Boy!!!!! Vanavond pretecho gehad 15w2d. Hij is nu al super eigenwijs... Zou een korte echo worden maar ze is 40 minuten bezig geweest. Hij lag steeds met zijn kontje in een hoekje. Op een gegeven moment hadden we het wel gezien, maar geen foto kunnen maken. Heb staan springen en dansen, maar hielp allemaal niks. Hihi. Net toen we het wilden opgeven lukte het toch nog! Verder heel mooi ruggenwervel gezien, 5 vingertjes en teentjes geteld, maagje, blaasje... Hartje gehoord, hersenhelftjes gezien. Voetje is nu 1.7 cm. Echt zoooo lief. We zijn apetrots op onze knul!!! En ook belangrijk.. Ik had gelijk! hahaha. Mijn gevoel zei al vanaf het begin dat het een knul ging worden.
Dankjulliewel! We zijn in de wolken! Ja mooi he?? We zijn bij pretecho&zo geweest in Oudenbosch. Echt super!! Onwijs lief, nam alle tijd. Zelfs toen onze uk zo eigenwijs bleek we hebben gekozen voor een pakket en komen later dus nog terug voor 3D echo. We hebben veel foto's meegekregen op USB inclusief korte filmpjes. Echt meer dan tevreden!!
Wauw mooie fotos zeg! En een jongen! Wat leuk! Wij mogen woensdag met 15,3 wkn! Ik kan echt niet wachten! Mijn gevoel zegt heel sterk een meisje!
Spannend Loetje88!! Ik ben benieuwd of je gevoel klopt. Het mijne wel Heel veel plezier! Geniet ervan.