Pijnscheut

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Happy mom, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy mom

    Happy mom Lid

    23 mei 2007
    79
    0
    0
    Video editor
    Hoi,
    Gisternacht werd ik opeens wakker met hevige pijn in mijn onderbuik. Het straalde door naar mijn rug en naar mijn benen. Op een gegeven moment voelde het net weeen. Ik herkende het gevoel van mijn eerdere bevalling. Het enige verschil is dat het nu wel heel lang duurde en één pijnscheut was. Mijn man heeft een warme kruik voor me gemaakt, en na een tijdje verdween de pijn vanzelf.
    Zo'n pijnscheut had ik de vorige zwangerschap ook. (daar dacht ik later aan) Heel erg in het begin, heel erg krachtig, alsof ze je open snijden, en ging ook weg met een warme kruik.
    Ik dacht nu meteen, dit gaat mis... Maar tot mijn grote verbazing, heb ik helemaal geen druppeltje bloed gezien, en vanochtend ook niet.
    Kunnen jullie aangeven wat dit is? Moet ik me zorgen maken? Was dit een miskraam en komt het bloedverlies later?
    Groetjes,
    Happy mom
     
  2. Happy mom

    Happy mom Lid

    23 mei 2007
    79
    0
    0
    Video editor
    Ik was net vergeten te vermelden dat de pijnscheut linksonder dichtbij mijn lies was. Ik kon ook niks meer doen met mijn linkerbeen. Na voorzichtig opstaan, ben ik voorovergeboegen gaan staan en heeft mijn man mijn onderrug gemasseerd. Dat heeft veel geholpen. Daarna heeft hij een kruik voor me gemaakt.

    Ik hoop dat ik ene beetje duidelijk ben.

    Groetjes,
    Happy mom
     
  3. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi happy mom,

    Helaas kan in niet zeggen wat het is, maar ik denk dat het je banden zouden kunnen zijn en het groeien van de baarmoeder.
    Het hoeft absoluut geen miskraam te zijn.
    Heel moeilijk maa rhet is even een kwestie van afwachten, met dit termijn kan je nog niets zien op een echo dus nog even een paar weekjes wachten.

    Imke
     
  4. Happy mom

    Happy mom Lid

    23 mei 2007
    79
    0
    0
    Video editor
    Bedankt voor het antwoord.
    Ik heb het trouwens gisterenacht ook weer gehad, ik ga dan even plassen en krijg daarna echt steken in mijn linker lies...en het straalt door naar mijn been. Echt een soort spierpijn.
    Ik heb een afspraak gemaakt bij de Huisarts. Ga hem vragen wat het kan zijn.
    Groetjes, Happy mom
     

Deel Deze Pagina