Bloedverlies na vaginale echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Merel81, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Allemaal,

Gisteren heb ik de 1e echo gehad en het hartje klopte! Wij helemaal blij natuurlijk! Maar nu heb ik net wat bloed verloren. Hebben jullie wel eens bloed verlies gehad na een vaginale echo?

Ik ben zo bang dat het voortekenen zijn van een miskraam.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Hoi hoi
    Nou ik hoop niet dat het zo is, ik heb deze week een echo en een vaginale echo nog wel, ik hou je op de hoogte of ik ook bloedverlies heb na de echo.
    liefs

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb meerdere inwendige echo's gehad en heb ook weleens licht bloedverlies gehad. Als je zwanger bent is de doorbloeding overal een stuk beter dus het kan zijn dat er toevalling net een vaatje geknapt is door de inwendige echo en dat je daardoor bloedverlies hebt. Zolang het bij licht bloedverlies blijft en je geen buikkrampen hebt, zou ik me niet druk maken en lekker genieten van het feit dat je het hartje hebt zien kloppen!

4. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Zou even gyn bellen denk dat het gewoon bloedvaatje zijn. Zelf 2x inwendige echo gehad maar geen bloeding daarna

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    Kan idd gewoon een geknapt bloedvaatje zijn hoor. Ik heb altijd een beetje bloedverlies na de sex, dus heel logisch dat dit ook kan gebeuren na een inwendige echo.

6. 894hi

894hi Niet meer actief

ik had in het begin steeds na de sex bloedverlies ook de verloskundige toen gebeld die zij dus ook dat het normaal is omdat je veel beter doorbloed ben en veel meer bloed in je heb zitten. bloed is niet altijd een miskraam

en ben vandaag alweer 21 weken zwanger.

7. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties, verlies nog steeds af en toe wat bloed, maar probeer me maar niet te veel zorgen te maken!

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Een inwendige echo kan inderdaad wat bloedverlies geven. Duurt het nou lang, dan zou ik er gewoon even over bellen, ben je zelf ook wat geruster.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zolang het niet helder en veel is zou ik me niet al teveel zorgen maken
    Maak je je nou wel druk bel gewoon even meid

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    had het ook. ze zei het bij mij ook dat dit kon en ik me er niet druk over moest maken dat he dus normaal is.

het is als het goed is wel na tijdje weer over. houd het echt dag of langer aan zou ik ff bellen. voor je eigen geruststelling. bij mij ging het al gauw over op rose slijm en volgende dag was er niks meer.

Deel Deze Pagina