Over 4 weken gaan wij samen met mijn schoonouders gaan skieën. Nu heb ik een Lodger Bunker gekocht voor mijn dochtertje zodat ze het niet koud kan krijgen. Zijn er mensen die dit gebruikt hebben in een skiegebied? En werkte het goed? Het is niet dat mijn dochter mee naar boven gaat in het skiegebied zelf maar we zijn wel van plan om haar regelmatig mee naar buiten te nemen in haar wandelwagen. Ik heb gewoon zo'n schrik dat ze het te koud zou hebben. Groetjes Stephanie
je moet gewoon haar toedoen zoals je het hier zou doen met -5 graden bijvoorbeeld. want beneden in het dal is het echt niet zo stervenskoud. boven op de berg wel maar daar neem je haar toch niet mee naar toe. gewoon een maillotje onder haar broek aan of skipakje aan en dekentje! wat ik heb meegemaakt is het op wintersport nog niet kouder geweest als -5 overdag., en dat is het hier ook geweest vorige week! veel plezier!
Mijn kleine nichtje had gewoon een skipakje aan en daaronder een maillot. En dan gewoon in de zak van de kinderwagen.
Ik had mijn dochtertje een skie pakje aan en dan lag ze in de wagen zak. toen we naar boven gingen om te wandelen ging onze dochter wel mee. in de draag zak. en daar had ze en majo shirt vestje en skie pakje aan. en ik had van die hand warmers mee. en ze had een skie briletje op