor het laatst 16 maart bij de gyn geweest en heb daar het ea aan diagnoses gehad en uitslagen van mij en vriendlief. Nu kregen we de medicatie (hormonen en Pregnyll al mee) met daarbij ook Primolut om de menstruatie op te wekken. Ik zat die dag op dag 45 vd cyclus. Maar omdat we even goed in shock waren van het nieuws ben ik niet gestart met de kuur. Ik dacht even dit weekend niks. De maandag daarna wilde ik starten maar had gerommel onder in mijn buik en dus dacht ik weer, nou wacht nog wel even.. kan ieder moment komen (dacht ik). Zo is het 2 weken door gegaan. Nu zit ik vandaag op dag 60, nog geen ongi!!!!!! Moest van de gyn ook voor ik zou starten met de kuur wel een zwtest doen voor alle zekerheid. Die had ik wel braaf de 17 maart gedaan. Omdat ik een kv2v5 pak had gekocht heb ik afgelopen zondag nog een test gedaan... ook omo wit (net als die van de 17e) maar ja; nog geen ongi nu dus!
Ik heb in verleden provera gehad en in februari ook bij eerste keer Was pas bij 10 de dag me ongi en on februari bij 3 de dag dus toch ff kuur af maken als niet is bel weer zh of ha suc6
Ja wachten duurt lang. Lastig hè sjorsjette. Heb de clomid al klaarliggen, wil gewoon beginnen. Als jou testen omo wit zijn waarom begin je dan niet met je medicatie? @migi. Moet volgende week woensdag terug bellen als er dan nog niks gebeurd is