Ik wil jullie bedanken voor jullie advies. Op mijn vraag over wanneer ik moest testen hebben jullie geantwoord dat ik beter iets langer kon wachten met testen, omdat mijn cyclus onregelmatig is. 39-30-36. Deze keer heb ik langer gewacht met testen dan de voorgaande 2 keer. Ik was zo bang dat de test negatief zou zijn en dat ik te vroeg zou testen. Nu hebben we gewacht tot ik 6 dagen overtijd was. Resultaat: ZWANGER Mijn laatste cyclus is begonnen op 2 september. Hoe lang ben ik dan nu zwanger? En wanneer moet ik de VK bellen? Bedankt voor jullie reactie.
hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan niet zeggen hoe lang je zwanger bent omdat je cyclus erg onregelmatig was. Je moet gewoon een termijnecho laten maken, dan weet je het. Je kunt nu al contact opnemen met een verloskundige om een afspraak te maken. De eerste afspraak (intake) is meestal tussen 8 en 10 weken. Dan wordt nog niet naar het hartje geluisterd. Je kunt ook meteen een echo-afspraak laten maken, dat zal zijn tussen 10 en 12 weken. Je zult nu tussen de 5 en 6 weken zwanger zijn. Mirjam