Ik heb een PDF bestand toegestuurd gekregen per mail en die moet ik gevuld worden. Nou kan ik hem natuurlijk uitprinten en opsturen maar kan je een PDF bestand van Adobe ook op de PC invullen?
Nee dat kan niet. Een PDF bestand kan op geen enkele wijze gewijzigd worden. Je zult he, dus uit moeten printen. Liefs Wup
dat is niet waar, je zal het kunnen beschrijven via PDF writer maar niet veel mensen hebben dat. via bepaalde grafische programma kan je het ook omgooien maar ook dit hebben niet veel mensen. je zal kunnen proberen of je het kan opslaan in een ander formaat (extentie)
Ik heb wel eens ooit van dat soort pdf-formulieren gezien die je wel kan invullen. Bijv. formulieren van het UWV die je kan downloaden. Alleen... je kan dan je gegevens invullen, vervolgens printen, maar daarna niet opslaan. Dat is namelijk de hele bedoeling van een PDF-bestand... dat je het niet kan wijzigen (alhoewel dat ook bewerkelijk is... als je echt handig bent met de juiste programma's lukt het wel). Succes! Josien