Inleiden ziekenhuis Groningen hoeveel weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suus1983, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Hee meiden,

    Het is nog niet zover, maar ik heb toch een aantal vraagjes. Ik lees steeds vaker dat sommige ziekenhuizen je laten doorlopen tot 43 weken. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er een beetje flauw van ben en dat 42 weken mij lang genoeg lijkt.

    Mijn vraag is daarom of iemand van jullie ervaring heeft met een van de ziekenhuizen in Groningen, laten ze je daar ook tot 43 weken lopen of is het toch standaard om in te leiden met 42 weken?

    Nogmaals, ik weet dat het nog niet zover is, maar vroeg het me toch af, het wordt wel tijd om rekening te gaan houden met een eventuele inleiding lijkt me.

    Liefs suus
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    meestal wordt je met 42 wk doorgewezen naar het ziekenhuis en dan wordt er een afspraak gemaakt voor inleiden. dit kan soms meteen maar het kan ook enkele dagen duren. je loopt dan over de 42 wk heen maar goed er moet een afspraak gemaakt worden. ik hoop ook dat ik niet tot 42 wk hoef te lopen mag staan 43 wk pffff
     
  3. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    ik ben voor 4 jaar terug met 41 weken en 4 dagen ingeleid.
    dit was in het delftzicht ziekenhuis in delfzijl.
    ik moet zeggen dat dit een streekziekenhuis is dus geen UMCG of martini ziekenhuis,weet daarom ook niet hoe het daar gaat.
    misschien dat je een telefoontje daarna toe kunt plegen.

    groetjes sandra
     

Deel Deze Pagina