Hallo, op 29 november moet ik naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo. mijn man gaat dan met me mee, maar mijn zusje van 13 wil dan ook graag mee. zouden ze daar moeilijk over gaan doen? liefs marianne
moet gewoon kunnen hoor ik lees ook wel eens dat moeders mee gaan en wij nemen natuurlijk grote zus hier ook gewoon mee
Ik zou voor de zekerheid even bellen om te vragen. Bij ons werd specifiek aangegeven dat je hooguit met z'n tweetjes mocht komen en er mochten geen (kleine) kinderen bij zijn. Het werkt voor de echoscopiste heel afleidend als er teveel mensen bij zijn, ze moeten toch even goed kijken. Als je belt weet je zeker dat het mag, anders krijg je misschien opmerkingen of rare gezichten, dat zou ook niet leuk zijn voor je zusje! Groetjes, Jippie
Ik had tijdens mijn echo's ook altijd extra mensen mee, bij één echo waren mijn moeder en mijn 2 dochters mee. Tijdens de 20 weken echo had ik wel alleen mijn man mee. Daar is nooit moeilijk over gedaan.
ha bij mij mochten er twee mee en heb een boekje waar in staat nopoit meer als 2 personen mee te nemen groeten joyce en proficiat
Hier mochten ook 2 personen mee naar de echo. Niet meer... Gewoon voor de zekerheid anders even bellen!
Ik ging met mijn man en moeder naar de 20-weken echo. Maar heb dat wel eerst gevraagd of dat goed wastoen ik de afspraak ging maken.
ik zou haar gewoon meenemn,vaak is het geen probleem en zeggen ze er niet eens wat van,had ff voor je nagevraagd
Ik had mijn vriend en mijn moeder mee. Wel had ik met mijn moeder afgesproken dat als ze het niet goed zouden vinden dat zij buiten zou wachten, maar ze vonden het geen enkel probleem hoor.
heel erg bedankt voor jullie antwoorden meiden. ik denk dat ik haar gewoon meeneem zonder eerst te bellen, in het ziekenhuis krijg je toch nooit iemand rechtstreek aan de telefoon, maar het secretariaat. liefs marianne
Ik heb 3 echo's gehad. De eerste was met mijn mannie alleen, de 2de heb ik mijn mannie en mijn zus bij me gehad, en bij de 3de mijn vader en stiefmoeder (mijn vriend was verhindert). En bij de laatste 2 echo's heeft men er niet moeilijk over gedaan dat ik 2 personen mee nam. Ik heb het ook niet gevraagd van te voren, tis immers mijn kindje en mijn familie, niet dat van het ziekenhuis.