Whiehhh ! Vandaag is "HET" onze klus-dag! En hopelijk raak. Nog ff wat vraagjes : Je kunt toch ook in je niet-gunstige dagen zwanger raken , alleen in deze dagen is de "kans" kleiner? Als het jullie klus-dag is , doen jullie het dan gewoon "savonds voor het slapen gaan". Of juist bewust een ander tijd stip van de dag? Ben benieuwd. Liefs Tan !
wij doen het gewoon wanneer we zin hebben! heb wel gehoord dat juist s'ochtends goed is(waarom weet ik niet meer)en je bent dagen erg vruchtbaar en minder vruchtbaar maar je hebt idd meerdere dagen kans! veel succes met klussen en zorg dat je hubbie raak schiet haha! liefs
bij ons is het ook wanneer we zin hebben, natuurlijk tellen we wel een beetje wanneer het ongeveerd de beste tijd moet zijn. maar het moet ook vooral leuk blijven he! volgens mij kun je een paar dagen voor je eisprong ook prijs hebben zeg maar succes met klussen in ieder geval!
Dit is wel een handige site en daar staan ook dat soort dingen op. http://www.predictor.nl/content.asp?page=271 Succes vandaag! O ja, op dit moment 'klussen' wij maar wat aan aangezien ik nog steeds op mijn eerste ongi na het stoppen met de pil moet wachten.