opnieuw gecurreteerd vanwege weefsel..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bunchy, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    dag,
    6 wk geledne klopte hartje niet meer bij 13 wk zwangerschap.
    5 wk geleden gecurreteerd. vandaag hysteroscopie gehad. teveel weefsel. nu opnieuw gecurreteerd worden. ben er echt kapot van..
    had zo gedacht vandaag een nieuwe start te kunnen maken..
    ik kan v rijdag as al geholpen worden. lekker snel gelukkig!
    wat zouden jullie doen: weer algehele narcose of ruggenprik?
    en betekent dit dat ik nog langer moet wachten op menstruatie?
    alle ervaringen zijn welkom..

dank jullie wel!!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hey meid,

Wat vervelend zeg :(
    Ik ben helaas ook 2 x gecurrateerd, weliswaar in 1 week en met achtergebleven weefsel maar wel bij 1 zwangerschap, is echt klote!
    Als ik jou was zou ik weer kiezen voor de narcose dan weet je eigenlijk zeker dat je niks voelt en bij een ruggeprik heb ik weleens gehoord dat er vrouwen zijn die toch nog het een en ander voelen, ook qua emotioneel gebied lijkt het me prettiger om een algehele narcose te krijgen, ik zelf zou het niet zo'n prettig idee vinden om mensen daar beneden bezig te zien / horen... Maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk!

Wat betreft het ongesteld worden of niet: Dat durf ik niet te zeggen eigenlijk.... Er zijn ook meiden die niet geheel goed gecurrateerd zijn en die dan gewoon ongesteld worden waarna het weefsel er nog uitkomt.... Maar in jou geval weet ik eigenlijk niet hoe het zit?

Waarom hebben ze trouwens niet eerder bij jou gecontroleerd d.m.v een echo ofzo? Of konden ze dat daar dan niet op zien?

Veel sterkte!

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    hoi,
    dank je voor je berichtje..
    ja echt bizar, 3 echo´s hiervoor gehad.. ze zagen daar bloedstolsels op wat achteraf gewoon weefsel bleek te zijn. Hoe dat kan??!!! ben zo teleurgesteld in het ziekenhuis en de gynaecologen aldaar.. hoe kwamen ze er bij jou dan achter?

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou ik kreeg koorts en men zei in het ziekenhuis "ow een gewoon griepje" volgende dag (zaterdags) kreeg ik ineens ook bloedstolsel verlies en werd de koorts erger, ik heb toen de verloskundige gebeld die het ziekenhuis opbelde ik moest meteen komen en op de echo zagen ze bij mij ook nog weefsel, dat zou niet zo erg zijn en vanzelf wel eruit komen als mijn ontstekingswaarden niet verhoogd zouden zijn, helaas was dat wel het gevel en moest ik meteen aan de antibiotica en de volgende dag op zondag gecurateerd worden.....
    Vind het raar dat ze jou er zo lang mee door lieten lopen zeg :S kan me goed voorstellen dat je weinig vertrouwen meer hebt....

Deel Deze Pagina