Nu al beeb voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lady Jane, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Hey meiden.

Ik ben nog maar 13 wk maar ik had gisteren het gevoel dat ik mn bebbje voelde..zou dat kunnen? of waren het mn darmen:D
    Iemand ervaring????

Gemma

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik denk dat het je darmen waren...op zijn vroegst is met ongeveer 16 weken maar meestal voor je je beeb voor het eerst rond 19/20 weken...succes met je zwangerschap!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

13 weken is idd erg vroeg voor een eerste kindje, hoewel ik mijn zoontje voor het eerst voelde met exact 14 weken. (tis dat de vlos het bevestigde, anders had ik het nooit geloofd) daarna duurde het wel weer 2 weken voor ik weer iets voelde.

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik zie dat je zwanger bent van je derde, dan kan het misschien best zo zijn hoor! Bij je eerste merk je het vaak pas veel later op. Ik voelde ons tweede kindje echt (wist het heel zeker) met 14 weken. Dus ben benieuwd of dat ook deze keer weer zo zal zijn...!

5. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Ik lees dat het je 3de frummeltje is :) dus lijkt mij niet de eerste keer:) Als ik het zo gelezen heb in het verleden op het forum is herkenning bij de 2de of 3de of 10de best wel mogelijk dat je het vroeg voeld. dit puur uit herkenning uit vorige zwangerschappen.

ik voelde onze kleine ( eerste) met 16-17 weken

6. Ik voelde de kleine met 14 weken en 5 dagen.. En dit is mijn eerste kindje!
    Daarna voelde ik de kleine ook elke dag al bewegen!
    Maar nou moet ik zeggen dat het wel een drukkerd is.
    En ik een hele kleine buik heb.. Alles was behoorlijk strak zeg maar!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik voelde me eerste kleine met een week of 15 echt schoppen. daarvoor al even gefladder en geborrel wat achteraf de kleine goed kan zijn geweest. met 15 weken werd ik toen plots verrast met flinke trapjes en sindsdien voelde ik me dochter ook bijna elke dag

omdat ik n het gevoel kende weet ik zeker dat ik me manentje voelde met 11 weken. geen trapjes of iets heftigs maar weer wat geborrel en gekriebel. het leek net of er in me buik werd gekriebeld en ik kon er niet bij om te krabbelen. het geborrel was alsof er allemaal vlinders in me buik zaten. hele lichte aanrakingen maar wel herkenbaar. met 13 weken werd het wat heftiger en met 14 weken voelde ik de echte trapjes weer. met 17 weken zag je me buik zelfs al bewegen zo druk was hij :) en ook me partner kon hem voelen en zien haha.

ik heb trouwens een hele gevoelige baarmoeder en voel me eispong en eventuele innesteling ook heel heftig.

8. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    hier ook hoor met 13 wk.
    Maak je alleen dan geen zorgen wanneer je hem een paar dagen niet voelt want dat kan ook (had ik ook). Hij heeft nog teveel ruimte voor een regelmatig geschop.
    Lekker van genieten!!!

9. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Dank jullie wel!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mn eerste 2 ook vroeg gevoeld heb maar niet zo vroeg als deze. Het is net of er bubbeltes knappen...

Gemma

10. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Ja hoor kan best, ik voelde deze al duidelijk met 14 weken en met 12 weken een apart kriebelig gevoel. Pas met 16 weken voelde ik echt duidelijke plopjes. Volgens mijn gyn kon dat allemaal.

11. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Niet iedereen geloofde me, maar ik weet zeker dat ik rond de 11 weken en 5 dagen 'belletjes' voelde. Echt geen darmen! Daarna bleef het aanhouden.

12. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik denk wel dat het kan hoor. Ik voelde het al (denk ik) met 13 weken soort gekriebel of zo. En nu zo nu en dan van die ploppjes.
    Maar ik ben wel erg onzeker over. Ik voel mijn eisprong ook en heb mijn innesteling ook gevoeld, miss een gevoelige baarmoeder.
    Kan niet wachten dat ik echt duidelijke schopjes voel....:)

Deel Deze Pagina