Wauw wat is dat mooi zeg! Ja het is nog heel klein, maar wat een mooi hartje! We zijn niet zover als we denken, maar goed dat maakt ons helemaal niks uit Ziehier onze 1ste echo van ons 1ste kindje 0.81cm dus ik ben ongeveer 6weken en 4 dagen zwanger. Liefs, Sam
Wat een fantastisch gezicht dan weer he?!?! Geniet maar van je zwangerschap, zo aan je banner te zien heb je er behoorlijk lang op moeten wachten.....
Al hadden we nog 40 rondes moeten wachten... Echt als je op zo'n scherm een prachtig hartje ziet kloppen is dat al het wachten dubbel en dwars waard! We hebben met z'n 3en gehuild tijdens de echo. Mijn oma die overgrootmoeder wordt en mijn liefje en ik ook van puur geluk. We kunnen nu alweer niet wachten tot de volgende echo over 3 weken. Dan ben ik bijna 10 weken en is er vast weer meer te zien. Helaas zit de angst voor een miskraam er wel goed in bij ons dus we blijven van echo tot echo duimen Liefs, Sam
Tuurlijk is het alle wachttijd dubbel en dwars waard! Wat ik trouwens leuk vond om te doen toen ik nog zo vroeg zwanger was, was youtube filmpjes kijken van echo's! Zoek maar eens op ultrasound 10 weeks pregnant en je vind hele leuke filmpjes! Hoe jou kindje er dan ongeveer uitziet!
Jaa dat doe ik ook haha en ik lees alles wat ik maar kan vinden. Oke ik beken... De minder leuke verhalen lees ik stug overheen. Het is zo leuk om het verschil te zien tussen 7 weken en 10 weken haha Liefs, Sam
Had net een topi geopend, aangezien ik 7 mei voor controle en een echo mag. Ik ben dan 6w4d. Vroeg me af of er al iets te zien was. Aan je echo te zien wel dus
Sam, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Dit geluk is jullie zo gegund. En wat een prachtige echo. Ik krijg vrijdag mijn eerste echo en hoop dat het er ongeveer zo uit mag zien.
Hey, ik las dat je vrijdag je echo krijgt. Ik ook, zie dat ik 1 dagje minder ver ben dan jij. Spannend he?
Helaas sinds gister rood bloedverlies en woensdag een nieuwe echo om te bepalen of het een miskraam is/wordt. Ook die echo zal ik hier plaatsen. Liefs, Sam P.s. Bedankt voor alle lieve reacties
Jeetje, Sam, wat een naar bericht. Hoop echt dat het goed mag zijn. Ik ken die onzekerheid. Heb ook bloedverlies gehad en nu wat bruinverlies. Vandaar dat ik vrijdag een echo krijg. Heel veel sterkte meid, ik duim dat het goed mag gaan. Starlady, ik zag dat we gelijk liepen. Succes vrijdag.
super dat de echo nog goed is ik heb tot en met 16 weken bloed verlies gehad de 16de week zo erg dat ik dachte het kindje kwijt te zijn en kijk ik heb een gezonde zoon
Sam, wat ontzettend fijn om te horen dat alles goed is. Hoop dat je een beetje rust hebt nu. Ik heb net de echo gehad, en er is een vruchtzakje te zien. Ben pas 4 weken 1 dag, dus meer valt er ook niet te zien. Maar dat bloedverlies maakt je gek. Dus over 2,5 week ongeveer weer. Jeetje dit zijn de langste weken uit mijn leven, lijkt wel. Onzekerheid is niet fijn.
pff jeetje lees net je hele topic en denk neeeeeeee.... Maar alles is goed gefeliciteerd meid!! Super voor jullie!!
Wij moeten nu ook weer 2 weken wachten!! Stelt eigelijk niks voor, maar ja wie wil nou niet naar zijn of haar kindje kijken?!?! Ik ben wel meer gerustgesteld, maar ja die onzekerheid en angst zitten behoorlijk diep! Geloof mij die 2,5 week zijn achteraf voorbij gevlogen hihi Ik zat vanochtend ook te denken dat ik alweer 16 dagen voorbij de positieve test ben! Hebben jullie dat ook dat minuten vooral nu wel uren lijken! Dat heb ik vooral als ik weer eens heeeeel vroeg moet plassen! Liefs, Sam
Ik vond het eigelijk wel meevallen 21 april positieve test 28 april intake verloskundige en echo 5 mei controle echo ivm bloeding 19 mei nieuwe termijn echo 16 juni nieuwe controle vk Valt toch wel mee? Liefs, Sam