Wie o wie heeft het volgende ook wel eens mee gemaakt? Wij zijn met de 2de ronde voor IUI bezig en zit inmiddels op dag 13 met het spuiten van gonal F 112.5 EH. Nou had ik gister 2 follikels van 1.7mm (1 links en 1 rechts) en 1follikel van 1.3mm (links) Moesten vandaag wederom voor echo en we gingen er eigenlijk van uit dat ik dan vandaag pregnyl zou moeten gaan spuiten en zaterdag de IUI. Maar tijdens echo was er rechts geen follikel meer te bekennen!Gewoon verdwenen, ze zag ook geen teken dat ik een eisprong zou hebben gehad! Maar ja Hij kan toch niet zo maar in ene verdwenen zijn? Wie heeft dit ook mee gemaakt? Weet iemand een verklaring hiervoor? Zou hij morgen wel weer te zien kunnen zijn? Had zo'n goede hoop, maar nu........... Links heb ik er nu opeens 3 zitten, 1.7 1.4 en 1.1 Snap er niets meer van! we moeten morgen wederom terug komen voor een echo, ben zo benieuwd! Haal meteen weer van alles in mijn hoofd, straks gaat het hele feest niet door, zijn morgen de rest van de eitjes ook verdwenen!? Heb de afgelopen 2 dagen wel een ovulatietest gedaan, gewoon voor mijn eigen gemoets rust, maar tot op heden negatief! Maar weet ook niet of de gonal f deze testen negatief kunnen beinvloeden?!Iemand een idee? alvast bedankt voor jullie reacties!
Seat; he bah wat naar dat dat eitje zomaar ineens verdwenen is. Ik heb geen idee waar zo'n eitje dan blijft..... Maar helemaal negatief is het niet. Je hebt er links nog 3 zitten. Die van 17 en 14 lijken me groot genoeg om over een paar dagen IUI mee te kunnen doen! En bekijk het positief, als dat ene eitje wat nu verdwenen is, was blijven zitten, en deze 3 die je nu nog hebt ook allemaal doorgroeien, dan had je er uiteindelijk 4 gehad. En 4 is teveel, dan kan de IUI niet doorgaan. Positief blijven. Je IUI kan vast gewoon doorgaan.
ik heb het ook gehad hoor er groeide netjes een eitje van 20mm week later had ik een echo en het eitjes was weg progestoron geprikt ook geen waarde. ofwel het eitje is gewoon leeg gelopen zeg maar
Hoi Ieoor, Tja zo heb ik het idd ook nog niet bekeken! Idd bij meer dan 2 gaat het niet door, ik hoop idd nu maar dat die andere 2 blijven groeien en dat de rest maar ff stil blijft staan dan! Bedankt voor je berichtje in ieder geval, ik kan het nu toch ook wel weer op een positievere manier bekijken!
KLUSSERTJE80, Jee leeg gelopen, wist echt niet dat dat kon! Mmm... in iedergeval fijn om te horen dat het niet iets heel uitzonderlijks is! We wachten morgen wel weer af!
Ik heb ook een keer gehad dat ik 2 follikels had bij de ene arts en 2 dagen later was het nog maar eentje bij een andere arts, deze zei dat de 1e arts het misschien had verward met een bloedvat? : In ieder geval succes meid!
Hoi, Net als bij Zora had ik ook een keer volgens de ene arts 2 follikels. Volgende dag terugkomen bij andere arts voor weer een echo...en helaas...zij kon geen follikels ontdekken. Ook zij zei dat de arts van een dag eerder w.s. een bloedvat voor de follikels had aangezien. Bloed laten prikken en inderdaad bleek dat ik die maand helemaal geen eisprong had gehad. Succes! Houdt je vast aan die 3 goeie die je nu wel hebt!