Grootte geslacht van belang?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Het zal wel "neen" zijn, maar ik check het toch even...

Heeft de grootte van het geslacht van de man belang? Kan je minder makkelijk zwanger worden van mannen met kleine piemels? Mijn man heeft niet echt een groot formaat. Gelukkig maar - heb ooit een vriendje gehad met een redelijk zwaar geschapen apparaat, en dat wil ik nóóit meer meemaken :x Maar je weet nooit of het meespeelt... ik kan me inbeelden dat lange piemels het zaad dichter bij de baarmoedermond kunnen droppen?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hehe, volgens mij niet hoor. Maar kan er weinig over zeggen, hihi.

3. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Oh??? :rolleyes: :( Fijn is dat! Volgens mij klopt dat ook weer niet hoor!

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    idd :( Zou fijn zijn als je info zou typen dat je ook kan onderbouwen...

5. Niet meer actief

Dat "teveel" was uiteraard maar bij wijze van spreken... ik bedoelde dat dat "extra" was zonder nut. Niet dat je met een lange piemel MINDER makkelijk zwanger raakt. Het heeft biologisch gezien geen nut een lange te hebben... snappie?

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    hahaha ja d8 al dat je het verkeerd geformuleerd had :p

7. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    En de visjes moeten goed kunnen zwemmen!!!!! daar gaat het uiteindelijk toch om!!!

8. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Haha Sofie3.. ok, dan is dat ook duidelijk...

(gaat het 'overtollige' dan niet de baarmoedermond een stukje in, zodat de zwemmers meteen in de juiste ruimte belanden??? :) grapje!)

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn vriendin had een vriend die ook maar 10cm had en die heeft nu toch echt een knulletje van 4 rondlopen....alles kan denk ik dan.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi, leuke vraag! Gelukkig maakt dit allemaal niks uit. Begon er in mn vorige relatie ook aan te denken dat dit een oorzaak zou kunnen zijn(die had echt een kleintje) en zijn we meer dan 2 jaar bezig geweest, zonder 'resultaat'. Maar denk t toch niet hoor! Maar weet t niet zeker :oops: ;)

11. pammy

pammy Actief lid

Al is ie maar 3 centimeter je kunt even goed zwanger worden
    zelf als je man vriend alleen maar bij je binnenste schaamlip klaarkomt kun je nog zwanger worden

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    wauw ik ben echt niet oppervlakkig echt niet, maar 10 cm. OMG kweenie of ik daar tevreden mee kan zijn hoor...:) :oops:

13. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    haahahaha volgens mij doet zo'n super grote alleen maar pijn.

14. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Haha wat een leuk onderwerp :) , zeker na de beelden bij Jensen afgelopen dinsdag :oops:
    mijn oma zei altijd: middelmaat siert de straat ;)

Maar goed, ik denk dat het niet om de grootte maar om de kwaliteit van de zwemmertjes gaat. Sommige lucky bastards worden al van het voorvocht zwanger :rolleyes: dus nee lengte denk ik echt niet.

haha micropenis, moet er wel zelf niet aan denken, zou als zwemmertjes voelen :) he Maisy ;)

groetjes

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hahahaha.
    Ja, echt een leuk onderwerp! De mannen zouden eens moeten weten! :rolleyes: :)

16. Kim26

Kim26 Actief lid

6 mei 2006
    116
    0
    0
    Australie
    HAHAHHAHA zou wat zijn!!! VOlgesn mij is dit niet het geval.

GRoetjes

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    of het wel of niet uitmaakt wbt de conceptie ik zou het niet weten, maar wat het fijne ervan zeer zeker wel, ooit eens een relatie gehad met iemand met een "kleintje"maar tja moet toch bekennen dat ik daar toch echt niet zoveel plezier aan beleefde in tegenstelling tot de op maat geschapen jan-willem van edje.... :oops: ;)

en volgens mij is ie echt nog nooit de weg kwijt geweest dat ie een stukje in de mb mond is verdwaald ;) dat zit natuurlijk gewoon potdicht... ;)

18. Niet meer actief

Wat noemen jullie een "kleintje"? Iemand met een erectie zo groot als jullie middelvinger? Ik geloof dat de gemiddelde maat 12,5 cm is.

19. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ag meiden beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert...

Al moet ik zeggen ik nu toch wel blij ben met het formaat van Arjan hoor...

En het gaat uiteindelijk inderdaad om de egs en de zwemmers...

Als dat niet goed is kan ie wel een meter lang zijn... dan werkt dat toch niet!

xXx Joy

P.s Wel leuk zo'n onderwerp:)

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou ja ik noem een kleintje een dingegie die je niet of nauwelijks "voelt" zodat er geen bal aan is...wat heb je eraan als er 1tje in je bezig is waar jijzelf niets van merkt... ;)

jan-willem van edje is in opperste paraadheid een "kleine"16,5 cm..(ooit eens in een lachbui over lengtes opgemeten) :D

Deel Deze Pagina